Zo pas je snel in je strakke pakkiequote:Op donderdag 7 januari 2010 19:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik had meer dit in gedachten alleen zijn dat geen kleppertjes maar Palillos of Castagnetten , dan zetten we er even een staaltje schitterende Flamenco muziek neer op het podium terwijl ik in een stierenvechterspakje sta te tapdansen....moet die wel even op maat gemaakt worden want zo dun als die waaghalzen ben ik niet meer.
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Castanets
Moet je ook nog geld van mij hebben? doe maar een pm.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
Wat zijn jullie lief.![]()
Ik heb al voor 65 euro aan toezeggingen binnen (zonder mijn bijdrage) en bij sommigen mag ik naar boven afronden.
Ow ja, moet ik ook nog doen.quote:
en je buik zit vol met vlindersquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoofdje zit gewoon vol, te veel andere dingen
Was ik jou vergeten?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je ook nog geld van mij hebben? doe maar een pm.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
Voor de gezelligheid nog even deze er in...KITTEH FOOD FOR DTH!
[ afbeelding ]
lol, dat klinkt wel heel 16quote:
Wat je kunt missen is prima. En als het niet lukt voel je dan vooral niet verplicht.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil best wel iets doneren maar zit ook een beetje met de DA kosten van Rossi in mijn maag. Het zou dus niet zo'n groot bedrag worden
ik ga wel naast haar staan tappen , dan valt het niet zo op en hoef ik niet te lijden onder een waterdieet...quote:
Heerlijk toch!!! Geniet er maar vanquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lol, dat klinkt wel heel 16
Maar dat ook ja
En gillen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
MAar dat is niet erg hoor.
Ik kan zelf ook prima nadenken en roepen!
uh oh, komt weer een vragensessie?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heerlijk toch!!! Geniet er maar van![]()
En ik ben best nieuwschierig naar jouw dame!!! (hint hint)
Als je 't niet erg vindt doneer ik niet mee, met die handschoenen zit ik al aardig aan m'n budget voorlopig.quote:
Meer hoe ze eruit ziet, foto per pm ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
uh oh, komt weer een vragensessie?die hadden we al eens gehad een poosje geleden...
maar wat wil je weten?
edit: en ja, is ook leuk, vooral ook heeeeel lang geleden (jaaaaaren), dus dat maakt het erg leuk
Ik deed het.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:35 schreef JJH het volgende:
Wie doet er een nieuwe C_C topic openen?
Anders doe ik het zo.
foto stuur ik niet, ik heb mijn eigen foto al heel beperkt gehoudenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Meer hoe ze eruit ziet, foto per pm ofzo![]()
Haha nee hoor, maar wel nieuwschierig
Zie disclaimer in mijn PM.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als je 't niet erg vindt doneer ik niet mee, met die handschoenen zit ik al aardig aan m'n budget voorlopig.
Ja, die foto heb je ook weer van je link verwijderd zag ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
foto stuur ik niet, ik heb mijn eigen foto al heel beperkt gehouden... maar uiterlijk dus?
mooi, lang, slank, blond, lang haar, blauwe ogen ... zoiets?
Ik vind het super dat je de handschoenen gehaald hebt!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als je 't niet erg vindt doneer ik niet mee, met die handschoenen zit ik al aardig aan m'n budget voorlopig.
Ik heb die niet verwijderd, maar ik hoorde laatst nog van iemand dat die link niet meer werkt... snap ook niet goed waarom nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, die foto heb je ook weer van je link verwijderd zag ikMaar foto hoeft niet hoor
![]()
Klinkt goed die omschrijving. Heeft ze hebben jullie al met de Lush gebadderd?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed het.
En dat was niet een goed idee volgens Hara(
)
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed het.
En dat was niet een goed idee volgens Hara(
)
Ohhhhquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:56 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb vandaag trouwens weer kusjes gehad van Petaahhh
Adelante en Elies begonnen hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze maakt al een nieuwe. Jij je zin, lekkere pieperd![]()
Ik pik het gewoon van MM zn rekeningquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:57 schreef Ynske het volgende:
iemand zin in een kopje Emperor's Dream thee?
@cat, t spijt me maar t zit er hier niet in
Die is altijd blauw.quote:
Niet erg joh, echt niet!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:57 schreef Ynske het volgende:
iemand zin in een kopje Emperor's Dream thee?
@cat, t spijt me maar t zit er hier niet in
*stuurt nieuwe PM*quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik pik het gewoon van MM zn rekening
Je wil meer dan die duizend euro?quote:
Uhuh.quote:
Alle 4 waren ze tamelijk hyper en vrolijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh
Had ie het naar zijn zin zo met de kou? Ja zeker he?
Tuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Er wordt veel sneeuw verwacht in het weekend volgens het journaal.
En ook voor alle snelwegen is misschien geen zout genoeg. Dus dan gaan ze idd sommige wegen afsluiten.
Maar dat zal vast pas allemaal vanaf zondag zijn. Denken jullie ook niet?
Zaterdag (op zondag) nacht valt dat allemaal! Op zijn vroegst!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Er wordt veel sneeuw verwacht in het weekend volgens het journaal.
En ook voor alle snelwegen is misschien geen zout genoeg. Dus dan gaan ze idd sommige wegen afsluiten.
Maar dat zal vast pas allemaal vanaf zondag zijn. Denken jullie ook niet?
Die leeuwen ja... toen ik er was waren ze buiten aan het ruziën.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alle 4 waren ze tamelijk hyper en vrolijk.
Petah kwam piepend naar me toe en begon me te likken. Meisjevos met haar lieve hoofd kwam zelfs wat wantrouwig snuffelen. Bijtert werd eerst weggejaagd door Peter. Later kwam die weer terug. Hij kwam heel lief naar het hek, maar ik vertrouw hem voor geen meter, dus ik hield mijn handschoen voor het hek ipv mijn hand. En ja hoor.... HAP. Dus ik niet teruggetrokken en gewoon gewacht tot ie los zou latenDeed ie ook vrij snel. Was wel blij dat dat mijn fikken niet waren. Maar mijn eigah Petah doet da nie
![]()
De leeuwen waren ook nogal actief. Vooral de kleine Naui. Speels brutaal dingetje. Mams is erg erg oppassend. Ik vind leeuwen zo mooi, maar het zijn wel echt mijn nachtmerriedieren. Zo snel als die reageren als ze maar vinden dat je verkeerd kijkt....![]()
En in Blijdorp ben je in het binnenverblijf echt heel erg dichtbij. Dan hangt er zo een brullende leeuw aan een hek net en meter voor je snufferd.
Dat deden ze straks ook. Dat voel je doortrillen tot in je bottenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Die leeuwen ja... toen ik er was waren ze buiten aan het ruziën.
En toen ik even later binnen ging kijken, kwamen ze net binnen hollen en ruzieden ze daar verder.
Het gebrul zo vlak voor je neus was echt oorverdovend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |