abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82554393
Twee jaar geleden ben ik zelf ook tot de conclusie gekomen dat wandelschoenen best handig kunnen zijn; in Noorwegen betekent een licht wandeling een categorie die in Nederland niet eens bestaat (klauteren over rotsblokken e.d.)....
pi_82556491
Ik droeg van die hele dunne Nike gympies in Sapa, heb mezelf erom vervloekt en later goede bergschoenen gekocht. Die kan je overigens ook in Sapa zelf kopen, weet niet hoe de kwaliteit/prijs daar is.
pi_82561867
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef zatoichi het volgende:
Twee jaar geleden ben ik zelf ook tot de conclusie gekomen dat wandelschoenen best handig kunnen zijn; in Noorwegen betekent een licht wandeling een categorie die in Nederland niet eens bestaat (klauteren over rotsblokken e.d.)....
Ik was in de jungle vlakbij Ninh Binh ook wel blij dat ik ze had
Ook rotsblokken enzo.
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:37:32 #279
62913 Blik
The one and Only!
pi_82562189
Als je op regelmatige basis een wandeltocht onderneemt zijn wandelschoenen gewoon heerlijk. En ze zijn er natuurlijk in alle soorten en maten
pi_82570502
Hier gaan ze ook mee. Nu mijn vriendin nog ompraten. Wandelschoenen staan niet mooi
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:02:46 #281
62913 Blik
The one and Only!
pi_82570727
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:00 schreef Den_Haag het volgende:
Hier gaan ze ook mee. Nu mijn vriendin nog ompraten. Wandelschoenen staan niet mooi
Zeg maar dat modder op je kont (en de rest van je kleding) ook niet mooi staat . helemaal niet als je nog 2 dagen lang door moet
pi_82570738
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:00 schreef Den_Haag het volgende:
Gips om een gebroken been ook niet
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:48:41 #283
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_82575238
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef travelman het volgende:
Ipv Vietnam hebben we volgens plan:

naar Bangkok vliegen, via Cambodja naar Ho Chi Minh City te backpacken (vanuit daar een vlucht terug naar Bangkok pakken en daar nog even chillen).

Iemand die hier ervaring mee heeft?
Dan zou ik wel van Bangkok naar Phnom Penh vliegen, want een busreis is een gebed zonder eind. Die oude stenen tempels in Siem Reap kun je dan met boot en bus bezoeken en vanuit PP heb je de keuze uit boot bus of plane naar Vietnam.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_83304175
(ik quote zo want lukt me niet anders!?)
Ipv Vietnam hebben we volgens plan:

naar Bangkok vliegen, via Cambodja naar Ho Chi Minh City te backpacken (vanuit daar een vlucht terug naar Bangkok pakken en daar nog even chillen).

Iemand die hier ervaring mee heeft?

(einde quote)

JA,
Ik ben ook op bankok gevlogen, heb vanaf hier een bus gepakt naar siem riep. van siem riep met de bus naar phnom penn, en vanaf hier de boot vietnam in en n 1 nacht in Chau Doc met een busje naar saigon. hoe lang je overal blijft moet je zelf weten, hou er rekening mee dat je visum voor vietnam in cambodja moet regelen wat (voor zover ik kon vionden) minimaal 2 nachten duurt.

Vooral in cambodja een lastig verhaal maar wel goed te doen. Ik was helemaal alleen dus met 2 wel zo`n lekker gevoel. Zeker de boottocht over de mehkong vietnam in is echt een leuke ervaring. Een grenspost ergens aan de waterkant midden in de jungle en natuurlijk al het leven op de kade. (* remcorkkennykingkong wants back!!)

Als je intresse hebt moet je op mn hyves het verslag maar lezen. (PM)

was dit topic trouwens niet voor mensen die er wonen of willen of gaan wonen ipv reizen??
if you'r gonna lie...lie for a friend
if you'r goona cheat...cheat death
if you'r gonna steal...steal a heart
if you're gonna drink...drink with me
pi_83320179
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:28 schreef remcorkkennykingkong het volgende:

was dit topic trouwens niet voor mensen die er wonen of willen of gaan wonen ipv reizen??
Het staat in het subforum travel dus....
pi_83321560
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:28 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
Daar is deze voor: Zuid Oost Azie - Thailand
pi_83324374
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:26 schreef Ruud het volgende:

[..]

Daar is deze voor: Zuid Oost Azie - Thailand
hey daar begon ik met lezen.. ben ik afgedwaald.. niks gezegd dan! athans over topic plek that is
  maandag 28 juni 2010 @ 12:47:49 #288
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_83395674
dit jaar in Thailand geweest, en moet zeggen dat ZO-azie best bevalt. Ik wil volgend jaar juni-juli misschien weer 4 weken die kant op. Met als idee:
BKK - Angkor Wat - Vietnam - Laos.

Maar wat is het voor weer tegen die tijd, is het dan regenseizoen?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_83396468
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef Blik het volgende:

[..]

Zeg maar dat modder op je kont (en de rest van je kleding) ook niet mooi staat . helemaal niet als je nog 2 dagen lang door moet
mijn idee
pi_83397294
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:47 schreef greatgonzo het volgende:
dit jaar in Thailand geweest, en moet zeggen dat ZO-azie best bevalt. Ik wil volgend jaar juni-juli misschien weer 4 weken die kant op. Met als idee:

Voor zover ik het kan beoordelen uit de reisgidsen over Vietnam is het daar altijd wel ergens regenseizoen...
pi_83398997
ej ik zag laatst bij TOP GEAR dat mooie zijden kleiding en pakken en broeken in Vietnam echt nbiks kost,zeg maar Bristol prijze! Klopt dit? en hoe is het weer in de zomer of anders, wat is de beste tijd vh jaar om naar vietnam te gaan en is het duur om daar te verblijven?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  maandag 28 juni 2010 @ 14:11:02 #292
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_83399325
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:03 schreef rubje het volgende:
ej ik zag laatst bij TOP GEAR dat mooie zijden kleiding en pakken en broeken in Vietnam echt nbiks kost,zeg maar Bristol prijze! Klopt dit? en hoe is het weer in de zomer of anders, wat is de beste tijd vh jaar om naar vietnam te gaan en is het duur om daar te verblijven?
Beste tijd is in de winter, het is super goedkoop om daar te verblijven, en ja maatpakken etc. kosten daar geen drol.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_83399335
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:03 schreef rubje het volgende:
ej ik zag laatst bij TOP GEAR dat mooie zijden kleiding en pakken en broeken in Vietnam echt nbiks kost,zeg maar Bristol prijze! Klopt dit?
Klopt. Hoi An moet je zijn.
Fantastische aflevering trouwens
pi_83399707
quote:

verschilt per land. Bijvoorbeel vietnam is zo lang gerekt dat ze in het noorden 4 seizoenen hebben en in het zuiden maar 2 (regen en droog)
in juni juli is het vooral droog in de 4 landen. ( das jammer in laos bij het tuben!!! )
pi_83403544
quote:

Hier staat het e.e.a.

http://www.lonelyplanet.com/vietnam/weather
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:15:15 #296
309828 blindpilot
ik haat caro emerald,en jij?
pi_83801507
hallo allemaal!

is het toegestaan om alleen een enkeltje naar Ho Chi Minh te boeken? of moet je een retouticket boeken? is een visum ten alle tijde verplicht?
ik haat caro emerald,en jij?
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:22:55 #297
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_83801808
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:15 schreef blindpilot het volgende:
hallo allemaal!

is het toegestaan om alleen een enkeltje naar Ho Chi Minh te boeken? of moet je een retouticket boeken? is een visum ten alle tijde verplicht?
Bij mij is niet gecontroleerd of ik een retourticket had, maar resultaten uit het verleden bieden uiteraard geen garantie voor de toekomst.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:11:16 #298
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_83806079
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:22 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Bij mij is niet gecontroleerd of ik een retourticket had, maar resultaten uit het verleden bieden uiteraard geen garantie voor de toekomst.
Bij AirAsia kun je bijvoorbeeld echt wel een enkeltje BKK-HAN of BKK-SGN boeken. En niemand die je naar een retourticket zal vragen. Doen ze dat toch dan altijd je verhaal klaar hebben dat je over een paar weken met de bus van HCMC naar Phnom Penh wilt reizen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_83806810
Nog 2,5 week
pi_84262682
zondag vliegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')