Toevallig nog iets kunnen vinden?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik kan morgen nog wel ff mijn route opduiken trouwens.
Ha yes! Alles staat nog getracked in mn Google timeline haha.quote:
Top. Dankje! Ik ga het vanavond eens goed bekijken. Weet jij toevallig nog hoe lang je bijvoorbeeld gemiddeld over 100 km deed?quote:
Hoe was je reis trouwens?quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:23 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Top. Dankje! Ik ga het vanavond eens goed bekijken. Weet jij toevallig nog hoe lang je bijvoorbeeld gemiddeld over 100 km deed?
Ja echt fantastisch. Hele mooie trip met de motor gemaakt. Veel gezien, veel gedaan. Echt genoten!quote:
Wow, snel wegwezen inderdaad! Ik zag in de Vietnam groep waar ik in zit ook al foto's van overstroomde straten in Hue en Hoi Anquote:Op woensdag 5 november 2025 14:50 schreef Farenji het volgende:
Ik zit nu in Dalat en wilde serieus morgen naar Qui Nhon aan de kust gaan. Alles al geboekt enzo. Nou, ik ga toch maar niet. Heb in plaats daarvan het vliegtuig naar Hanoi geboekt, asap.
[ afbeelding ]
Ja door die overstromingen had ik mijn plannen al eerder aan moeten passen. Ben toen maar een klein weekje naar Phu Quoc gegaan, wat helemaal niet gepland was. Ik had gehoopt alsnog later naar Hoi An te kunnen. Ik hoorde alweer berichten dat er toeristen naartoe gingen en dat de boel weer soort van droog was. Maar nu met Tino ziet het er naar uit dat dat helemaal niet meer gaat lukken.quote:Op woensdag 5 november 2025 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow, snel wegwezen inderdaad! Ik zag in de Vietnam groep waar ik in zit ook al foto's van overstroomde straten in Hue en Hoi An
Yay, supertofquote:Op maandag 13 april 2026 09:59 schreef Pinuts het volgende:
Tickets geboekt! Vanaf begin mei ga ik voor een aantal maanden remote werken vanuit Vietnam
In principe op 1 plek. Ook omdat ik wel gewoon fulltime moet werken en het dan denk ik niet fijn is om continue van plek te wisselen. Dus ik ga eerst naar Da Nang voor een tijdje en dan zie ik vanuit daar wel of ik langer blijf, ergens anders in Vietnam of ander land.quote:Op dinsdag 21 april 2026 13:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yay, supertofGa je rondreizen of wil je vooral op 1 plek verblijven?
Ja precies. Dus dat is ook wel fijn. En geeft me ook de ruimte en tijd om ook echt even wat tijd te besteden om mijn bedrijf uit te bouwen. Hier in Nederland zit ik niet echt in de 'ondernemersscene' en hoop dat daar ook wat meer te vinden.quote:Op maandag 13 april 2026 13:11 schreef bianconeri het volgende:
Super gaaf! Enjoy!
Het reizen naar Vietnam is nog redelijk prijzig, maar het leven verder daar echt heel goedkoop.
Dus dat wordt leven als een rijke stinkerd daar
Da Nang is een goeie uitvalsplek, vanuit daar kun je gemakkelijk naar Hoi An rijden en met de trein naar Hue. En je hebt een vliegveld zodat je ook de regio goed kan verkennen. Ik ga meteen weer mijn eigen reisverslag lezen om nog eens te hergenietenquote:Op dinsdag 21 april 2026 20:30 schreef Pinuts het volgende:
[..]
In principe op 1 plek. Ook omdat ik wel gewoon fulltime moet werken en het dan denk ik niet fijn is om continue van plek te wisselen. Dus ik ga eerst naar Da Nang voor een tijdje en dan zie ik vanuit daar wel of ik langer blijf, ergens anders in Vietnam of ander land.
Precies. En vind het strand/boulevard ook wel echt een groot voordeel ten opzichte van Hanoi en Ho Chi Minh.quote:Op woensdag 22 april 2026 14:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Da Nang is een goeie uitvalsplek, vanuit daar kun je gemakkelijk naar Hoi An rijden en met de trein naar Hue. En je hebt een vliegveld zodat je ook de regio goed kan verkennen. Ik ga meteen weer mijn eigen reisverslag lezen om nog eens te hergenieten
Ho Chi Minh is sowieso niet zo heel interessant, daar ben je snel op uitgekeken. Het ligt natuurlijk wel weer mooi ten opzichte van Cambodja. Hanoi schijnt wel een echte internationale hub te zijn, dat vond ik ook een hele leuke stad. Da Nang is qua stad niet zo interessant maar qua locatie zit het echt ideaal!quote:Op woensdag 22 april 2026 18:33 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Precies. En vind het strand/boulevard ook wel echt een groot voordeel ten opzichte van Hanoi en Ho Chi Minh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |