abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:57:48 #126
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_76747388
Ik kan me heel goed voorstellen dat het er niet makkelijker op wordt, maar je weet zelf wel hoeveel fabels er de ronde doen. Dat is echt niet de schuld van de gyn en therapeute, maar juist daarom zou ik wel vragen of ze er even extra naar kijken.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_76747602
Voor zover ik het 'geleerd' heb is er geen verband tussen BV en BI. Ik kan nu ook wel met linkjes gaan gooien maar ik denk niet dat je er echt veel aan hebt Er schijnt ook een groot onderzoek geweest te zijn naar borstvoeding en bekkeninstabiliteit in zweden, waaruit bleek dat er geen verschil zit in klachten/genezing bij vrouwen met BI die borstvoeding geven en vrouwen die KV geven. Wat ook meespeelt daarbij is dat je voor BV je kindje 's nachts 'gewoon' aan kunt leggen en met KV een fles moet klaarmaken (en dus misschien wel de trap af, heen en weer lopen etc) ik heb het onderzoek zelf niet gelezen maar dat is wat ik ervan begreep.

Het is misschien waard om er een vraagje aan te wagen bij het kenniscentrum borstvoeding, of zij wat kunnen vertellen over borstvoeding en bekkeninstabiliteit (je kunt ook een tweet sturen naar bvpuntcom)

Zitten er overigens allergieen in de familie? Omdat je aangaf dat je wat allergische reacties waarnam?

In ieder geval succes met deze afweging/beslissing. Het lijkt me niet makkelijk. Neem er, voor zover het nog te doen is voor jou, in ieder geval even de tijd voor. Eenmaal gestopt is het lastig om weer te gaan voeden

[ Bericht 13% gewijzigd door TearSong op 13-01-2010 00:09:16 ]
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:09:21 #128
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76747818
TS, ja, L's vader is allergisch voor behoorlijk wat dingen.

Even terugkomend op BI <--> BV: Zoals ik al zei, er spelen ook een aantal andere lichamelijke klachten mee en niet alleen de BI. Het klonk mij iig heel logisch in de oren dat ook dat zou verbeteren (zij putte dat uit ervaring 'Ik heb ooit eens een vrouw behandeld die... etc etc').

En ik wil heus niet zo maar stoppen. Ik ben de pijn gewoon zat...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76748131
Ah dus de allergieen zijn weer een reden om toch nog even door te gaan met voeden :s

Ik denk dat jij zelf het beste kunt zeggen wat 'haalbaar' is met de lichamelijke klachten die je hebt en dat je daar gewoon naar moet kijken. Moeilijk!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:27:59 #130
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76748345
ik zal er nog eens een paar nachtjes over slapen Trusten!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:32:30 #131
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_76748446
Ik wil je geen bv opdringen ofzo, maar ik wil voorkomen dat je achteraf misschien spijt krijgt omdat je gestopt bent om iets wat misschien een fabel is. Dat zou ik zelf heel vervelend vinden als dat mij overkwam...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 13 januari 2010 @ 05:40:31 #132
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76750041
Rocks, wat verdrietig dat je voor deze keuze staat Wat een dilemma Het enige dat ik me kan bedenken is een tijdje combineren om te zien of het inderdaad beter gaat dan, maar dat had je zelf vast ook al bedacht.. Ik snap heel goed dat je de pijn zat bent en wanneer jij fysiek beter wordt is dat toch ook weer ten goede van je kinderen.. Ik geloof inderdaad ook wel dat je therapeute dit niet zomaar zegt, maar het lijkt me wel fijn om het eerst te kunnen 'testen' zeg maar. Maarja, afbouwen gaat altijd geleidelijk dacht ik? Kun je nog weer terug als het niet helpt? Of heej, zou je anders die resterende weken kunnen kolven en dan de fles kunnen geven? Ik weet niet hoe belastend dat is voor jou? Nog een dikke hoor!
3!
pi_76750285
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:

Mijn idee is nu om het nog een week of 10 door te zetten tot L 6 maand is.
...
Maar het een bijt het andere... L vertoonde een tijdje wat allergische reacties, de laatste tijd niet meer. Maar voor de zekerheid zou ik daarom graag langer zelf voeden en zelf beslissen wanneer het genoeg is geweest.

Misschien heeft iemand nog een goeie tip of raad, ik weet zelf ook niet zo goed wat ik het beste kan doen.
Mijn tip: neem zelf de beslissing en zorg dat jij er 100% achter staat wat je doet.

Jaren terug zat ik met zo'n soortgelijke situatie. Stoppen zou direct beter zijn voor mij. Doorgaan beter voor Anna. Ik heb gekozen door te gaan, een keuze waar ik 100% achter stond en sta. Een ander zat in dezelfde situatie en heeft gekozen te stoppen. Zij stond (en staat) daar 100% achter. Beide hebben we de goede keuze gemaakt, omdat we daar over na hebben gedacht en de keuze niet laten nemen door een ander. Wat je ook doet, je kunt van elke beslissing spijt krijgen. Maar als je nu zeker bent van wat je kiest, dan weet je ook dat je het beste hebt gedaan. In die, toch al lastige, situatie waarin jij nu zit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_76750476
Rocka, lastig hoor.
Ook vervelend dat je nog zo'n last hebt van bi.

Ik ga mee in de tip van YPPY hierboven...
  woensdag 13 januari 2010 @ 08:18:55 #135
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76750768
Rocka ik wil je ook ff sterkte en succes wensen met je keuze; en net wat Yppy hierboven zegt; alleen JIJ kan de juiste keuze maken...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:50:27 #136
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76754114
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 07:13 schreef YPPY het volgende:
Een ander zat in dezelfde situatie en heeft gekozen te stoppen. Zij stond (en staat) daar 100% achter. Beide hebben we de goede keuze gemaakt, omdat we daar over na hebben gedacht en de keuze niet laten nemen door een ander. Wat je ook doet, je kunt van elke beslissing spijt krijgen.
Spijt heb ik niet (gehad). Maar ik heb er wel heel veel moeite mee gehad om de keuze te maken te stoppen. Hoewel, ik had eigenlijk geen keuze, het kon niet anders. Het heeft nog erg lang geduurd dat ik weemoed voelde, en soms nog steeds.
Ik ben het met Yppy eens. Jij moet de keuze maken. Zo weloverwogen mogelijk. Als de pijn ondraaglijk wordt kan het verstandig zijn voor jezelf te kiezen, hoewel je gevoel dat moeilijk vindt.
Sterkte met de keuze en je herstel.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76774537
`Rocka wat vervelend zeg en wat een rotte keuze om te maken.

En verder sluit ik me aan bij miss en oeke wat voeden enzo betreft. Ik heb hier alle tijd en ritme en weet ik het wat laten varen en ga maar gewoon mee met de flow. Ik kijk wel

En voor degenen die het leuk vinden nog een mooie quote van jawel, dyanne beekman...
borstvoeding? "mijn borsten zijn niet om melk uit te geven."
ik vraag me heel serieus af waar ze dan dacht dat dr borsten voor gemaakt waren

disclaimer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:39:03 #138
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76774972
Rocka, wat een ontzettende lastige keuze. Ik sluit me aan bij de andere dames, het is jouw keuze... Sterkte!

Zou Dyanne geboren zijn met een handleiding waarin staat dat 'haar' borsten daar niet voor gemaakt zijn? Dat je geen bv wil of kan geven dat moet je helemaal zelf weten, dat is je goed recht, maar dit slaat echt alles.... Waar zijn haar borsten dan wel voor gemaakt? Alternatieve bumpers? Kledingvullers?
SPOILER
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:40:13 #139
108648 cattie
lieve moeder
pi_76775015
Borsten zijn als elektrische treintjes. Gemaakt voor kinderen, maar mannen spelen er mee.
En hoe je het ook wendt of keert, we zijn zoogdieren, ook mevrouw Beekman, dus borsten zijn om je kinderen mee te voeden.

Ik kan me zo opwinden over dit soort opmerkingen. dat ze fv wil geven moet ze zelf weten, maar zeg niet zulke onzinnige dingen.

Rocka, hele dikke kus en veel sterkte met de beslissing.
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:41:05 #140
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_76775062
Afgelopen nacht heeft Thomas na een flesje nog wat bij me liggen sabbelen dus ik had weer hoop. En vandaag was ik langs bij Asy en had ik 1 flesje mee. Maar natuurlijk was het gezellig en bleef ik weer te lang hangen. Eigenlijk al na Thomas' volgende voedingstijd, maar hij was nog niet echt aan het miepen.Toen heb ik hem maar eens aangelegd om te proberen en zowaar: hij heeft 10 minuutjes bij me gedronken!
Vanavond thuis weer geprobeerd en toen was het natuurlijk weer brullen zodra de tepel ook maar in de buurt van zijn mondje kwam. Vreemde ogen dwingen?

Hoe dan ook, ik weet dat het ondanks dat hij dus zijn dwarse momenten heeft nog wel kan, en daar gaan we nu rustig op verder bouwen.

Rocks nogmaals een dikke knuf voor je dilemma.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_76775155
Omg, Dyanne Beekman...zeker bang dat d'r kleding niet meer stylish verantwoord om dr borsten heen zit, na BV

Mag ik even klagen op onze kinderarts? "BV is eten, dus als ze na de prikjes koorts krijgt, moet je d'r maar thee of water of sap geven". En ja ik geef nog BV en nee ik wil geen wortels aan d'r geven nu en ja Lotte groeit goed en nee ze komt niet te vaak voor een voeding.

Zo, dat moest er even uit, dank jullie wel
Lotte!
Noah!
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:47:43 #142
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_76775373
Want als ze koorts krijgen mogen ze niet eten? wat is dat nou voor een redenering?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_76775446
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:47 schreef Ca.ra het volgende:
Want als ze koorts krijgen mogen ze niet eten? wat is dat nou voor een redenering?
Ja, nee, nou...bij koorts moet je extra vocht geven, maar dus geen bv, want dat is een maaltijd. Gewoon ander vocht
Lotte!
Noah!
pi_76775679
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:49 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ja, nee, nou...bij koorts moet je extra vocht geven, maar dus geen bv, want dat is een maaltijd. Gewoon ander vocht

enneh, wortels?
pi_76775750
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef cattie het volgende:
Borsten zijn als elektrische treintjes. Gemaakt voor kinderen, maar mannen spelen er mee.
En hoe je het ook wendt of keert, we zijn zoogdieren, ook mevrouw Beekman, dus borsten zijn om je kinderen mee te voeden.

Ik kan me zo opwinden over dit soort opmerkingen. dat ze fv wil geven moet ze zelf weten, maar zeg niet zulke onzinnige dingen.

Rocka, hele dikke kus en veel sterkte met de beslissing.
hahahaa die treintjes vergelijking
wat treffend!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 19:55:06 #146
5428 crew  miss_sly
pi_76775751
Wat een rare arts, Linda BV is eten, maar ook drinken, vocht, troost, alles wat je maar kunt bedenken! Juist wel aanleggen dus

Raar mens, die Dyanne Beekman (geen idee wie het is trouwens).
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:55:34 #147
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_76775778
Vocht is vocht zou ik zeggen. En de samenstelling van de bv is toch anders elke keer? En die paar grammetjes suikers/eiwitten/vet die ze evt extra binnen zou krijgen met een extra slokje bv zijn echt killing?
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:56:11 #148
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_76775813
Ik vind het echt weer zo'n mannenopmerking. Ze zijn handig op zijn tijd hoor, mannen, maar soms....
pi_76775817
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:49 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

naja gewoon lekker aanleggen hoor.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:00:42 #150
108648 cattie
lieve moeder
pi_76776047
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:55 schreef Ca.ra het volgende:
Vocht is vocht zou ik zeggen. En de samenstelling van de bv is toch anders elke keer? En die paar grammetjes suikers/eiwitten/vet die ze evt extra binnen zou krijgen met een extra slokje bv zijn echt killing?
Juist niet, want de samenstelling van bv verandert ook als je op een dag heel veel voedt. Als het bijvoorbeeld heel warm is en een kind drinkt meer, dan wordt de melk "wateriger" om aan de vochtbehoefte te voldoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')