Mijn tip: neem zelf de beslissing en zorg dat jij er 100% achter staat wat je doet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn idee is nu om het nog een week of 10 door te zetten tot L 6 maand is.
...
Maar het een bijt het andere... L vertoonde een tijdje wat allergische reacties, de laatste tijd niet meer. Maar voor de zekerheid zou ik daarom graag langer zelf voeden en zelf beslissen wanneer het genoeg is geweest.
Misschien heeft iemand nog een goeie tip of raad, ik weet zelf ook niet zo goed wat ik het beste kan doen.
Spijt heb ik niet (gehad). Maar ik heb er wel heel veel moeite mee gehad om de keuze te maken te stoppen. Hoewel, ik had eigenlijk geen keuze, het kon niet anders. Het heeft nog erg lang geduurd dat ik weemoed voelde, en soms nog steeds.quote:Op woensdag 13 januari 2010 07:13 schreef YPPY het volgende:
Een ander zat in dezelfde situatie en heeft gekozen te stoppen. Zij stond (en staat) daar 100% achter. Beide hebben we de goede keuze gemaakt, omdat we daar over na hebben gedacht en de keuze niet laten nemen door een ander. Wat je ook doet, je kunt van elke beslissing spijt krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
Ja, nee, nou...bij koorts moet je extra vocht geven, maar dus geen bv, want dat is een maaltijd. Gewoon ander vochtquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:47 schreef Ca.ra het volgende:
Want als ze koorts krijgen mogen ze niet eten? wat is dat nou voor een redenering?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:49 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, nee, nou...bij koorts moet je extra vocht geven, maar dus geen bv, want dat is een maaltijd. Gewoon ander vocht
hahahaa die treintjes vergelijkingquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef cattie het volgende:
Borsten zijn als elektrische treintjes. Gemaakt voor kinderen, maar mannen spelen er mee.
En hoe je het ook wendt of keert, we zijn zoogdieren, ook mevrouw Beekman, dus borsten zijn om je kinderen mee te voeden.
Ik kan me zo opwinden over dit soort opmerkingen. dat ze fv wil geven moet ze zelf weten, maar zeg niet zulke onzinnige dingen.
Rocka, hele dikke kus en veel sterkte met de beslissing.
najaquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:49 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, nee, nou...bij koorts moet je extra vocht geven, maar dus geen bv, want dat is een maaltijd. Gewoon ander vocht
Juist niet, want de samenstelling van bv verandert ook als je op een dag heel veel voedt. Als het bijvoorbeeld heel warm is en een kind drinkt meer, dan wordt de melk "wateriger" om aan de vochtbehoefte te voldoen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:55 schreef Ca.ra het volgende:
Vocht is vocht zou ik zeggen. En de samenstelling van de bv is toch anders elke keer? En die paar grammetjes suikers/eiwitten/vet die ze evt extra binnen zou krijgen met een extra slokje bv zijn echt killing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |