Die laatste zin heb ik al tijden gereed staan voor eventueel commentaar. Gelukkig nog nooit nodig gehad, maar dat is wel helemaal mijn instelling. Het enige 'commentaar' dat ik krijg is van mijn moeder, die hoogst verbaasd is dat ik nog steeds melk heb...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik had gewild dat jij in ons ziekenhuis werkte als verpleegster. Daar gaven ze allemaal van die ellendige reacties dat Jochem elke 2 uur kwamZolang ik er geen problemen mee had, waar maakten zij dan het probleem van?
Vond ze niet grappig... Wij wel.quote:Wel de lusten niet de lasten, dan zijn kinderen graag geziene gasten. En dan is het fijn om een oma te zijn!
Maar soms ook niet, dan heb je weer de schoondochter en haar tiet.
Wat die is nu van plan nog jaaaaaren borstvoeding te geven! En nu begint het papiertje in Henny’s hand spontaan te beven, want de woorden ‘mama tiet, mama tiet” maken Henny kierewiet!
Ow, maar dat vind ik het op zijn tijd ook echt hoor. Hoewel nu ik wat langer voed en het wat gemakkellijker gaat met aanleggen enzo ook vaker het genieten aan bod komt. Uit mijn werk op de bank ploffen, even knuffelen en aanleggen en dan gaan zitten kijken hoe ze lekker ligt te drinken, met haar handje over mijn borst aait en soms even stopt en me aankijktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Weet je dat het heel fijn is om dit te lezen, dat het soms ook gewoon even doorbijten is?
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, cattiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:26 schreef cattie het volgende:
Het papiertje begon inderdaad te beven, laten we het daar op houden.![]()
De moeilijkheid met borstvoeding is volgens mij dat in deze tijd dat we de wereld om ons heen zo veel mogelijk controleren moet je de borstvoeding zijn gang laten gaan en op je lichaam en je kind vertrouwen. En dat kan soms best wel lastig zijn.
ja, hier ook. Ik weet dat echt niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:38 schreef oeke het volgende:
Soms vragen mensen (cb) ook hoeveel hij drinkt en ik weet het echt niet.
Dat is erg grappig, want Senna heeft ineens ook de neiging om rechtop te willen drinken. Dan ligt ze eerst te drinken en komt dan half omhoog, nog drinkend. Dus ik heb haar ook wel eens op schoot gezet, op een been van mij zitten met aan iedere kant een beetje van haar, en dan drinken. Vindt ze wel leuk, maar het is gewoon niet zo handig, omdat ze dan zo voorover moet buigenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:22 schreef Jore het volgende:
Nog even iets liefs:
Ik voed meestel in de madonnahouding, dus Lieuwe op m'n arm en op schoot. Nu hij groter wordt kan hij ook zitten en staan, en zou ik hem dus eventueel ook op schoot kunnen zetten zodat hij zittend kan drinken. Ik hou wel van een beetje creativiteit, dus dat probeer ik wel eens. Lieuwe hapt dan vrolijk aan, maar als hij begint te zuigen laat hij direct z'n hoofdje opzij vallenKennelijk is hij zo gewend om te liggen tijdens het drinken dat zittend drinken niet tot zin mogelijkheden behoort.
Ik kan daar zelf dus helemaal niets van terug vinden als ik een google search doe.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Het ontzwangeren duurt langer als je BV geeft. Dit zeiden zowel de gyn als de therapeute. Maw je spieren worden weer steviger.
En nu?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:15 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik kan daar zelf dus helemaal niets van terug vinden als ik een google search doe.
Ik zou zelf aan beiden vragen of ze met literatuur kunnen komen die aantoont dat bv een negatieve invloed heeft op bi. Kunnen ze dat niet, zou ik mijn conclusies trekken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |