dan begrijp ik jouw post waar ik op reageerde niet. geduld is een schone zaak. ja er zijn veel moslims in de pijp waar ik woon. en vrijdag lopen ze gewoon naar hun gebedshuis toe in vol ornaat, want het is een speciale dag.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik woon er alleen maar mijn hele leven, maar verder kom ik er inderdaad nooit![]()
.
Er is zeker niks mis met Amsterdam, maar hij heeft wel gelijk over het steeds maar weer stemmen op onnozele linkse boomknuffelaars.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:25 schreef Klopkoek het volgende:
Je bent zelf een debiel flapdrol. Niks mis met amsterdam.
als die allochtonen zo goed zijn als autochtonen dan zullen ze toch uit zichzelf wel de baan krijgen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:42 schreef Klopkoek het volgende:
Prachtig idee. Mensen die nu art. 1 erbij halen zijn dezelfde gasten als die het uit de GW willen slopen.
Het gaat erom dat het bestuur een afspiegeling moet zijn van de stad en dat je bij min of meer gelijke kwalificaties een allochtoon voorrang geeft. Heel redelijk. Het gaat mis wanneer je een allochtoon alleen voorrang geeft om het allochtoon zijn en niet om de kwaliteiten, dat is fundamenteel fout.
Die allochtonen presteren dusdanig slecht dat de linkse overheid ze weer zo nodig een handje moet helpen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:33 schreef truebastard het volgende:
[..]
als die allochtonen zo goed zijn als autochtonen dan zullen ze toch uit zichzelf wel de baan krijgen...
Dat lijkt mij nu ook. Echt talent komt bovendrijven. Daar moet de overheid zich niet mee bemoeien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:33 schreef truebastard het volgende:
[..]
als die allochtonen zo goed zijn als autochtonen dan zullen ze toch uit zichzelf wel de baan krijgen...
een bedrijf wil gewoon winst maken en zal de beste persoon ervoor kiezen ook al loopt die thuis rond als een clown.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nu ook. Echt talent komt bovendrijven. Daar moet de overheid zich niet mee bemoeien.
En zeker niet op zo'n betuttelende manier.
Er is een hoop mis in Amsterdam, maar dat wil er bij een hoop linkse zwakzinnige zoals jij gewoon niet in.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:25 schreef Klopkoek het volgende:
Je bent zelf een debiel flapdrol. Niks mis met amsterdam.
nou nee, jouw boodschap is dat mensen zich thuis kunnen gedragen zoals ze willen, maar van maandag tot vrijdag hard bezig zijn met werken. prima toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:40 schreef truebastard het volgende:
[..]
een bedrijf wil gewoon winst maken en zal de beste persoon ervoor kiezen ook al loopt die thuis rond als een clown.
en welke boodschap geeft dit weer.
presteer maar niks op school want wij leggen je toch wel in de watten ...
Ja, dan zou heel de politiek er schande van spreken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
Wat een achterlijk gebeuren zeg. Het land zou op zijn kop staan als we het zouden omdraaien. Als we voor bepaalde functies publiekelijk maken dat we allochtonen gaan uitsluiten.
'Positieve discriminatie' is ook al zo'n woord om van te kotsen. Alsof discriminatie ooit positief kan zijn![]()
je komt er zelfs voor bij de rechter, in sommige gevallen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan zou heel de politiek er schande van spreken.
PvdA is in amsterdam al sinds de tweede wereldoorlog aan de macht. Heel lang is het heel erg goed gegaan hoewel ik toe geef dat het nu wel heel erg kraakt en piept.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Er is zeker niks mis met Amsterdam, maar hij heeft wel gelijk over het steeds maar weer stemmen op onnozele linkse boomknuffelaars.
vooral de uithangborden van de eerste de beste 'touristshop' zijn ordinair en lelijk ten aanzien van de stad.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
PvdA is in amsterdam al sinds de tweede wereldoorlog aan de macht. Heel lang is het heel erg goed gegaan hoewel ik toe geef dat het nu wel heel erg kraakt en piept.
Ik ben trouwens één van de weinigen die de vertrutting toe juicht. Eindelijk durven ze eens de wallen en coffeeshops aan te pakken. Ook de renovering van het damrak geniet mijn steun. Als je wel eens in andere grote steden bent geweest dan valt het je op wat voor bende het in onze hoofdstad is.
Maatregelen ten aanzien van terrassen, uithangborden en buiten een biertje drinken zijn wel een grote blunder geweest hoewel ook daar in principe het idee wel goed is.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik weet niet wat de lol is van een gebied met hoeren en drugscriminaliteit in het centrum van je stad. Het begint al als je in trein naar Amsterdam zit, allerlei 'hippe figuren' met afgezakte kleding, oorbellen en de hele toestand, en bij voorkeur luid bellen. In de trein tussen Leeuwarden en Rotterdam waar ik nog wel eens in zit is dat toch echt minder.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:05 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ben trouwens één van de weinigen die de vertrutting toe juicht. Eindelijk durven ze eens de wallen en coffeeshops aan te pakken. Ook de renovering van het damrak geniet mijn steun. Als je wel eens in andere grote steden bent geweest dan valt het je op wat voor bende het in onze hoofdstad is.
Dat bedoel ik. Het klassieke karakter van je stad mag je best laten zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vooral de uithangborden van de eerste de beste 'touristshop' zijn ordinair en lelijk ten aanzien van de stad.
Dat zou het Damrak al een veel beter aanzien geven denk ik. Misschien is het ook aardig een deel va het 'rak' weer te heropenen, dat is iets waar men in Utrecht ook aan denkt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het klassieke karakter van je stad mag je best laten zien.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik weet niet wat de lol is van een gebied met hoeren en drugs
Dat is wel een leuke.... als je het omdraait dan zouden er dus gemeentes kunnen zijn die een allochtoon zouden mogen weigeren voor een functie omdat het ambtenarenbestand dan geen weerspiegeling van de maatschappij zou zijn??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
Wat een achterlijk gebeuren zeg. Het land zou op zijn kop staan als we het zouden omdraaien. Als we voor bepaalde functies publiekelijk maken dat we allochtonen gaan uitsluiten.
'Positieve discriminatie' is ook al zo'n woord om van te kotsen. Alsof discriminatie ooit positief kan zijn![]()
Raar dat je hier met me eens bent. Ja ik vind ook wel dat er een plek voor moet zijn maar dan niet zo prominent in het midden van de stad. Ook is denk ik terecht geconstateerd dat beide sectoren wel erg groot zijn en vooral het aantal coffeeshops zijn extreem groot. Dat je daar wat aan wilt doen, om te beginnen moeten ze er niet meer uit zien als criminele tenten, lijkt me heel logisch. Het heeft tevens met beheersing te maken: de aantallen zijn zo groot dat de overheid en met name de politie het niet meer aan kan. Het klinkt en is heel lullig, omdat je ook de goeden treft, maar dan zit er niks anders op dan de omvang te beperken zodat het weer beheersbaar raakt voor de overheid.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik weet niet wat de lol is van een gebied met hoeren en drugscriminaliteit in het centrum van je stad.
Nou, lui bellen is niet afhankelijk van de kleding die men aan hebtquote:Het begint al als je in trein naar Amsterdam zit, allerlei 'hippe figuren' met afgezakte kleding, oorbellen en de hele toestand, en bij voorkeur luid bellen. In de trein tussen Leeuwarden en Rotterdam waar ik nog wel eens in zit is dat toch echt minder.
je kunt het ook overdrijven...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:20 schreef truebastard het volgende:
[ afbeelding ]
alleen dan joden vervangen voor autochtonen en het klopt...
Mwah, ik denk dat ze een jood niet als allochtoon zien, en die dus ook zouden afwijzen bij een sollicitatie?quote:
Zouden ze volgens die plannen ook bewijs eisen dat je aan de definitie van 'allochtoon' voldoet? Je hebt wel eens bekeerde Nederlanders, die wel een moslimnaam hebben aangenomen, maar officieel autochtoon zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ze een jood niet als allochtoon zien, en die dus ook zouden afwijzen bij een sollicitatie?
Aan de OP te lezen komt niet eens iedere allochtoon in aanmerking, maar alleen de niet-westerse...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:40 schreef Pool het volgende:
[..]
Zouden ze volgens die plannen ook bewijs eisen dat je aan de definitie van 'allochtoon' voldoet? Je hebt wel eens bekeerde Nederlanders, die wel een moslimnaam hebben aangenomen, maar officieel autochtoon zijn.
Of negers wiens voorouders net een generatie te lang al hier wonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |