Tsja, als dat al niet meer eerlijk is....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo simpel is het eigenlijk wel ja.
Dan nog niet lijkt me.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het moet toch een allochtoon voor een hoge functie zijn??
En was als nou het aantal hoogopgeleide Chinezen in Amsterdam procentueel groter is dan het aantal hoogopgeleiden van een andere bevolkingsgroep?
Vind ik ook. De slachtofferrol is hierbij totaal niet op zijn plaats, en het heeft niets met meer macht van werkgevers te maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, als dat al niet meer eerlijk is....
En dan kijken ze bij een VOG volgens mij nog alleen maar naar misdaden die relateerd zijn aan de functie, dus als je al 3 keer iemand met drank op het ziekenhuis ingereden hebt, dan krijg je geen VOG als je als taxichauffeur aan de slag wilt, maar wel als boekhouder.
Na veroordeling wegens voorkennis kom je waarschijnlijk niet als boekhouder aan de slag maar wel als taxichauffeur.
Maar goed.... dat de werkgevers daardoor meer "macht" zouden hebben is natuurlijk nonsens, degene die een misdaad begaat heeft de macht over zijn gedrag, dus het valt een ander niet te verwijten dat hij/zij op basis van dat gedrag iemand wel of niet in dienst wil nemen.
Het is triest dat je voor eeuwig getekend bentquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:13 schreef waht het volgende:
[..]
Daar hebben werkgevers helemaal geen invloed op. VOG heeft te maken met strafbare feiten. Zoals jij en ik beide weten kan alleen een onafhankelijke rechter iemand veroordelen.
Oftewel: gewoon geen misdaden plegen, dan zit het wel snor.
Ja heel erg triest, want het is immers niet eerlijk dat je nooit meer op een kinderboerderij mag werken als je in het verleden veroordeeld bent voor pedofilie, of dat je nooit meer als chauffeur mag werken als je een meisje van 15 met je dronken kop hebt doodgereden, of dat je nooit meer bij een bank mag werken als je veroordeeld bent voor fraude....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is triest dat je voor eeuwig getekend bent
Het doen van de uitspraken is waarschijnlijk niet strafbaar, want het is slechts het uitspreken van een wens of een doelstelling.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:44 schreef zoalshetis het volgende:
maar on topic. is het doen van deze uitspraken, terwijl je de touwtjes in handen hebt als partij, niet gewoon eventueel strafbaar? wat nou als wilders (ach nee, laat ook maar)...
maar wie doet de sollicitaties? misschien dat we daar als stadsgenoten en geschrokken van deze uitspraken een beetje recht op hebben?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het doen van de uitspraken is waarschijnlijk niet strafbaar, want het is slechts het uitspreken van een wens of een doelstelling.
Het afwijzen van niet-allochtonen die op de functies waar het over gaat solliciteren is waarschijnlijk wel strafbaar, want discriminatie op basis van afkomst.
De beste reactie van "het volk" op zulke uitspraken is dus het solliciteren op die functies, en het liefst mensen die uitermate geschikt zijn voor de functies.
Is dat de nieuwe tool om als vrouw een moslim de hand te schudden?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:57 schreef huhggh het volgende:
Amsterdam, dat is toch ook die stad waar het GVB toch ook zit?
[ afbeelding ]
Dat is niet te hopen voor Amsterdam, maar het zal er wel weer op uitdraaien .quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:00 schreef thewishmaster het volgende:
Het is maar weer hopen op het feit dat we niet weer een links college krijgen in Amsterdam, dan wordt het weer vier jaar vertrutting, belastingverhoging en allochtonen knuffelen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:57 schreef huhggh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze afbeelding is mede mogelijk gemaakt door Job Cohenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:57 schreef huhggh het volgende:
[ afbeelding ]
Of met een burqa aan, misschien helpt dat wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:07 schreef Gras_eter het volgende:
Als je blank bent geen baan?
*Gaat bij overheid Amsterdam solliciteren verkleed als zwarte Piet
Inderdaad. Discussie gesloten. Jammer PVDA.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Behoord het niet zo te zijn dat degene met de beste papieren en kwalificaties plus ervaring eerst in aanmerking zouden moeten komen? In andere woorden, de beste man op de juiste plek, niet omdat men toevallig allochtoon is.
Nee dat is het niet, dat is je eigen domme schuld.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is triest dat je voor eeuwig getekend bent
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:05 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Deze afbeelding is mede mogelijk gemaakt door Job Cohen.
lol. nee hoor. je bent al lang niet meer in de hoofdstad geweest lees ik zo. of je was vandaag vrij en zag al die mannen naar hun moskee gaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:17 schreef thewishmaster het volgende:
De kans dat je zo´n figuur met baard tegenkomt in het Amsterdamse OV is trouwens veel groter dan het tegenkomen van de linker persoon op de afbeelding.
Ik woon er alleen maar mijn hele leven, maar verder kom ik er inderdaad nooitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. nee hoor. je bent al lang niet meer in de hoofdstad geweest lees ik zo. of je was vandaag vrij en zag al die mannen naar hun moskee gaan.
onzin. de hoofdstad gaat niet kaput. wat we nodig hebben is iemand die nog echt positief kan denken en schakelen. denk dat cohen met zijn 'schoenen' een aardig rotte plek raakt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ach, Amsterdam, samen met Nijmegen zijn dat toch de gebieden waarin het tot in lengte van dagen niet meer goed gaat komen.
Jullie helpen je eigen stad om zeep door telkens op dezelfde linkse debielen te stemmen. Ik schaam me dat dit de hoofdstad is van Nederland, dan liever Den Haag.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
onzin. de hoofdstad gaat niet kaput. wat we nodig hebben is iemand die nog echt positief kan denken en schakelen. denk dat cohen met zijn 'schoenen' een aardig rotte plek raakt.
dan begrijp ik jouw post waar ik op reageerde niet. geduld is een schone zaak. ja er zijn veel moslims in de pijp waar ik woon. en vrijdag lopen ze gewoon naar hun gebedshuis toe in vol ornaat, want het is een speciale dag.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik woon er alleen maar mijn hele leven, maar verder kom ik er inderdaad nooit![]()
.
Er is zeker niks mis met Amsterdam, maar hij heeft wel gelijk over het steeds maar weer stemmen op onnozele linkse boomknuffelaars.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:25 schreef Klopkoek het volgende:
Je bent zelf een debiel flapdrol. Niks mis met amsterdam.
als die allochtonen zo goed zijn als autochtonen dan zullen ze toch uit zichzelf wel de baan krijgen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:42 schreef Klopkoek het volgende:
Prachtig idee. Mensen die nu art. 1 erbij halen zijn dezelfde gasten als die het uit de GW willen slopen.
Het gaat erom dat het bestuur een afspiegeling moet zijn van de stad en dat je bij min of meer gelijke kwalificaties een allochtoon voorrang geeft. Heel redelijk. Het gaat mis wanneer je een allochtoon alleen voorrang geeft om het allochtoon zijn en niet om de kwaliteiten, dat is fundamenteel fout.
Die allochtonen presteren dusdanig slecht dat de linkse overheid ze weer zo nodig een handje moet helpen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:33 schreef truebastard het volgende:
[..]
als die allochtonen zo goed zijn als autochtonen dan zullen ze toch uit zichzelf wel de baan krijgen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |