quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het cda juist linkser en dwingender geworden en minder volks. ze voeren bijvoorbeeld maatregelen door die mensen tot hun 67 laten werken. dat is extreem links.
Wie heeft het hier over migranten?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:25 schreef 311258 het volgende:
[..]
Grappig dat PVV tokkies het verschil niet weten tussen een migrant en een allochtoon.
De meeste allochtonen zijn geen migranten.
ik denk dat je het politieke debat over de 67-pensioensleeftijd een beetje gemist hebt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:33 schreef 311258 het volgende:
[..]
Nee dat is aardig rechts.
Uitkeringen is toch echt Links bedoel kijk maar wie de AOW in leven heeft gebracht
Goed dat die aangepakt worden.
En nu de rest van de uitkeringen ook.
Post Icon. De smiley die je boven je bericht zit in plaats van in je bericht. Vaak gebruikt om sarcasme kenbaar te maken of om je post extra kracht bij te zetten.quote:
Of een allochtoon danwel migrant die het niet op eigen kracht kan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:42 schreef bijdehand het volgende:
Dood aan de PvdA... welke halfgare baklap stemt nu nog op zeDan ben je echt een sneue gast...
En dan ben je dus ook sneu. Echt, en maar klagen over de PVV, terwijl die klootkutten het zelf in de hand werken...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef shouta het volgende:
[..]
Of een allochtoon danwel migrant die het niet op eigen kracht kan.
Kan ik ergens een klacht indienen in verband met discriminatie.. Ik als (blank) nederlands burger wordt een mooie baan ontzegd als hoofd-uitkering-uitdeler bij de gemeente A'dam.. Hiervoor in de plaats werd Achmed B. van straat geplukt die zojuist een broodje Shoarma naar binnen stond te werken..quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:18 schreef shouta het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)pbaan-stadhuis.dhtml
Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt.Weer politieke zelfmoord voor de PvdA of gewoon allochtone stemmers binnen halen?
Dat vroeg ik mij ook al af toen ik vanmorgen het artikel las.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:21 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoe gaat dit niet 100% tegen artikel 1 van de grondwet in?
Iets zegt me dat ze hier op Mocro's en in mindere mate Turken doelen en niet op -pak em beet- een Chinees.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef Sjaakz het volgende:
Zouden de verschillende migrantengroepen nog een beetje evenredig vertegenwoordigd moeten worden, of maakt het niets uit zolang het maar "buitenlanders" zijn?
Dat ligt aan jou, ja. Ik ken in ieder geval geen enkel westers land dat niet-westerse immigranten uitsluit van hoge functies. Hoogstens wordt hierop een uitzondering gemaakt voor bijv. de functie van president.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:27 schreef zoalshetis het volgende:
niet-westers aannemen op hoge posities in een westers land is toch best raar? of ligt dat aan mij?
Dat zou vrij logisch zijn, aangezien in Amsterdam veel minder Chinezen wonen dan Surinamers/Marokkanen/Turken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:56 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze hier op Mocro's en in mindere mate Turken doelen en niet op -pak em beet- een Chinees.
En dit gaat regelrecht tegen Artikel 1 in inderdaad.
Het moet toch een allochtoon voor een hoge functie zijn??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:06 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Dat zou vrij logisch zijn, aangezien in Amsterdam veel minder Chinezen wonen dan Surinamers/Marokkanen/Turken.
Het is om te gillen, als het niet om te huilen was.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
En dan moord en brand gillen dat de PVV discrimeert en nog aanklagen ook
Daar hebben werkgevers helemaal geen invloed op. VOG heeft te maken met strafbare feiten. Zoals jij en ik beide weten kan alleen een onafhankelijke rechter iemand veroordelen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Triest vind ik dat. Te meer omdat werkgevers steeds meer macht krijgen in dit land. Straks zijn mensen voor eeuwig gebrandmerkt en komen ze nergens meer aan het werk.
Zo simpel is het eigenlijk wel ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:13 schreef waht het volgende:
[..]
Daar hebben werkgevers helemaal geen invloed op. VOG heeft te maken met strafbare feiten. Zoals jij en ik beide weten kan alleen een onafhankelijke rechter iemand veroordelen.
Oftewel: gewoon geen misdaden plegen, dan zit het wel snor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |