abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76529915
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:43 schreef Barwurz het volgende:

[..]

Dat is jouw mening.
Discriminatie op welke manier dan ook is ongewenst.
En in strijd met alles.
Dat jij het 2e als dom beschouwt zegt genoeg over je.
Selectieve discriminatie mag, maar alleen vanaf "links".
Bevolkingsgroepen die in jouw ogen "rechts" zijn afschilderen als dom, daarmee laat je dus zien dat je denkt dat je meer bent dan een ander.
Jouw mening moet een leidraad zijn voor iedereen.
Of je deelt die mening of je bent dom.
Rechtsen die discrimineren mag je wegzetten als rechts-extremisten en dan zijn inderdaad mensen met een zeer beperkte herseninhoud. Dat jij je als doorsnee rechtsmensch voelt aangesproken, is jouw pakkie an. Overigens keur ik nergens de houding van de racistische linksmens goed, maar dat terzijde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_76529939
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:44 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Maar als allochtonen gemiddeld een slechte positie hebben op de arbeidsmarkt, dan is het toch niet verkeerd om juist bij de overheid er wat aan te doen en gekwalificeerde allochtonen aan te nemen?
Niet per se. Maar mijn post refereerde vooral naar het extreme linkse gedrag, waarbij de positieve discriminatie doorslaat.
pi_76529957
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:44 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Maar als allochtonen gemiddeld een slechte positie hebben op de arbeidsmarkt, dan is het toch niet verkeerd om juist bij de overheid er wat aan te doen en gekwalificeerde allochtonen aan te nemen?
Waar ligt dat dan aan?
Aan de onbekwaamheid van die allochtoon?
Vooral in het bedrijfsleven is de vraag naar kwalitatief goed personeel hoog.
En dan word degene die het meest capabel is aangenomen.
En dit kan dan net zo goed een allochtoon zijn.
Maar aangezien dit niet altijd het geval is, zou dat dan niet komen omdat deze niet capabel zijn?
Of is discriminatie makkelijker gezegd dan te denken.......sja die en die is beter geschikt ervoor?
pi_76529993
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:45 schreef Barwurz het volgende:

[..]

Van die kant kan je het ook zien!
De rest werkt niet te hard voor weinig loon en weinig zekerheid, nee, die amtenaren... ow wat zijn die lui!!
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_76530107
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Rechtsen die discrimineren mag je wegzetten als rechts-extremisten en dan zijn inderdaad mensen met een zeer beperkte herseninhoud. Dat jij je als doorsnee rechtsmensch voelt aangesproken, is jouw pakkie an. Overigens keur ik nergens de houding van de racistische linksmens goed, maar dat terzijde.
Ik voel me helemaal niet aangesproken door je.
Jouw mening hierover is meer dan duidelijk.
Het alleen wegzetten van hele bevolkingsgroepen als dom en racistisch zijn voor je eigen rekening.
En dan nog als toevoeging "beperkte herseninhoud" erbij haalt getuigt van een zielig elitair gedrag van je.

En hiermee diskwalificeer je jezelf als serieuze discussiepartner.
pi_76530135
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De rest werkt niet te hard voor weinig loon en weinig zekerheid, nee, die amtenaren... ow wat zijn die lui!!
Geen inhoudelijke reactie meer?
Troll tijd voor kloppie dan!
pi_76530176
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:51 schreef Barwurz het volgende:

[..]

Ik voel me helemaal niet aangesproken door je.
Jouw mening hierover is meer dan duidelijk.
Het alleen wegzetten van hele bevolkingsgroepen als dom en racistisch zijn voor je eigen rekening.
En dan nog als toevoeging "beperkte herseninhoud" erbij haalt getuigt van een zielig elitair gedrag van je.

En hiermee diskwalificeer je jezelf als serieuze discussiepartner.
Rechts-extremisten zoals neo-nazi's die discrimineren op basis van haat jegens andersgekleurden kan ik zonder problemen wegzetten als dom. Als jij mij om die reden elitair wil noemen, ga je gang. Die steek ik dan maar in mn zak.
pi_76530254
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Rechts-extremisten zoals neo-nazi's die discrimineren op basis van haat jegens andersgekleurden kan ik zonder problemen wegzetten als dom. Als jij mij om die reden elitair wil noemen, ga je gang. Die steek ik dan maar in mn zak.
Doe ermee wat je wilt.
Discriminatie is ongewenst, positief of negatief.
En dat is het punt.
Maar je verlaagt je dus nog verder door nazi's er weer bij te betrekken....
Je bent goed bezig koos.
Bevorderd je geloofwaardigheid.
pi_76530737
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En die zelfde allochtonen positief discrimineren tenkoste van meer geschikte kandidaten vind jij normaal?
pi_76530809
Juist op die plekken hoor je niet in kleurtjes te denken, dus de juiste man op de juiste plek te zetten.

Ik vind het dus niets anders dan discriminatie.

Steeds meer het gevoel dat juist de gemeenten en regering zorgen voor segregeren van de verschillende bevolkingsgroepen.

Je hebt zelfs al uitzendbureaus voor alleen een bepaalde groep allochtonen. Wanneer je als autochtoon zoiets opzet voor alleen autochtonen?Heet dat terecht discriminatie.

Juist bij de overheid en gemeenten verwacht ik de juiste man (ongeacht afkomst of huidskleur) op de juiste plaats te zien.

En las trouwens dat een paar allochtonen hier ook niet blij mee waren. Snap ik wel. Nooit het gevoel iets bereikt te hebben omdat je er zelf voor geknokt heb.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_76530959
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:56 schreef Barwurz het volgende:

[..]

Doe ermee wat je wilt.
Discriminatie is ongewenst, positief of negatief.
En dat is het punt.
Maar je verlaagt je dus nog verder door nazi's er weer bij te betrekken....
Je bent goed bezig koos.
Bevorderd je geloofwaardigheid.
Ten eerste heb ik eerder in dit topic al mijn afkeuring laten blijken ten aanzien van dit voorstel. Daarnaast heb ik in discussie met jou verkondigt dat de extreemse-linkse vorm van discriminatie ook niet goed is. Maarja, lezen is een kunst blijkbaar.

Dat ik neo-nazi's aanhaal is legitiem. Ik had het immers over de extreme varianten van links en recht. Nazi's vallen binnen de laatstgenoemde categorie.
pi_76530979
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:10 schreef HotSpotShield het volgende:

[..]

En die zelfde allochtonen positief discrimineren tenkoste van meer geschikte kandidaten vind jij normaal?
Misschien moet jij eerst het complete topic doorbladeren. Ik heb al laten blijken absoluut geen voorstander te zijn van dit voorstel.
pi_76531027
Ze hebben gelijk. in 2015 is ruim 50% van de Amsterdammers een nieuwe Nederlander.
Het is niet realistisch om die meerderheid door een blanke minderheid te laten regeren. Dat doet denken aan koloniale tijden.
Wie dit leest is gek
pi_76531045
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ten eerste heb ik eerder in dit topic al mijn afkeuring laten blijken ten aanzien van dit voorstel. Daarnaast heb ik in discussie met jou verkondigt dat de extreemse-linkse vorm van discriminatie ook niet goed is. Maarja, lezen is een kunst blijkbaar.

Dat ik neo-nazi's aanhaal is legitiem. Ik had het immers over de extreme varianten van links en recht. Nazi's vallen binnen de laatstgenoemde categorie.
Lezen is idd een kunst voor je.
Het probleem is alleen dat je een bevolkingsgroep voor dom uitmaakt, omdat dat niet in je straatje past.
Nazi aanhalen legitiem?????
Zijn linkse extremisten een haar beter dan rechtse?

Oftewel je blaat weer eens onzin uit.

Dat je een eigen mening hebt, dat begrijp ik heel goed.
Maar schoffeer geen mensen die een andere denkwijze hebben dan jij.
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:18:22 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_76531055
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel dit voorstel natuurlijk van de zotten is, is het ergens wel lachwekkend dat met name de PVV-stemmer hierover struikelt. Hoezo hypocriet?
en wie is hier met name 'de pvv stemmer'?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_76531071
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Iedereen die een andere mening heeft dan koos.
pi_76531156
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:18 schreef Barwurz het volgende:

[..]

Lezen is idd een kunst voor je.
Het probleem is alleen dat je een bevolkingsgroep voor dom uitmaakt, omdat dat niet in je straatje past.
Nazi aanhalen legitiem?????
Zijn linkse extremisten een haar beter dan rechtse?

Oftewel je blaat weer eens onzin uit.

Dat je een eigen mening hebt, dat begrijp ik heel goed.
Maar schoffeer geen mensen die een andere denkwijze hebben dan jij.
Godsamme zeg

Ja, ik noem rechts-extremisten dom, dat klopt. So wat? Links-extremisten zijn ook grote eikels, dat zal ik niet ontkennen. Het zijn alleen een ander type eikels dan rechts-extremisten.
pi_76531178
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik reageerde effe vanuit de onderbuik. Moet jou toch bekend voorkomen
pi_76531224
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Godsamme zeg

Ja, ik noem rechts-extremisten dom, dat klopt. So wat? Links-extremisten zijn ook grote eikels, dat zal ik niet ontkennen. Het zijn alleen een ander type eikels dan rechts-extremisten.
Zelfs nu nog draaien.
Een eikel is een eikel.
Maar je punt is duidelijk.
Geen inbreng meer van jouw kant.
pi_76531233
Gewoon kappen met users dom of rechtse of linkse mensen hersenloos te noemen.

Ik haal vanaf nu gewoon de hele post weg, want het ontaard alleen in gehaaide userbash
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:23:21 #96
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_76531246
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik reageerde effe vanuit de onderbuik. Moet jou toch bekend voorkomen
nee, eigenlijk niet. ik reageer wel eens teveel vanuit mijn hart.
pi_76531301
=

[ Bericht 100% gewijzigd door paddy op 07-01-2010 19:21:17 ]
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:01:34 #98
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_76532573
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:42 schreef Klopkoek het volgende:
Prachtig idee. Mensen die nu art. 1 erbij halen zijn dezelfde gasten als die het uit de GW willen slopen.

Het gaat erom dat het bestuur een afspiegeling moet zijn van de stad en dat je bij min of meer gelijke kwalificaties een allochtoon voorrang geeft. Heel redelijk. Het gaat mis wanneer je een allochtoon alleen voorrang geeft om het allochtoon zijn en niet om de kwaliteiten, dat is fundamenteel fout.
Binnen de Gemeente Amsterdam wordt al jaren hard gewerkt om een afspiegeling te zijn, en dat lukt ook redelijk. Binnen het stadsdeel waar ik af en toe werk is meer dan de helft van de werkvloer allochtoon. Dat die mensen nog niet allemaal doorgedrongen zijn tot de top is niet meer dan logisch, omdat van de vorige generaties allochtonen een overgroot gedeelte laag opgeleid was. Het heeft totaal geen zin om mensen op plekken te zetten waar ze niet bekwaam voor zijn, op die manier ontstaat alleen maar onvrede over slecht functionerende managers en komen de vooroordelen echt de wereld in.

De integratie van vrouwen binnen de gemeente is goed gelukt, van mijn MT is 4/5 vrouw. Ik verwacht dus dat allochtonen vanzelf ook wel een keer de écht hoge posities gaan innemen, maar dat duurt nog wel even. Mijn indruk is ook dat de eerste generatie hoogopgeleide allochtonen liever carriere maakt in het bedrijfsleven.

(Daarnaast ben ik natuurlijk roomblank en wil ik ook ooit nog carriere kunnen maken)
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:04:03 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_76532662
ook binnen private bedrijven is de rijpe vrouw hot. en dan zeker op hoge posities.
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:04:03 #100
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_76532663
Maar ik kan het op dit moment voorstellen van dit soort ideeën alleen maar verklaren met het oog op de naderende verkiezingen, en het grote potentieel allochtone kiezers.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')