o sorry mijn foutquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:30 schreef Libelah het volgende:
[..]
Is het wel, lage E snaar staat hier onderaan. Je kan in plaats van de demping op je A snaar ook de 2e fret indrukken.
www.lordofthestrings.nlquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Libelah het volgende:
En het is vást al een keer gevraagd, maar wat is een goeie prijs/kwaliteit website om snaren op te bestellen?
Ja dat ligt aan jou! ;Dquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
Nog bedankt voor de fotos van de oefenruimte, altijd vet om te zien!En Am G Dm
Op naar de C#dim
Net ff doorgespeeld, van G naar Dm klinkt een gewone D beter, maar kan ook aan mij liggen.
drop dquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Volgens mij staat deze ook in een open stemming.
By the way: ziek drumstel.
Bovendien zit je al tijden te geilen op die Shiva!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:15 schreef Libelah het volgende:
Als je die shiva lekkerder vindt klinken, zeker doen!
hehe joah... hm lees wel op de site dat ze maar 7 dagen return policy hebben... morgen maar eens even bellen, want ik meende toch echt 30 ergens gehoord te hebben. zou zuur zijn! maar opzich heb ik die orange zo weg, denk ik... is mooi setje, en limited edition in het witquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bovendien zit je al tijden te geilen op die Shiva!
Gefeliequote:Op donderdag 7 januari 2010 16:49 schreef Quantie het volgende:
YEHEUUUUUUUUUUJ
M'n epiphone les paul is binnen ! YEESSHH
[ afbeelding ]
PMquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef LeNick het volgende:
Maar voordat ik dat doe; TelevuR, wat is je prijs voor SG?
Well that narrows it downquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:46 schreef LeNick het volgende:
Een paar topics terug was er iemand die had z'n gitaar zo ontzettend mooi gelakt. Weet iemand nog welk topic?
Zwarte strat.
Welke stijl ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand bands aanraders? Waarvan jullie zeker weten dat ik ze nog niet ken en toch wel redelijk bekend zijn?
Geen Death Metal want daar houd ik niet zo van.
Dat ook niet echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |