*zucht*quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
In het geval van Kluun wist zn stervende vrouw het echter gewoon en ze smeekte hem tevergeefs er voor hem te zijn in haar laatste maanden.

Reinout ontkent dat het Real-Life was.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:03 schreef Copycat het volgende:
Jonguh! Dat zag je toch zelf, in de film!!!

quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:42 schreef dalaiblama het volgende:
Vrouwen moeten eens beginnen met accepteren dat de meeste mannen op een bepaald punt in hun leven vreemdgaan. Soms omdat ze spanning missen, soms om zich goed te voelen en soms om te vluchten. Dat heeft dan doorgaans weinig met hun eigen partner te maken.
Waar vrouwen altijd verliefd worden op hun affaire, kan een man zielsveel van zijn vrouw houden en toch vreemd gaan.
Mannen zijn niet monogaam , althans de meeste niet. Ik geloof geen seconde dat hij vreemd ging om zijn vrouw te pesten. Het was zijn manier om met emoties te dealen en daarin kun je je laten meeslepen als de omstandigheden juist zijn.
Het is makkelijk om vanaf de zijlijn te oordelen, maar als vrouwen nu eens beginnen met beseffen dat mannen zo in elkaar zitten en alsnog van je kunnen houden dan is iedereen gelukkig.
Van een perfect leventje naar het verliezen van je grote liefde is een hel van een weg. Weinig mannen kunnen dat relativeren en echt emotionele wezens zijn het ook niet. Ga er maar aan staan.
Het is wellicht niet fraai, maar een hufter? Kanker is een hufter.

quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
"Mannen", "ze"... Ik ken (gelukkig) genoeg mannen die pertinent tegen vreemdgaan zijn, hoor, en die worden daar echt niet minder man van

Ik vind je, als je vrouw zo ernstig ziek is en je houdt van haar, een zak hooi als je dan vreemd gaat. Veel stoerder als je haar dan in de moeilijke tijden bijstaat. Geldt net zo goed andersom - ik neem aan dat de meeste mannen dat ook van hun vrouw zouden verwachten.
Als je samen hebt besloten om lak te hebben aan monogamie is het een ander verhaal natuurlijk

Waarom zouden vrouwen dat maar moeten accepteren? Je doet alsof de vreemdgaande man hier het slachtoffer is, van zijn eigen hormonen wel te verstaan. Wat je hier zegt is: "Laat ze maar, zo zijn ze nu eenmaal. Hun wil is te zwak om het te winnen van hun lust." Wat een minachting voor het manvolkquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:42 schreef dalaiblama het volgende:
Vrouwen moeten eens beginnen met accepteren dat de meeste mannen op een bepaald punt in hun leven vreemdgaan. Soms omdat ze spanning missen, soms om zich goed te voelen en soms om te vluchten. Dat heeft dan doorgaans weinig met hun eigen partner te maken.
Waar vrouwen altijd verliefd worden op hun affaire, kan een man zielsveel van zijn vrouw houden en toch vreemd gaan.
Mannen zijn niet monogaam , althans de meeste niet. Ik geloof geen seconde dat hij vreemd ging om zijn vrouw te pesten. Het was zijn manier om met emoties te dealen en daarin kun je je laten meeslepen als de omstandigheden juist zijn.
Het is makkelijk om vanaf de zijlijn te oordelen, maar als vrouwen nu eens beginnen met beseffen dat mannen zo in elkaar zitten en alsnog van je kunnen houden dan is iedereen gelukkig.
Van een perfect leventje naar het verliezen van je grote liefde is een hel van een weg. Weinig mannen kunnen dat relativeren en echt emotionele wezens zijn het ook niet. Ga er maar aan staan.
 Verliefdheid kun je niet tegenhouden, maar neuken is een keuze.
 Verliefdheid kun je niet tegenhouden, maar neuken is een keuze.

quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:42 schreef dalaiblama het volgende:
 Jaja, maar mannen moeten ook maar eens beginnen met accepteren dat hun vrouwen niet gelukkig zijn met hun vreemdgangersgedrag. Goes fot both ways! "Tsja, mannen gaan nou eenmaal vreemd" is wel een heel ongebruikelijke kijk op dat soort zaken. De mens is niet monogaam, vrouwen ook niet, dat is niet iets dat alleen aan mannen is besteed, kom nou zeg. Een relatie houdt onder meer in dat je je best doet wel monogaam te zijn, het is een mooi offer die je aan je partner brengt.
 Jaja, maar mannen moeten ook maar eens beginnen met accepteren dat hun vrouwen niet gelukkig zijn met hun vreemdgangersgedrag. Goes fot both ways! "Tsja, mannen gaan nou eenmaal vreemd" is wel een heel ongebruikelijke kijk op dat soort zaken. De mens is niet monogaam, vrouwen ook niet, dat is niet iets dat alleen aan mannen is besteed, kom nou zeg. Een relatie houdt onder meer in dat je je best doet wel monogaam te zijn, het is een mooi offer die je aan je partner brengt.

De meningen zijn ongeveer 50/50, leuk om te zien.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:53 schreef Disorder het volgende:
Dit topic heeft een frontpage poll gekregen

Dat laatste ben ik het mee eens, maar verliefdheid kan je wel degelijk 'overkomen' volgens mij. Niet op zomaar iemand, maar je kunt je nog steeds aangetrokken voelen tot anderen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:35 schreef -moppie- het volgende:
Verliefdheid kun je niet tegenhouden... sjonge jonge... als je echt zoveel van je partner houdt dat sta je er niet voor open om verliefd op iemand anders te worden.
Echt ongelofeljike bullshit vind ik dat dus altijd, je leest het overal, verliefdheid kan iedereen overkomen.
Ik vind het veel erger dat mijn partner verliefd wordt op iemand anders dan dat hij in een 'dronken' bui zijn lul niet in zijn broek kan houden.

Precies, het is maar seks. Zo'n groot offer zou het dus niet moeten zijn om dat alleen binnenshuis te doen, niet? Fouten kunnen gemaakt worden natuurlijk, maar het is wel 'n fout bij velen, gelukkig. Niet een kwestie van "ehhh tsja schat, dat doen mannen nou eenmaal"..quote:Op maandag 18 januari 2010 18:23 schreef dalaiblama het volgende:
Nou, laat het die vrouwetjes het hier maar niet horen.
Verliefdheid is iets magisch hoor! kennieniksaandoen! Komt uit de lug! Net een virus!
Het zijn allemaal keuzes, maar laten we geen mysterie maken van het feit ( ja, feit ) dat mannen nu eenmaal eerder en vaker geneigd zijn om vreemd te gaan. Zo gaan ze met dingen om; praktisch. Ik begrijp ook echt niet wat er zo vreselijk aan is. Het is maar sex.

Jézus, wat een stupide veronachtzaming van het intiemste wat je samen kunt beleven, zeg. Kluun is een smerige hond die achter z'n pik aan liep; daar heb ik als MAN geen respect voor. Totaal niet. Ik hoop dat-ie een keer een ernstige ziekte krijgt en dat Nathalie er dan ook vandoor gaat met een ander.
 Jézus, wat een stupide veronachtzaming van het intiemste wat je samen kunt beleven, zeg. Kluun is een smerige hond die achter z'n pik aan liep; daar heb ik als MAN geen respect voor. Totaal niet. Ik hoop dat-ie een keer een ernstige ziekte krijgt en dat Nathalie er dan ook vandoor gaat met een ander.

Welja, iemand stupide noemen omdat hij een boek maakt over zijn vreemdgaan, maar hem vervolgens wel een verschrikkelijke ziekte toewensen zonder dat je de persoon in kwestie kentquote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef superworm het volgende:
"Het is maar seks"Jézus, wat een stupide veronachtzaming van het intiemste wat je samen kunt beleven, zeg. Kluun is een smerige hond die achter z'n pik aan liep; daar heb ik als MAN geen respect voor. Totaal niet. Ik hoop dat-ie een keer een ernstige ziekte krijgt en dat Nathalie er dan ook vandoor gaat met een ander.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welja, iemand stupide noemen omdat hij een boek maakt over zijn vreemdgaan, maar hem vervolgens wel een verschrikkelijke ziekte toewensen zonder dat je de persoon in kwestie kent
Toppertje van niveau weer

Kortom, wens niemand zo`n ziekte toe. Heel goed.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

quote:Op maandag 18 januari 2010 18:23 schreef dalaiblama het volgende:
Nou, laat het die vrouwetjes het hier maar niet horen.
Verliefdheid is iets magisch hoor! kennieniksaandoen! Komt uit de lug! Net een virus!
 _! Nee idioot, dat wordt hier niet gezegd. Vreemdgaan is een bewuste actie, verliefd worden gebeurd vooral onbewust. Het een is een fysieke handeling, het ander is een gevoel. Ben je nou werkelijk te dom om dat verschil te zien?
_! Nee idioot, dat wordt hier niet gezegd. Vreemdgaan is een bewuste actie, verliefd worden gebeurd vooral onbewust. Het een is een fysieke handeling, het ander is een gevoel. Ben je nou werkelijk te dom om dat verschil te zien?Geneigd ja. Dat betekent nog niet dat ze daar geen invloed op hebben, en dat betekent al helemaal niet dat het maar 'geaccepteerd' moet wordenquote:Het zijn allemaal keuzes, maar laten we geen mysterie maken van het feit ( ja, feit ) dat mannen nu eenmaal eerder en vaker geneigd zijn om vreemd te gaan. Zo gaan ze met dingen om; praktisch. Ik begrijp ook echt niet wat er zo vreselijk aan is. Het is maar sex.
 Kom nou. Overigens heet seks alleen 'maar seks' als je partner daar hetzelfde over denkt.
 Kom nou. Overigens heet seks alleen 'maar seks' als je partner daar hetzelfde over denkt.

Dat zou ik ook vinden, maar dan gaat het om een persoonlijk gevoel dat je erbij hebt. De emotionele verbondenheid met een ander die bij verliefdheid hoort is veel bedreigender dan een eenmalig slippertje. Maar verliefd worden is soms moeilijk te voorkomen, zeker als het om iemand gaat met wie je al veel tijd doorbrengt op bijvoorbeeld het werk, en als je huidige relatie niet echt oké is. Als je in zo'n geval verliefd wordt op een ander doe je daar weinig aan. Wat je daar vervolgens mee doet is dan weer een eigen keuze.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:35 schreef -moppie- het volgende:
Verliefdheid kun je niet tegenhouden... sjonge jonge... als je echt zoveel van je partner houdt dat sta je er niet voor open om verliefd op iemand anders te worden.
Echt ongelofeljike bullshit vind ik dat dus altijd, je leest het overal, verliefdheid kan iedereen overkomen.
Ik vind het veel erger dat mijn partner verliefd wordt op iemand anders dan dat hij in een 'dronken' bui zijn lul niet in zijn broek kan houden.

En dan te bedenken dat jouw mening voor elke idioot te lezen is. Schokkend, superworm. Schokkend.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef superworm het volgende:
"Het is maar seks"Jézus, wat een stupide veronachtzaming van het intiemste wat je samen kunt beleven, zeg. Kluun is een smerige hond die achter z'n pik aan liep; daar heb ik als MAN geen respect voor. Totaal niet. Ik hoop dat-ie een keer een ernstige ziekte krijgt en dat Nathalie er dan ook vandoor gaat met een ander.

Het is toch de omgekeerde wereld dat ik me moet gaan verontschuldigen voor het een ziekte toewensen van een vent die zoiets op zijn kerfstok heeft? Vreemdgaan doe je niet. NOOIT. Als je dat wel doet, en dan al helemaal in deze omstandigheden, en het dan óók nog eens commercieel uitbuit, verlies je álle respect bij mij.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:25 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jouw mening voor elke idioot te lezen is. Schokkend, superworm. Schokkend.
Misschien is die fluitbek iets voor je; kunnen jullie gezellig op de bank de moralist uithangen terwijl je ondertussen alle foutdoeners op deze wereld naar de hel en terug wenst.

Rustig maar hoor. Wat boeit jou andermans vreemdgangersgedrag nou?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:32 schreef superworm het volgende:
[..]
Het is toch de omgekeerde wereld dat ik me moet gaan verontschuldigen voor het een ziekte toewensen van een vent die zoiets op zijn kerfstok heeft? Vreemdgaan doe je niet. NOOIT. Als je dat wel doet, en dan al helemaal in deze omstandigheden, en het dan óók nog eens commercieel uitbuit, verlies je álle respect bij mij.
 Doe het dan vooral zelf niet.
 Doe het dan vooral zelf niet.

Prima, schiet jezelf dan alsjeblieft af, want 50% van alle mensen in een relatie gaat vreemd. Je hoort het goed, 50%. Dikke kans dat jij of je vriendin het dus gaat doen, en aangezien je je er zo ontzettend druk over maakt lijkt het mij beter dat je jezelf gewoon afknalt. Scheelt de wereld ook een hoop CO2 uitstoot die we wel beter kunnen gebruikenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:32 schreef superworm het volgende:
[..]
Het is toch de omgekeerde wereld dat ik me moet gaan verontschuldigen voor het een ziekte toewensen van een vent die zoiets op zijn kerfstok heeft? Vreemdgaan doe je niet. NOOIT. Als je dat wel doet, en dan al helemaal in deze omstandigheden, en het dan óók nog eens commercieel uitbuit, verlies je álle respect bij mij.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |