Zn vrouw was dood, dan kun je ook niet meer vreemdgaan he.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat dit was om eens na te denken over alle gebeurde. Hij is in Australie toch niet vreemdgegaan? Toen was hij alleen maar met z'n dochter bezig, en zichzelf.
Je moet het boek misschien eens lezen.quote:
Wil je met me trouwen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
En aangezien Kluun als marketingman er maar wat graag bijvermelde dat het allemaal echt was gebeurd kunnen we er vanuitgaan dat het gewoon een minne klootzak is.
Los daarvan, het is gewoon ook een slechtgeschreven boek.
Daarin heeft Arnie dingen veranderd, maar het boek is het basismateriaal.quote:
Ja ok, ik bedoel dat ie daar in ieder geval niet de beest uithing.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zn vrouw was dood, dan kun je ook niet meer vreemdgaan he.
Nee in Australie had hij volgens mij geen rondneuk-acties, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat dit was om eens na te denken over alle gebeurde. Hij is in Australie toch niet vreemdgegaan? Toen was hij alleen maar met z'n dochter bezig, en zichzelf.
quote:
Nee, want hij hoefde niet meer te vluchten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja ok, ik bedoel dat ie daar in ieder geval niet de beest uithing.
Och, ik weet niet wat fictie is en wat niet in het boek. Kan me wel voorstellen dat er een aantal dingen zijn die aangedikt zijn, of juist weggelaten. Al met al denk ik dat men met een open mindset het verhaal moet lezen, en niet krampachtig moet proberen dit personage uit het boek in real life te koppelen met de schrijver zelf, daarmee ga je alleen maar ergenis en woede teweeg brengen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
En aangezien Kluun als marketingman er maar wat graag bijvermelde dat het allemaal echt was gebeurd kunnen we er vanuitgaan dat het gewoon een minne klootzak is.
Los daarvan, het is gewoon ook een slechtgeschreven boek.
Een partnerkeuze gebaseerd op dezelfde normen en waarden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:24 schreef Disorder het volgende:
[..]
Een partnerkeuze gebaseerd op angst. Chapeaux.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:26 schreef Moots het volgende:
De vrije liefde werkt niet, dat weet iedereen
Nee, een partnerkeuze gebaseerd op dezelfde digitale veroordeling/kruisiging van een schrijver die men nog nooit in het echt heeft ontmoet, laat staan persoonlijk kent. Chapeauxquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een partnerkeuze gebaseerd op dezelfde normen en waarden.
Ik geloof niet in monogamie. Ik geloof wel in je partner te allen tijde op de eerste plaats te zetten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een partnerkeuze gebaseerd op dezelfde normen en waarden.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:28 schreef Scorpie het volgende:
digitale veroordeling/kruisiging van een schrijver die men nog nooit in het echt heeft ontmoet, laat staan persoonlijk kent.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik geloof niet in monogamie. Ik geloof wel in je partner te allen tijde op de eerste plaats te zetten.
Monogamie is dus niet uitsluitend beperkt tot sexuele exclusiviteit, maar ook relationeel en spiritueel.quote:Monogamie (Gr.: monos = enkel, gamos = huwelijk) heeft een aantal nauw verwante betekenissen, die afhankelijk van de context van toepassing kunnen zijn:
De voorwaarde waarbij iemand slechts eenmaal in een leven trouwt.
De voorwaarde waarbij iemand slechts met één persoon tegelijkertijd getrouwd is.
De situatie waarin iemand één enkele seksuele partner tegelijkertijd heeft.
In de zoölogie ook: de situatie waarbij een dier één partner tijdens het fokseizoen heeft.
De oorspronkelijke betekenis van monogamie is de situatie van een echtelijke verbintenis (huwelijk) met één persoon. Onder monogamie verstaat men tegenwoordig: de situatie van het aangaan van een verbinding uit liefde met één persoon. Wanneer iemand meerdere malen achtereenvolgens één (seksuele) partner tegelijkertijd heeft, dan wordt dit in de volksmond ook wel seriële monogamie genoemd.
Verandert dat iets aan mijn stelling dat a) jullie hem nog nooit gezien hebben en b) jullie hem niet persoonlijk kennen ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij heeft er een boek over geschreven, hier en daar aangedikt maar wel autobiografisch in gevoelens en handelingen. En hij is met de minnares getrouwd, dus hoe autobiografisch wil je t hebben?
Euuuh? Monogamie is in de letter van de betekenis dat je heel je leven 1 partner hebt en ook als het uitgaat nooit meer een ander neemt. Anders ben je serieel monogaam.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:31 schreef Scorpie het volgende:
Monogamie is dus niet uitsluitend beperkt tot sexuele exclusiviteit, maar ook relationeel en spiritueel.
Dude... vanwaar telkens die persoonlijke aanvallen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, een partnerkeuze gebaseerd op dezelfde digitale veroordeling/kruisiging van een schrijver die men nog nooit in het echt heeft ontmoet, laat staan persoonlijk kent. Chapeaux
Heb jij Adolf Hitler wel eens gezien of persoonlijk ontmoet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verandert dat iets aan mijn stelling dat a) jullie hem nog nooit gezien hebben en b) jullie hem niet persoonlijk kennen ?
Je veroordeelt hem op de autobiografische stukken uit het boek. Alleen weet je niet, buiten het feit dat zijn vrouw kanker had en doodging als hoogtepunten, wat nu eigenlijk autobiografisch is en wat niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij heeft er een boek over geschreven, hier en daar aangedikt maar wel autobiografisch in gevoelens en handelingen. En hij is met de minnares getrouwd, dus hoe autobiografisch wil je t hebben?
Ook aan jou de vraag; wat is de persoonlijke aanval dan, ik constateer een aantal feiten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude... vanwaar telkens die persoonlijke aanvallen?
Ik heb blijkbaar ergens een snaar bij je geraakt ofzo. Ik heb helemaal niks tegen je.
Klein verschil zijn de bewezen feiten. Maar verder een goeie vergelijking, uitstekend.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb jij Adolf Hitler wel eens gezien of persoonlijk ontmoet?
Nee. En nu?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb jij Adolf Hitler wel eens gezien of persoonlijk ontmoet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |