Is zij van Delaine?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=simone%20simons&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Ik geloof je nietquote:
Nee.quote:
Ik heb met haar samengewerkt in een project, ze was kleiner dan ikquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb met haar samengewerkt in een project, ze was kleiner dan ik
Echt waarquote:
quote:
Zag haar zonet met Floor jansen samen op de foto, en die steekt een kop boven haar uitquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb met haar samengewerkt in een project, ze was kleiner dan ik
Hoe groot ben je danquote:
Als ik het even mag schatten uit mijn herinnering... Is ze ongeveer 1.60~1.65quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zag haar zonet met Floor jansen samen op de foto, en die steekt een kop boven haar uitEn Floor is niet echt king size geloof ik...
Hoiquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Xaryna![]()
long time no see here
waar was je
oh valt mee dusquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Als ik het even mag schatten uit mijn herinnering... Is ze ongeveer 1.60~1.65
[..]
Hoi![]()
Druk met school en familie, jeweets.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.autoweek.nl/video.php?id=1647
Die autos; in het filmpje heb ik niet eens gezien, maar die muziek op de achtergond... WOW!
quote:Can you spot the boat in the picture? You have to concentrate very hard to see it. Most women, being long-sighted, see it straight away. But men, the short-sighted half of humanity, have great difficulty finding the boat. Test yourself. How long does it take you to see the boat?
Dichter bij de 1.60, denk ik. Maar ik weet het niet zo goed meer. Ze was erg klein in ieder geval !quote:
schoolquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Als ik het even mag schatten uit mijn herinnering... Is ze ongeveer 1.60~1.65
[..]
Hoi![]()
Druk met school en familie, jeweets.
Schoolquote:
Ah, is toch niet zo overdreven klein.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Dichter bij de 1.60, denk ik. Maar ik weet het niet zo goed meer. Ze was erg klein in ieder geval !
Neuh, mijn mama is liefquote:
Heb je een lekkere zus? Dan mag ze wel komen zuigen hoorquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je een lekkere zus? Dan mag ze wel komen zuigen hoor
Nee, sorry.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je een lekkere zus? Dan mag ze wel komen zuigen hoor
Met een zak over haar hoofd kan ze niet zuigen, dus dat is ook geen optiequote:
Ik heb gewoon geen zus.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met een zak over haar hoofd kan ze niet zuigen, dus dat is ook geen optie
wel als ze een gat in de zak maakt op mondhoogtequote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met een zak over haar hoofd kan ze niet zuigen, dus dat is ook geen optie
quote:
quote:
Er is hier al de hele dag niks te beleven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:31 schreef naatje_1 het volgende:
Gaap![]()
Waarom is er zo weinig te beleven rond dit uur
blijkt maar weerquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er is hier al de hele dag niks te beleven.
Dankje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er is hier al de hele dag niks te beleven.
Alles doet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:42 schreef -Datdus- het volgende:
AHHAAH VIA chatroulette heb ik een meisje op msn dat alles doet![]()
![]()
Een Russische
Echt alles?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:42 schreef -Datdus- het volgende:
AHHAAH VIA chatroulette heb ik een meisje op msn dat alles doet![]()
![]()
Een Russische
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |