quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ondankbare hondin*.Maar, ik kook ook meteen voor jou? Weer vriendjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké! Wat kook je?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar, ik kook ook meteen voor jou? Weer vriendjes?
Oh, wat voor.quote:
Dat wil ik wel vor je koken. Kom maar halen! Ik eet alleen niet mee, dan ga ik kotsenquote:
Is lekker hoor!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, wat voor.![]()
Ik houd er niet van, maar jij kookt het vast met liefde.
Ook voor mijn mammie?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat wil ik wel vor je koken. Kom maar halen! Ik eet alleen niet mee, dan ga ik kotsen
Daarvoor wist je niet hoe het meest simpele ding om iets mee klaar te maken werkte?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
sinds gister weet ik hoe mijn magnetron werkt!
Tuurlijk. Ik ben de beroerdste niet. Hoewel het op dit moment twijfelachtig isquote:
Ga jij eerst eens beter worden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben de beroerdste niet. Hoewel het op dit moment twijfelachtig is
Ik heb ze aangestoken in onze msngangbang. Nu liggen ze allemaal te kotsen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:33 schreef Stoeprand het volgende:
Iedereen blijft wel heel lang weg hoor. Zou er iets aan de hand zijn?
Ben ik niet uitgenodigd voor een msngangbang? Zelfs Paul deed dat altijd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb ze aangestoken in onze msngangbang. Nu liggen ze allemaal te kotsen.
quote:
Je was er niet, denk ik. Maar dat weet ik niet, want ik heb jouw msn niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ben ik niet uitgenodigd voor een msngangbang? Zelfs Paul deed dat altijd.
Subtiel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je was er niet, denk ik. Maar dat weet ik niet, want ik heb jouw msn niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Subtiel.Vanochtend. toen zat je denk ik op school. Daarom was je er niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ligt eraan hoe laat.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vanochtend. toen zat je denk ik op school. Daarom was je er niet.
Ik doe het wel, als je dan ook voor mij kooktquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:41 schreef Myraela het volgende:
Schopt iemand die klootzak uit mijn keuken, ik was aan het koken.
Bedoel je niet Simon?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:43 schreef timmmmm het volgende:
Een ex van mij heette Simone, Panda. Ik vind je nu al stom.
Ik ben zo brutaal geweest om jou toe te voegen aan mijn msnquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je was er niet, denk ik. Maar dat weet ik niet, want ik heb jouw msn niet.
Hij is wel sterk hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik doe het wel, als je dan ook voor mij kookt
Ja maar ik ben niet stom ik ben heel leukquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:43 schreef timmmmm het volgende:
Een ex van mij heette Simone, Panda. Ik vind je nu al stom.
Ik ben klein en schattig, daar kunnen ze nooit tegenop.quote:
Okay dan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben klein en schattig, daar kunnen ze nooit tegenop.
Picsquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pics![]()
Kleine schattige meisjes zijn
Dat is dan jammer voor je, ik gebruik het alleen om mannen te overmeesteren, niet voor jullie plezier.quote:
Ik kan wel met je op hoog niveau praten.quote:
Ik heb het misschien een beetje aangedikt voor het effectquote:
Ik daag je uit mij te overmeesteren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan jammer voor je, ik gebruik het alleen om mannen te overmeesteren, niet voor jullie plezier.
Zo werkt het nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik daag je uit mij te overmeesteren.
Ik heb een ingewikkelde magnetron!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Daarvoor wist je niet hoe het meest simpele ding om iets mee klaar te maken werkte?
Picsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |