NEE!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan komt Andrew misschien wel terug
Doe mij maar requestjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop ook van niet, maar sluit het niet uit!!
Ik heb hem 's ochtends liever dan Giel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:48 schreef hole1988 het volgende:
twitter bericht
@michielveenstra:Slapen en bij voorbaat vast m'n excuses aanbieden dat ik volgend etmaal liefst 10 uur op #3fm te horen ben.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:48 schreef hole1988 het volgende:
twitter bericht
@michielveenstra:Slapen en bij voorbaat vast m'n excuses aanbieden dat ik volgend etmaal liefst 10 uur op #3fm te horen ben.
We zouden er een mooi jaar van maken , niet een slechter jaarquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Giel naar avondshow en Michiel naar ochtendshowquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:48 schreef hole1988 het volgende:
twitter bericht
Nee, Michiel doet ze allebeiquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel naar avondshow en Michiel naar ochtendshow
Leukquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voele!quote:
Dat is volgens mij het enige nummer van RatM wat bij radiostations in de computer staatquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Killing In The Name Of
Kwam vanmiddag ook al op StuBru voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |