Ik vind het een waardeloze drol van een man.quote:
Wat een D66-positivisme. We noemen het niet "rondneuken terwijl je vrouw ligt te kreperen", we noemen het "bepaalde keuzes maken".quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het zit je erg diep he?
Zonder het boek gelezen te hebben lijkt het mij een man die weet dat hij een hufter is maar dat weerhoudt hem er niet van om bepaalde keuze's te maken.
Sterk verwoord.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een waardeloze drol van een man.
In mijn werk zie ik mensen creperen aan kanker, ook jonge mensen, ook vrouwen, en ik heb in alle jaren nog nooit zo'n waardeloze loser meegemaakt en hij gaat er nog trots op ook.
Narcist is nog het mildste.
Eerst trapt ie haar tijdens het ziek zijn de grond in, nu nog een keer na haar overlijden.
En dat vind ik walgelijk.
En dat van niet kunnen schrijven had ik al genoemd?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een waardeloze drol van een man.
In mijn werk zie ik mensen creperen aan kanker, ook jonge mensen, ook vrouwen, en ik heb in alle jaren nog nooit zo'n waardeloze loser meegemaakt en hij gaat er nog trots op ook.
Narcist is nog het mildste.
Eerst trapt ie haar tijdens het ziek zijn de grond in, nu nog een keer na haar overlijden.
En dat vind ik walgelijk.
En dat van niet kunnen schrijven had ik al genoemd?
En jullie hebben het boek en de film zeker niet gelezen/gezien?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:31 schreef DeTolk het volgende:
Yvonne, ik hou van je.
Lijkenpikkerij wat die smeerlap doet.
Ik zeg op een nette manier dat de man een egoïst is. Wat mijn eventuele politieke voorkeur daarmee te maken heeft is mij een raadsel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:32 schreef Metatron het volgende:
[..]
Wat een D66-positivisme. We noemen het niet "rondneuken terwijl je vrouw ligt te kreperen", we noemen het "bepaalde keuzes maken"..
Jawelquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:34 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
En jullie hebben het boek en de film zeker niet gelezen/gezien?
Neequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:35 schreef Tahiti het volgende:
Dacht altijd dat het een verzonnen verhaal was
Nee maar je hoeft er niet zo stoer mee te doen, en er dan ook nog miljoenen aan verdienen dat je vreemd gaatquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:36 schreef webhostvraag het volgende:
Dus omdat je vrouws leven kapot gaat, moet jouw leven ook maar kut zijn?
NIets, dat zeg ik toch nergens? Ik refereerde slechts naar een bepaalde krampachtige manier van een positieve draai proberen te geven aan iets wat feitelijk zum kotsen is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zeg op een nette manier dat de man een egoïst is. Wat mijn eventuele politieke voorkeur daarmee te maken heeft is mij een raadsel.
Beschuldig je Kluun nu van het hebben van een fantasie?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:35 schreef Tahiti het volgende:
Dacht altijd dat het een verzonnen verhaal was
Ik denk dat de vader héél lang op z'n handen heeft gezeten..quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:37 schreef -moppie- het volgende:
Ik begrijp niet waarom haar vader nou ineens van zich moet laten horen.
Boek is er al jaren, wellicht omdat de film een succes is?
Ik bedoelde het keuze's maken meer algemeen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:39 schreef Metatron het volgende:
[..]
NIets, dat zeg ik toch nergens? Ik refereerde slechts naar een bepaalde krampachtige manier van een positieve draai proberen te geven aan iets wat feitelijk zum kotsen is.
En dat is triest, vooral als je het doet na de dood van je vrouw...quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik bedoelde het keuze's maken meer algemeen.
Ik denk dat er legio mannen en vrouwen zijn die als de "thuissituatie" even moeilijk is een uitvlucht zoeken.
De een in drank, de ander tussen de benen van een andere partner. Het verschil is dat Kluun zich daar niet voor lijkt te schamen en het juist graag met ons wil delen.
Het boek verkoopt nu natuurlijk ook weer beter.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:40 schreef webhostvraag het volgende:
Hij verdient bijna niks aan de film. Die rechten had hij net naar het boek al verkocht en hij krijgt dus maar een fooi voor de film.
Opvallend genoeg doen heel veel vrouwen dat welquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik lees geen verhalen over mannen die als hun vrouw kanker krijgt eens lekker in het rond gaan / blijven neuken...
Nee, ik ben het helemaal met je eens. Ik hoop dat iedereen die überhaupt dat boek heeft gekocht daar nog eens rustig over na gaat denken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:55 schreef ueberduitser het volgende:
Maar boek wel gekocht?
Hebben jullie met z'n allen toch lekker meegedaan met die lijkenpikkerij.....
(of zie ik dat nu verkeerd)
Mogelijke verklaringen:quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:54 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Opvallend genoeg doen heel veel vrouwen dat wel
nee niet gelezen ook, ik vind het een walgelijke man en kan mij weinig voorstelen bij al die mensen die zo meeleven met hem enzo. tis imo een hufter die zijn vrouw haar ellende uitmelkt..quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:55 schreef ueberduitser het volgende:
Maar boek wel gekocht?
Kende die kluun sowieso niet zo goed, ja van giel beelen 's ochtends hoorde hem daar wel eens... En heb die hype van dit stukje lectuur wel meegekregen en heb altijd eerlijk gedacht dat het een verzonnen verhaal was. Het verhaal sprak me al totaal niet aan en nu dus uiteraard helemaal niet meer. Ik ga er gemakshalve maar vanuit dat de massa die dit boek en die film zo geweldig vinden in werkelijkheid geen idee hebben wat kanker is laat staan wat houden van betekend.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:40 schreef Metatron het volgende:
[..]
Beschuldig je Kluun nu van het hebben van een fantasie?.
Feesten?quote:Na haar overlijden stortte Kluun zich in het nachtleven. Na enkele maanden feesten besloot hij echter zijn aandelen in het marketingbureau te verkopen en met zijn dochtertje Eva naar Australië te reizen
nee maar dit is wel het andere uiterste nietwaar?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:36 schreef webhostvraag het volgende:
Dus omdat je vrouws leven kapot gaat, moet jouw leven ook maar kut zijn?
Het is te triest voor woordenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:00 schreef yvonne het volgende:
Veelzeggend:
http://www.boekreviews.nl(...)ond-van-der-klundert
[..]
Feesten?
Ik had het begrepen als er stond: hij zoop zich de eerste maanden klem om het verdriet te dempen.
Maar feesten?
Dat bedoel ik dus met lijkenpikkerij....quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:34 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dat geld mi ook voor Dan Brown, als je het hebt over niet kunnen schrijven maar wel enorm veel sucess hebben...zegt dus niet altijd alles.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:04 schreef Adelante het volgende:
(Ja, dat ie niet kan schrijven stond al vast!)
Na deze schitterende fipo had eigenlijk niks meer gezegd hoeven te worden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het zit je erg diep he?
Zonder het boek gelezen te hebben lijkt het mij een man die weet dat hij een hufter is maar dat weerhoudt hem er niet van om bepaalde keuze's te maken.
Jouw boekenkast staat zeker vol met Umberto Eco?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat geld mi ook voor Dan Brown, als je het hebt over niet kunnen schrijven maar wel enorm veel sucess hebben...zegt dus niet altijd alles.
1: what's the differencequote:Op donderdag 7 januari 2010 12:00 schreef yvonne het volgende:
Feesten?
Ik had het begrepen als er stond: hij zoop zich de eerste maanden klem om het verdriet te dempen.
Maar feesten?
De fipo is gelukkig al lang onderuit getrapt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:11 schreef Koenani het volgende:
[..]
Na deze schitterende fipo had eigenlijk niks meer gezegd hoeven te worden.
Niks over Eco en niks over Brown. We weten allemaal dat de boeken van Dan Brown geen échte literatuur zijn, toch vond ik De Da Vinci Code en Het Bernini Mysterie erg knap bedacht, met een spannend verhaal.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Jouw boekenkast staat zeker vol met Umberto Eco?
Loos schreeuwen? Die man staat volop in de publiciteit. Interview na interview, waar hij zelf open en bloot over dit alles blijft vertellen. Ieder weldenkend mens beseft toch bij het horen van zo'n verhaal dat het om een hufter gaat? Daarvoor hoef je het echt niet zelf meegemaakt te hebben. Maar een gezond geweten zou genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:03 schreef Catch22- het volgende:
Lekker makkelijk vanaf de zijlijn nietwaar Yv?
Of heb je zelf een partner gehad die kanker had en overleed?
Ik keur het niet goed, maar loos schreeuwen slaat nergens op
Zelf wel ervaringsdeskundig?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:03 schreef Catch22- het volgende:
Nee, al doet ie wel leuke dingen soms...gisteren het eerste eilandboek van B.Buch, darvoor een boek over reizen in Engeland van Bill Bryson, 1 van de grappigste schrijvers die er is. Niet van slechte populaitre boeken houden betekent niet dat je dus een culti snob bentquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Jouw boekenkast staat zeker vol met Umberto Eco?
helaas wel. Yvonne zit misschien fout met de inschatting van zijn karakter, dat weet ik niet, ik ken de goede man niet, maar schrijven is niet zijn sterkste kant. De film heb ik inderdaad niet gezien. Verfilmingen zijn namelijk altijd slechter dan het boek. En dat kon ik bij dit boek echt niet hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:34 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Uhm jij kan niet lezen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:03 schreef Catch22- het volgende:
Ik maak het in m'n werk mee, jonge mensen oude mensen, met kanker ( dus ook antwoord voor Catch22- ) Het ís creperen, en het is de waardeloostez iekte die je je maar kunt voorstellen, en ik zie ook slechte huwelijken, maar ergens zit er iets in de mens die dat dan terzijde kan zetten en je doodzieke partner trouw bijstaat.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:04 schreef Adelante het volgende:
Ik snap ook niet zo goed waarom deze man ineens overal inde spotlights moet staan?Laat ze de mannen eren die hun vrouw trouw bijstaan tot het einde en hun eigen behoeften even opzij kunnen zetten.
(Ja, dat ie niet kan schrijven stond al vast!)
Gezien het feit dat Kluun geen oncoloog is lijkt me dat een beetje moeilijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:15 schreef patatmetfriet het volgende:
Walgelijk typ, die Kluun. "Het was een uitvlucht! Het was zo ellendig thuis!" Dóe daar dan wat aan, zak hooi.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
en dit dringt nu pas tot mensen door?
ik vond hem al een hufter, wat hij heeft gedaan is echt niet goed te praten. op geen enkele manier.
Nee ik koop geen boeken , veels te duur , ik leen zequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:55 schreef ueberduitser het volgende:
Maar boek wel gekocht?
Ik ben er pas sinds dit topic achter dat het niet verzonnen is en dat boek blijkt al 6 jaar oud te zijnquote:
rot op man, dat kan ik tegen hem ook zeggen, lekker makkelijk vanaf de zijlijn. Wanneer jij doodziek bent, en jouw partner, je enige rots in de branding, duikt het bed in met een ander, dan en dat zou je zelf ook doen, dan mag je die man verdedigen. Mijn ex heeft mij ook gedumpt toen ik ziek was, omdat het voor haar te lastig was, en ze het niet aankon. Nee, kut, voor mij is het ook als een wandeling in het park.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:03 schreef Catch22- het volgende:
Hij zóu misschien zelf hulp van een psycholoog hebben kunnen zoeken, om het voor hem én zijn vrouw draaglijker te maken. Maar nee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gezien het feit dat Kluun geen oncoloog is lijkt me dat een beetje moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |