Beschuldig je Kluun nu van het hebben van een fantasie?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:35 schreef Tahiti het volgende:
Dacht altijd dat het een verzonnen verhaal was
Ik denk dat de vader héél lang op z'n handen heeft gezeten..quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:37 schreef -moppie- het volgende:
Ik begrijp niet waarom haar vader nou ineens van zich moet laten horen.
Boek is er al jaren, wellicht omdat de film een succes is?
Ik bedoelde het keuze's maken meer algemeen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:39 schreef Metatron het volgende:
[..]
NIets, dat zeg ik toch nergens? Ik refereerde slechts naar een bepaalde krampachtige manier van een positieve draai proberen te geven aan iets wat feitelijk zum kotsen is.
En dat is triest, vooral als je het doet na de dood van je vrouw...quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik bedoelde het keuze's maken meer algemeen.
Ik denk dat er legio mannen en vrouwen zijn die als de "thuissituatie" even moeilijk is een uitvlucht zoeken.
De een in drank, de ander tussen de benen van een andere partner. Het verschil is dat Kluun zich daar niet voor lijkt te schamen en het juist graag met ons wil delen.
Het boek verkoopt nu natuurlijk ook weer beter.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:40 schreef webhostvraag het volgende:
Hij verdient bijna niks aan de film. Die rechten had hij net naar het boek al verkocht en hij krijgt dus maar een fooi voor de film.
Opvallend genoeg doen heel veel vrouwen dat welquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik lees geen verhalen over mannen die als hun vrouw kanker krijgt eens lekker in het rond gaan / blijven neuken...
Nee, ik ben het helemaal met je eens. Ik hoop dat iedereen die überhaupt dat boek heeft gekocht daar nog eens rustig over na gaat denken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:55 schreef ueberduitser het volgende:
Maar boek wel gekocht?
Hebben jullie met z'n allen toch lekker meegedaan met die lijkenpikkerij.....
(of zie ik dat nu verkeerd)
Mogelijke verklaringen:quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:54 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Opvallend genoeg doen heel veel vrouwen dat wel
nee niet gelezen ook, ik vind het een walgelijke man en kan mij weinig voorstelen bij al die mensen die zo meeleven met hem enzo. tis imo een hufter die zijn vrouw haar ellende uitmelkt..quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:55 schreef ueberduitser het volgende:
Maar boek wel gekocht?
Hebben jullie met z'n allen toch lekker meegedaan met die lijkenpikkerij.....
(of zie ik dat nu verkeerd)
Kende die kluun sowieso niet zo goed, ja van giel beelen 's ochtends hoorde hem daar wel eens... En heb die hype van dit stukje lectuur wel meegekregen en heb altijd eerlijk gedacht dat het een verzonnen verhaal was. Het verhaal sprak me al totaal niet aan en nu dus uiteraard helemaal niet meer. Ik ga er gemakshalve maar vanuit dat de massa die dit boek en die film zo geweldig vinden in werkelijkheid geen idee hebben wat kanker is laat staan wat houden van betekend.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:40 schreef Metatron het volgende:
[..]
Beschuldig je Kluun nu van het hebben van een fantasie?.
Feesten?quote:Na haar overlijden stortte Kluun zich in het nachtleven. Na enkele maanden feesten besloot hij echter zijn aandelen in het marketingbureau te verkopen en met zijn dochtertje Eva naar Australië te reizen
nee maar dit is wel het andere uiterste nietwaar?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:36 schreef webhostvraag het volgende:
Dus omdat je vrouws leven kapot gaat, moet jouw leven ook maar kut zijn?
Het is te triest voor woordenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:00 schreef yvonne het volgende:
Veelzeggend:
http://www.boekreviews.nl(...)ond-van-der-klundert
[..]
Feesten?
Ik had het begrepen als er stond: hij zoop zich de eerste maanden klem om het verdriet te dempen.
Maar feesten?
Dat bedoel ik dus met lijkenpikkerij....quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:34 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
En jullie hebben het boek en de film zeker niet gelezen/gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |