jups visitatie.... fouilleren, uitpakken, opzetten, xray kijkenquote:Op maandag 11 januari 2010 12:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
En nu zit je dus in een andere sector?
Doe jij dat nu of word dat met je gedaan?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jups visitatie.... fouilleren, uitpakken, opzetten, xray kijken
Ik begrijp eerlijk gezegd niet hoe ze zo makkelijk een tweede en derde keer binnenkomenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:31 schreef Logician het volgende:
Eerste keer was de 1e zondag van januari, 2e keer was afgelopen zaterdag en nu vannacht weer..
1e keer hadden ze alleen geld meegenomen, 2e keer alle waardevolle spullen en vannacht hebben ze vooral dingen stuk gemaakt..
Ben weer ff away, blerghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Dan weet je vast wel waarom ze mij de laatste tijd altijd moeten hebben?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat doe ik nu... en ik mag weer weg... *zucht*
omdat je een lekker wief bent??quote:Op maandag 11 januari 2010 14:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan weet je vast wel waarom ze mij de laatste tijd altijd moeten hebben?
Wel vervelend als je de hele dag overal heen word geslingerd.
Oh, zijn ze zo?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
omdat je een lekker wief bent??
Het is bij 1 of 2 keer uitlenen gebleven?quote:laatste deel viel gelukkig mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de spoilertag overstuur?
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:50 schreef lezzer het volgende:
Een porelto!
hiervan mij kan 'ie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de spoilertag overstuur?
Mu!
Geen idee. Soms piep ik, maar de afgelopen paar keer begon het al met marechaussees (is dit correct meervoud?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ben heel de dag uitgeleend...
maar er zijn meerdere factoren... piep je hard, heb je een vals klinkend piepje of piep je niet??
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik met mijn achterneefje
[ afbeelding ]
Mjah.. Dat soort dingen moet een paus nu eenmaal af en toe roepen, anders wordt-ie helemaal niet meer serieus genomen.quote:
wérd hij maar eens serieus genomen...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah.. Dat soort dingen moet een paus nu eenmaal af en toe roepen, anders wordt-ie helemaal niet meer serieus genomen.
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
wérd hij maar eens serieus genomen...
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik met mijn achterneefje
[ afbeelding ]
Dat zou wel eens goed zijn ja. Hij heeft het nu hooguit met kleine jongetjes gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
wérd hij maar eens serieus genomen...
lol.... maar volgens mij mag je het voor meervoud ook als marechaussee schrijven net las politie ipv ook al stat voor iedereen als voor 1 persoonquote:Op maandag 11 januari 2010 18:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee. Soms piep ik, maar de afgelopen paar keer begon het al met marechaussees (is dit correct meervoud?) die mij indringend aankeken..
NEEEN vrouwen fouilleren vrouwen en mannen de mannen.... het gebeurt wel eens incidenteel dat een persoon onherkenbaar is of het een man of een vrouw is en dat de persoon door de verkeerde gefouilleerd word, maar we vragen altijd "may I check you" en als ze dus instemmen tja shits happens (sommige knikken en dan kan je het ook nite van de stem aflijden)quote:Op maandag 11 januari 2010 18:52 schreef wonderer het volgende:
Kz! Wat ik nog wilde vragen, klopt het dat op schiphol geslacht van de passagier en de beambte niet gematcht worden? Dat mannen vrouwen fouilleren en andersom?
waar naar toe (en wat voor schoenen draag je tijdens het vliegen??? sneakers piepen niet de rest.... meestal wel , nja (j)uggs ook niet)quote:Op maandag 11 januari 2010 19:07 schreef Qebbel het volgende:
Ik piep ook altijd en moet dus altijd gefouilleerd worden. 6 Mei is mijn next trip dus wie weet KZ
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
NEEEN vrouwen fouilleren vrouwen en mannen de mannen.... het gebeurt wel eens incidenteel dat een persoon onherkenbaar is of het een man of een vrouw is en dat de persoon door de verkeerde gefouilleerd word, maar we vragen altijd "may I check you" en als ze dus instemmen tja shits happens (sommige knikken en dan kan je het ook nite van de stem aflijden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |