jups visitatie.... fouilleren, uitpakken, opzetten, xray kijkenquote:Op maandag 11 januari 2010 12:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
En nu zit je dus in een andere sector?
Doe jij dat nu of word dat met je gedaan?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jups visitatie.... fouilleren, uitpakken, opzetten, xray kijken
Ik begrijp eerlijk gezegd niet hoe ze zo makkelijk een tweede en derde keer binnenkomenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:31 schreef Logician het volgende:
Eerste keer was de 1e zondag van januari, 2e keer was afgelopen zaterdag en nu vannacht weer..
1e keer hadden ze alleen geld meegenomen, 2e keer alle waardevolle spullen en vannacht hebben ze vooral dingen stuk gemaakt..
Ben weer ff away, blerghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Dan weet je vast wel waarom ze mij de laatste tijd altijd moeten hebben?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat doe ik nu... en ik mag weer weg... *zucht*
omdat je een lekker wief bent??quote:Op maandag 11 januari 2010 14:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan weet je vast wel waarom ze mij de laatste tijd altijd moeten hebben?
Wel vervelend als je de hele dag overal heen word geslingerd.
Oh, zijn ze zo?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
omdat je een lekker wief bent??
Het is bij 1 of 2 keer uitlenen gebleven?quote:laatste deel viel gelukkig mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de spoilertag overstuur?
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:50 schreef lezzer het volgende:
Een porelto!
hiervan mij kan 'ie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de spoilertag overstuur?
Mu!
Geen idee. Soms piep ik, maar de afgelopen paar keer begon het al met marechaussees (is dit correct meervoud?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ben heel de dag uitgeleend...
maar er zijn meerdere factoren... piep je hard, heb je een vals klinkend piepje of piep je niet??
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik met mijn achterneefje
[ afbeelding ]
Mjah.. Dat soort dingen moet een paus nu eenmaal af en toe roepen, anders wordt-ie helemaal niet meer serieus genomen.quote:
wérd hij maar eens serieus genomen...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah.. Dat soort dingen moet een paus nu eenmaal af en toe roepen, anders wordt-ie helemaal niet meer serieus genomen.
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
wérd hij maar eens serieus genomen...
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik met mijn achterneefje
[ afbeelding ]
Dat zou wel eens goed zijn ja. Hij heeft het nu hooguit met kleine jongetjes gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
wérd hij maar eens serieus genomen...
lol.... maar volgens mij mag je het voor meervoud ook als marechaussee schrijven net las politie ipv ook al stat voor iedereen als voor 1 persoonquote:Op maandag 11 januari 2010 18:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee. Soms piep ik, maar de afgelopen paar keer begon het al met marechaussees (is dit correct meervoud?) die mij indringend aankeken..
NEEEN vrouwen fouilleren vrouwen en mannen de mannen.... het gebeurt wel eens incidenteel dat een persoon onherkenbaar is of het een man of een vrouw is en dat de persoon door de verkeerde gefouilleerd word, maar we vragen altijd "may I check you" en als ze dus instemmen tja shits happens (sommige knikken en dan kan je het ook nite van de stem aflijden)quote:Op maandag 11 januari 2010 18:52 schreef wonderer het volgende:
Kz! Wat ik nog wilde vragen, klopt het dat op schiphol geslacht van de passagier en de beambte niet gematcht worden? Dat mannen vrouwen fouilleren en andersom?
waar naar toe (en wat voor schoenen draag je tijdens het vliegen??? sneakers piepen niet de rest.... meestal wel , nja (j)uggs ook niet)quote:Op maandag 11 januari 2010 19:07 schreef Qebbel het volgende:
Ik piep ook altijd en moet dus altijd gefouilleerd worden. 6 Mei is mijn next trip dus wie weet KZ
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
NEEEN vrouwen fouilleren vrouwen en mannen de mannen.... het gebeurt wel eens incidenteel dat een persoon onherkenbaar is of het een man of een vrouw is en dat de persoon door de verkeerde gefouilleerd word, maar we vragen altijd "may I check you" en als ze dus instemmen tja shits happens (sommige knikken en dan kan je het ook nite van de stem aflijden)
tja je kan het vragen of je door een man gefouilleerd mag wordenquote:
Nah, daar gaat het niet eens om. Maar als er standaard een vrouw naar me toe komt, betekent het dus wel dat ik niet passabel wasquote:Op maandag 11 januari 2010 19:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tja je kan het vragen of je door een man gefouilleerd mag worden
vragen staat vrij
nja zal ook wel een stukje ervaring zijn. Op schiphol word je natuurlijk meer geconfronteerd met transsexuele, transgender, dragqueens e.d. dan gem. mens in zijn leven...quote:Op maandag 11 januari 2010 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, daar gaat het niet eens om. Maar als er standaard een vrouw naar me toe komt, betekent het dus wel dat ik niet passabel was
Ze raakte wel enorm in de war van mijn binder
Maar dat klopt dan toch niet? Het zijn vrouwen... De kans dat een mannelijke marechaussee ze "bepotelt" zal kleiner zijn omdat die natuurlijk geen "mannen" gaan betasten (vrouwen lijkt me ook niet, maar goed), maar het kan voor hun net zo vervelend voelen als voor een biovrouw om door een man gefouilleerd te worden. Maar dat snappen regeltjemakers natuurlijk niet...quote:Op maandag 11 januari 2010 19:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja zal ook wel een stukje ervaring zijn. Op schiphol word je natuurlijk meer geconfronteerd met transsexuele, transgender, dragqueens e.d. dan gem. mens in zijn leven...
Tijdje geleden zag ik 2 transsexuelen op schiphol, alles was op het ook klaar maar ze hadden nog baardgroei...tja dan is het logisch dat ondanks een jurk e.d. en man naar je toe komt
zoals ik zei een verzoek staat vrij, denk dat de meeste vrouwen bij ons dan die persoon zouden fouilleren. Toen de bodypatch er was (alle zakken bij alle passagiers controlleren was) deed ik het regelmatig ook bij de mannen (met achterkant van hand langs voor en achter zakken van broek) maar sowieso is het normaler dat een vrouw dat bij een man zou doen dan man bij vrouwquote:Op maandag 11 januari 2010 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat klopt dan toch niet? Het zijn vrouwen... De kans dat een mannelijke marechaussee ze "bepotelt" zal kleiner zijn omdat die natuurlijk geen "mannen" gaan betasten (vrouwen lijkt me ook niet, maar goed), maar het kan voor hun net zo vervelend voelen als voor een biovrouw om door een man gefouilleerd te worden. Maar dat snappen regeltjemakers natuurlijk niet...
rightquote:Op maandag 11 januari 2010 19:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zoals ik zei een verzoek staat vrij, denk dat de meeste vrouwen bij ons dan die persoon zouden fouilleren. Toen de bodypatch er was (alle zakken bij alle passagiers controlleren was) deed ik het regelmatig ook bij de mannen (met achterkant van hand langs voor en achter zakken van broek) maar sowieso is het normaler dat een vrouw dat bij een man zou doen dan man bij vrouw
Schiphol matcht het geslacht, maar voor zover ik weet wordt daarbij wel uitgegaan van het uiterlijke geslacht en niet van hetgeen op je paspoort/vluchtpapieren o.i.d. staat.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:52 schreef wonderer het volgende:
Kz! Wat ik nog wilde vragen, klopt het dat op schiphol geslacht van de passagier en de beambte niet gematcht worden? Dat mannen vrouwen fouilleren en andersom?
Ja, echt een seconde of 10 dat ik strak werd aangekeken voor ik verder mocht gaan al op Schiphol.. Dat ik in het buitenland erg populair ben om gefouilleerd te worden en alle andere controles daarbij was ik al aan gewend, maar dat dat op Schiphol ook zo gaat is nieuw voor me.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lol.... maar volgens mij mag je het voor meervoud ook als marechaussee schrijven net las politie ipv ook al stat voor iedereen als voor 1 persoon
maar het begon dus bij paspoort controlle al?
je weet het nog niet , word het dan niet tijd om een leuke vrouw te zoeken met wie je kunt experimenteren of zijn die moeilijk te vinden ?quote:Op maandag 11 januari 2010 08:59 schreef Alicey het volgende:
Nouja, je zou ook kunnen concluderen dat niet iedere vrouw die hier post lesbisch of biseksueel is. Sommigen zijn gewoon heteroseksueel en sommigen, zoals ik, weten het gewoon niet..
ik kwam niet om toe te voegen maar om een praatje met jou te maken , waarom zou ik dan vorige posts doorlezen ?quote:Toch is dat altijd handig om te doen, hoe wil je anders überhaupt iets toevoegen als je niet eens weet wat er 2 pagina's geleden werd gepost?
ik ben darthfather niet......quote:May the force be with you.
ben je veel veranderd vergeleken je paspoort foto?? of heb je een paspoort met een foto waar je sjaggo op moet kijken?? Die zijn namelijk veel moeilijker om te matchen met de passagier (vind ik) dus misschien stond je daar lachend en vrolijk te zijn en sta je in paspoort sjaggo te wezen omdat dat moet tegenwoordigquote:Op maandag 11 januari 2010 20:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, echt een seconde of 10 dat ik strak werd aangekeken voor ik verder mocht gaan al op Schiphol.. Dat ik in het buitenland erg populair ben om gefouilleerd te worden en alle andere controles daarbij was ik al aan gewend, maar dat dat op Schiphol ook zo gaat is nieuw voor me.![]()
Ik heb een partner, dus ik zie geen reden om met andere mensen iets te doen of experimenteren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:05 schreef kitao het volgende:
je weet het nog niet , word het dan niet tijd om een leuke vrouw te zoeken met wie je kunt experimenteren of zijn die moeilijk te vinden ?
Omdat ik niet de enige ben die hier schrijf.quote:ik kwam niet om toe te voegen maar om een praatje met jou te maken , waarom zou ik dan vorige posts doorlezen ?
Dat geeft niks.quote:
Nee, het is zelfs een heel recente foto. Mijn paspoort is gloednieuw omdat ik het afgelopen zomer vergeten was.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 06:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben je veel veranderd vergeleken je paspoort foto??
Dat moest wel, maar ik sta er nog vrij neutraal op.quote:of heb je een paspoort met een foto waar je sjaggo op moet kijken??
Hmm, misschien dat dat dan een rol speelt...quote:Die zijn namelijk veel moeilijker om te matchen met de passagier (vind ik) dus misschien stond je daar lachend en vrolijk te zijn en sta je in paspoort sjaggo te wezen omdat dat moet tegenwoordig
Negeren doe ik wel als het hopeloos wordt. kitao heeft wat mij betreft nu nog het voordeel van de twijfel..quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 04:05 schreef kitao het volgende:
ik ben darthfather Darth Vader niet......
[ afbeelding ]
2dagen vrijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:29 schreef Alicey het volgende:
Hopelijk knap je er dan een beetje van op KZ ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |