Om achter je hond aan te springen? Vorige week is er nog een echtpaar gestorven in een poging een hond te reddenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat filmpje zag ik vanmiddag ook ja. Het is alleen jammer dat dit soort dingen als bijzonder moeten worden bestempeld. Het zou normaal moeten zijn imo
Jij hebt dus duidelijk geen hond.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om achter je hond aan te springen? Vorige week is er nog een echtpaar gestorven in een poging een hond te redden
Dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om achter je hond aan te springen? Vorige week is er nog een echtpaar gestorven in een poging een hond te redden
Nee, maar wel drie kattenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Jij hebt dus duidelijk geen hond.
Nou stel dat die door het ijs waren gezakt dan was je er toch ook achteraan gesprongen c.q. alles aan het doen om de beestjes weer veilig op het drogen te krijgen?quote:
Ik heb helemaal geen huisdieren, maar ik zou me voor kunnen stellen dat ik dat ook zou doen jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:04 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nou stel dat die door het ijs waren gezakt dan was je er toch ook achteraan gesprongen c.q. alles aan het doen om de beestjes weer veilig op het drogen te krijgen?
Dat heeft niets met een hond te maken hoor. Ik ben een keer midden in een vieze vijver gesprongen om een klein eendje te redden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Jij hebt dus duidelijk geen hond.
Die horen toch in een vijver?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat heeft niets met een hond te maken hoor. Ik ben een keer midden in een vieze vijver gesprongen om een klein eendje te redden.
Ik reageerde alleen maar op het 'dat zou iedereen moeten doen' berichtje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:04 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nou stel dat die door het ijs waren gezakt dan was je er toch ook achteraan gesprongen c.q. alles aan het doen om de beestjes weer veilig op het drogen te krijgen?
KWAKKWAKKWAK!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zit ook te wachten op de uitleg hahaha , het eendje ziet je aankomen: "IK KOM JE REDDEN"
En vervolgens doodleuk wegvliegenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zit ook te wachten op de uitleg hahaha , het eendje ziet je aankomen: "IK KOM JE REDDEN"
Ja maar dát had je er niet bij verteldquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja maar niet als ie ondersteboven zwemt.
Dan was hij al doodquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja maar niet als ie ondersteboven zwemt.
Ja hij heeft het overleefd. Een één of andere vreemde eend.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan was hij al dood
Maar serieus. Heeft hij het overleefd?
Het gebeurt ook heel vaak dat meerkoeten eendekuikentjes expres verdrinken. Gaan ze er bovenop zitten net zolang tot het kuiken dood isquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja hij heeft het overleefd. Een één of andere vreemde eend.viel dat kuiken aan. Vandaar. En toen lag ie ondersteboven. Was tijdens het vissen dat ik dat zag.
En toen heb je hem meegenomen en naast je gevangen visjes op de BBQ gelegdquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja hij heeft het overleefd. Een één of andere vreemde eend.viel dat kuiken aan. Vandaar. En toen lag ie ondersteboven. Was tijdens het vissen dat ik dat zag.
Meerkutten!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gebeurt ook heel vaak dat meerkoeten eendekuikentjes expres verdrinken. Gaan ze er bovenop zitten net zolang tot het kuiken dood is
Meerkutten noem ik ze ook altijd maar. Echt nare beesten
Nee ik vreet geen vis. Die gooi ik netjes terug.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En toen heb je hem meegenomen en naast je gevangen visjes op de BBQ gelegd
Dan is t goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee ik vreet geen vis. Die gooi ik netjes terug.
Vissen voor de lol heb ik nooit begrepenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee ik vreet geen vis. Die gooi ik netjes terug.
Dat zou een kat dus nooit doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:25 schreef zeemonster het volgende:
Mijn hond rent zelfs de zee in om te zwemmen , die is echt niet goed...
We waren een keer bij familie , zij zouden een weekendje op de hond passen . Ze hadden een koivijver.. de vissen waren er al uit , alleen de vijver van bijna twee meter diep was nog wel gevuld met water..
Daar sprong meneer dus doodleuk in om rondjes te zwemmen.. hij kwam er alleen niet meer zelfstandig uit door de te hoge rand
Ik ook niet hoor. Snap er geen reet van.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vissen voor de lol heb ik nooit begrepen
Belangrijkste is inderdaad dat de beestjes het naar hun zin hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:22 schreef Conekiller het volgende:
plasic bak is ook meer een noodoplossing, ander bakje werd te kleinKomt nog een glazen bak voor als m'n terra stelling af is. Voordeel van spinnen is wel dat ze het toch wel doen als de luchtvochtigheid en temp klopt, plastic is best + 100% safe afsluitbaar en onbreekbaar
, ziet er alleen niet zo mooi uit. Maar de bewoonster heeft het goed naar d'r zin. Eet als een dokwerker en is vrij actief ook
De andere 2 eten ook goed hoor. ZIjn alleen wat minder vaak te zien, maar da's meer de soort
Succes en trustequote:Op donderdag 7 januari 2010 23:26 schreef summer29 het volgende:
Hi allemaalBen er weer.. Net terug van bios Avatar 3d....
Ga ff deze topic terug lezen.. Alvast slaap lekker!
3¤ bij de ikeaquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Belangrijkste is inderdaad dat de beestjes het naar hun zin hebben
Zo'n lamp lijkt mij ook wel wat overigens. Koukleum is ik ben
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:47 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben Blade2 aan het kijken , toendertijd vond ik deel 1 echt leuk ..
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:28 schreef nectarientje het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat een man me liet zitten omdat hij even z'n lippen moest stiften
Voorstelling was tof!
Nou om het verhaal dan maar helemaal te vertellen ... ik heb het een en ander aan make up op, geen lippenstift, maar wat basislagen om me niet te wit te laten zijn in het licht en een laag tegen spiegeling van het licht. Dat moet er natuurlijk na de voorstelling ook weer af, dus dan sta je fijn met van die doekjes te kloten. Maar omdat ik als man niet gewend ben om make up te dragen (nee echt niet) is het ook niet fijn om het eraf te halen. Dus droge en prikkerige huid, zoals na het scheren. En dus ook droge lippen, dus moest er ff wat vet op doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:19 schreef SolidasRock het volgende:
De makeup moet vanwege de felle lampen begrijp ik of heeft het wat te maken met de persoon die je speelt?
Een man naar mijn hartquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:27 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou om het verhaal dan maar helemaal te vertellen ... ik heb het een en ander aan make up op, geen lippenstift, maar wat basislagen om me niet te wit te laten zijn in het licht en een laag tegen spiegeling van het licht. Dat moet er natuurlijk na de voorstelling ook weer af, dus dan sta je fijn met van die doekjes te kloten. Maar omdat ik als man niet gewend ben om make up te dragen (nee echt niet) is het ook niet fijn om het eraf te halen. Dus droge en prikkerige huid, zoals na het scheren. En dus ook droge lippen, dus moest er ff wat vet op doen.
En ja dus liet ik d'r zitten om even "mn lippen te stiften".
owww je doet iets met theater, dacht al van:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:27 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou om het verhaal dan maar helemaal te vertellen ... ik heb het een en ander aan make up op, geen lippenstift, maar wat basislagen om me niet te wit te laten zijn in het licht en een laag tegen spiegeling van het licht. Dat moet er natuurlijk na de voorstelling ook weer af, dus dan sta je fijn met van die doekjes te kloten. Maar omdat ik als man niet gewend ben om make up te dragen (nee echt niet) is het ook niet fijn om het eraf te halen. Dus droge en prikkerige huid, zoals na het scheren. En dus ook droge lippen, dus moest er ff wat vet op doen.
is ook echt de enige interessante rol van emquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:26 schreef SolidasRock het volgende:
Blade vind ik fantastisch. In andere films ziet wesley snipes niet zo eng uit maar in blade blinkt ie uit.
Enne, heb alles doorgelezen![]()
![]()
Zo is het toch duidelijk minder leuk hoor, weg dramaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:27 schreef RATMEN het volgende:
Omdat hij mij liet zitten of omdat hij make up draagt?quote:
De makeup dragen, is een soort grapje naar hem toe, omdat hij de vorige keer zo reageerde op mijn antwoord over appels en peren (als je niet weet waar ik over hebt, is ook helemaal niet belangrijk of zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 06:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Omdat hij mij liet zitten of omdat hij make up draagt?
Blade is geen horror toch ? meer actie? Heel af en toe wil ik een film nog wel eens voor de 2e keer zien als ik hem echt heel lang niet meer heb gezien.. Zo wil ik The Green Mile nog een keer zienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:21 schreef summer29 het volgende:
[..]
Vind echt smerige film.. Vol met bloed gatsie. Hoop dat je wel kunt slapen.
Green Mile is geweldig!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:56 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Blade is geen horror toch ? meer actie? Heel af en toe wil ik een film nog wel eens voor de 2e keer zien als ik hem echt heel lang niet meer heb gezien.. Zo wil ik The Green Mile nog een keer zien. Maar elke keer vergeet ik het .
Ik ook en ben bijna uitgegleden tijdens het naar school brengen van mijn dochter. Dat gevoel dat je schrikt maar net niet valt is zo irritantquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:59 schreef Lovechild het volgende:
Goodmorning to you all. Ik heb het koud!
Ik denk dat er dan nog maar 10 procent van de users op Fok! actief mag blijvenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:05 schreef SolidasRock het volgende:
Kan er geen IQ-test verplicht worden tijdens een account aanvraag? Sommige vrouwen zijn zoooooooooooooooo dom. En nee, gelukkig heb ik het niet over een haagse of over mijn chick.
Ja, dat heb ik gisteren ook een paar keer "mogen" ervaren. Maar ik ging ook echt onderuit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:01 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik ook en ben bijna uitgegleden tijdens het naar school brengen van mijn dochter. Dat gevoel dat je schrikt maar net niet valt is zo irritant
Oei , ja maar soms kun je je lach niet bedwingen ... al heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gisteren ook een paar keer "mogen" ervaren. Maar ik ging ook echt onderuit.
Liep met alleen mijn oudste en die had niks door. Dus ik zeg zijn naam om hem even te attenderen, ging ie lachen![]()
Nou ja, kon het me wel voorstellen maar heb hem toch maar even verteld dat dat niet zo aardig is en dat je eerst even moet kijken of iemand niks heeft, dan kun je daarná altijd nog lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |