Ik kliktequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat pas zielig is, zoek eens op "Harlequin ichthyosis' of tewel de harlekijn ziekte
NIET KLIKKEN BIJ ZWAKKE MAAG OF OVERGEVOELIG ZIJN
Moet ik slachtoffer hulp inschakelenquote:
What the freaking hell! Weet nu wel waar die El Chubracabra-mythe vandaan komt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat pas zielig is, zoek eens op "Harlequin ichthyosis' of tewel de harlekijn ziekte
Dat weet ik wel zeker ja...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef Flappekz het volgende:
Volgens mij ben ik blij dat ik niet ben gaan kijken
Ik ben te nieuwsgierig, moet het gewoon zien. En dan meestal daarna heb ik zoiets van Dammit waarom doe ik dat nou.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef Flappekz het volgende:
Volgens mij ben ik blij dat ik niet ben gaan kijken
Dat is zielig inderdaad ! ooit eens gezien , dus google maar gewoon nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zou dr ook achter aan duiken. Dacht het vorige week al te moeten doen, maar het ijs hield het en pluis luisterde tenminste eens een keerquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:48 schreef Armageddon het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)r-van-het-vondelpark
Dat die gasten niet op het idee komen om op hun snufferd te gaan liggen en naar de vrouw en hond toe te schuiven. Dat heb ik vroeger geleerd op de basisschool. Ik zat mijzelf zo te ergeren aan die figuren aan de kant.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zou dr ook achter aan duiken. Dacht het vorige week al te moeten doen, maar het ijs hield het en pluis luisterde tenminste eens een keerBrokjes doen wonderen voor het luistergedrag
Dat filmpje zag ik vanmiddag ook ja. Het is alleen jammer dat dit soort dingen als bijzonder moeten worden bestempeld. Het zou normaal moeten zijn imoquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:48 schreef Armageddon het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)r-van-het-vondelpark
En dan ook met drie man op dat ijs gaan staan jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat die gasten niet op het idee komen om op hun snufferd te gaan liggen en naar de vrouw en hond toe te schuiven. Dat heb ik vroeger geleerd op de basisschool. Ik zat mijzelf zo te ergeren aan die figuren aan de kant.
Om achter je hond aan te springen? Vorige week is er nog een echtpaar gestorven in een poging een hond te reddenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat filmpje zag ik vanmiddag ook ja. Het is alleen jammer dat dit soort dingen als bijzonder moeten worden bestempeld. Het zou normaal moeten zijn imo
Jij hebt dus duidelijk geen hond.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om achter je hond aan te springen? Vorige week is er nog een echtpaar gestorven in een poging een hond te redden
Dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om achter je hond aan te springen? Vorige week is er nog een echtpaar gestorven in een poging een hond te redden
Nee, maar wel drie kattenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Jij hebt dus duidelijk geen hond.
Nou stel dat die door het ijs waren gezakt dan was je er toch ook achteraan gesprongen c.q. alles aan het doen om de beestjes weer veilig op het drogen te krijgen?quote:
Ik heb helemaal geen huisdieren, maar ik zou me voor kunnen stellen dat ik dat ook zou doen jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:04 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nou stel dat die door het ijs waren gezakt dan was je er toch ook achteraan gesprongen c.q. alles aan het doen om de beestjes weer veilig op het drogen te krijgen?
Dat heeft niets met een hond te maken hoor. Ik ben een keer midden in een vieze vijver gesprongen om een klein eendje te redden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Jij hebt dus duidelijk geen hond.
Die horen toch in een vijver?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat heeft niets met een hond te maken hoor. Ik ben een keer midden in een vieze vijver gesprongen om een klein eendje te redden.
Ik reageerde alleen maar op het 'dat zou iedereen moeten doen' berichtje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:04 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nou stel dat die door het ijs waren gezakt dan was je er toch ook achteraan gesprongen c.q. alles aan het doen om de beestjes weer veilig op het drogen te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |