Ik ben toch maar gaan fietsenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gewoon even douchen en met je natte haar buiten blijven staan, kan je het vervolgens gewoon op maat afbreken
Alleen knippen. Kleurtje zal ik niet zo snel meer doen. Vind m'n haar wel prima zo en uitgroei is een dramaquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:02 schreef zeemonster het volgende:
[..]
En wat heb je met je haar laten doen ? Knippen , kleurtje?
Coneheads zijn echt freakyquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best wel cool dat mijn karikatuur is verfilmd
Da's gewoon zielig...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:18 schreef MissMSX het volgende:
Ik kwam ook deze foto tegen. *huiver*
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:18 schreef MissMSX het volgende:
Ik kwam ook deze foto tegen. *huiver*
[ afbeelding ]
Ben je met behulp van de vacuumpomp geboren ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
YepBen blij dat dat bij mij wel meevalt. Ik ben niet zo freaky
Nee, daar heb ik deze al voorquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is toch niet een eigen kinderfoto toch?
Echt met zo'n ontstopper volgens mij. Dokter stond met zn voet op de rand van het bed en scheurde uit zn jasjequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ben je met behulp van de vacuumpomp geboren ?
5,5 week??? Zo lang laten ze toch nooit iemand doorlopen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Echt met zo'n ontstopper volgens mij. Dokter stond met zn voet op de rand van het bed en scheurde uit zn jasje
Gelukkig had ik geen haast, was slechts 5,5 weken te laat
Bijna 30 jaar geleden blijkbaar nog welquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
5,5 week??? Zo lang laten ze toch nooit iemand doorlopen?
Dan hadden ze vast geen juiste begindatum. Volgens mij ga je hardstikke dood danquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bijna 30 jaar geleden blijkbaar nog wel
Ik reageerde ook helemaal nergens op toen ik eruit kwamquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan hadden ze vast geen juiste begindatum. Volgens mij ga je hardstikke dood dan
* MissMSX aait Becky over d'r bolletje.quote:
Da's nu wel andersquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik reageerde ook helemaal nergens op toen ik eruit kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |