Bronquote:DÜSSELDORF - In de Duitse stad Düsseldorf staat de 45-jarige Hans O. terecht voor de rechtbank voor een seksuele gruweldaad. Straalbezopen rukte hij de teelballen af van zijn homovriend Alexander J., omdat die geen erectie kreeg, en wierp ze door het venster.
De 120 kilo wegende Hans O. moet zich verantwoorden voor seksueel misbruik en het toebrengen van zware verwondingen.
De onwaarschijnlijke feiten speelden zich af in september vorig jaar. Beide vrienden waren na een namiddag, avond en nacht stappen straalbezopen thuisgekomen. Hans O. kreeg plots zin in seks en trok de broek van zijn vriend af, terwijl die op de bank lag. Hij frommelde wat aan zijn geslachtsorganen, maar omdat er niks gebeurde werd hij woedend. Hij draaide de teelbalzak van zijn vriend meermaals rond, tot die losliet. Vervolgens gooide hij de teelballen uit het venster.
Slachtoffer Alexander O. strompelde zwaargewond naar zijn ouderlijk huis dat twee kilometer verderop ligt. Pas daar kon zijn moeder een ambulance bellen. Later die dag kon de politie de teelballen van het slachtoffer terugvinden.
Bij elkaar de ballen afdraaien zal in ieder geval niet lukken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:49 schreef Ladylike het volgende:
en dan zeggen ze dat vrouwen alleen maar zoiets doen
bij de 2 mensen in het bericht dus welquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:50 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Bij elkaar de ballen afdraaien zal in ieder geval niet lukken.
hij werd wel wakker, want is naar het huis van zijn ouders gestrompeldquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:45 schreef GateWayX het volgende:
Nah die ballen zijn wel goed geconserveerd. Ze lagen tenslotten wel meteen op ijs.
Je moet overigens wel heel erg dronken zijn om niet wakker te worden als iemand je zak eraf draait.
Het is maar een vaag verhaal.
Het zijn dan ook mietjes.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:49 schreef Ladylike het volgende:
en dan zeggen ze dat vrouwen alleen maar zoiets doen
Het lijkt mij dat je normaal wel wakker wordt voordat het hele zaakje er daadwerkelijk afgedraaid is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij werd wel wakker, want is naar het huis van zijn ouders gestrompeld![]()
er gebeurde alleen niets toen zijn vriendje ermee speelde
Prachtig vind ik dat, hoe je hier zelfs een KLB-bericht van weet te maken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:41 schreef Hetiszover het volgende:
Klacht:mensen die andermans teelballen er afdraaien
er staat niets over het moment van ontwaken, sterker nog er staat niets over slapen inquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:59 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je normaal wel wakker wordt voordat het hele zaakje er daadwerkelijk afgedraaid is.
Welke kerel is wakker en laat dan vrijwillig zijn ballen er af draaien?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er staat niets over het moment van ontwaken, sterker nog er staat niets over slapen in
misschien was ie wakker toen het vriendje ermee speelde
Nee, natuurlijk kan dat niet!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:32 schreef woozi het volgende:
je kan iemand zn ballen er niet af rukken! dat kan gewoon niet!
Het komt uit het AD.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:33 schreef IBAZ het volgende:
HOAX
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:39 schreef OeJ het volgende:
Ik weet niet wat voor ballen die man had (skippyballen?), maar het AD heeft er wel een erg treffende foto bij gevonden!
[ afbeelding ]
Het AD doet mee met de hype tegen dikke mensenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh. En waarom staat er trouwens in dat hij 120kg is. Alsof dat íets te maken heeft met het nieuwsbericht.
Die zat er dus nog wél aan...quote:
Je bent niet alleen, ik zie het ook meteen voor me.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:44 schreef Adelante het volgende:
Dat je die dingen los kunt draaien ok, maar ze zitten ook nog goed verpakt, dus hoe je ze dan daar uit krijgtGadver, ik moet alles weer visualiseren
Ja. Dat is om te verklaren hoe hij die ander in bedwang hield. Al draaiende.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:55 schreef griekjeee het volgende:
Wat een telegraaf artikel, alsof zijn gewicht ook maar enige relevantie heeft in deze.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja. Dat is om te verklaren hoe hij die ander in bedwang hield. Al draaiende.
Het is gewoon een: maak het verhaaltje zelf af en kleur de plaatjes.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dan had er iets moeten staan in de trant van: 'het lukte de 120 kilo zwaar wegende dader tijdens zijn gruwelijke daad om zijn vriend in bedwang te houden.' Zoals het nu geschreven is, is het totaal irrelevant.
Het is sowieso een vreemd bericht waarbij veel vragen onbeantwoord blijven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
Misschien was het zo dat die vriend maar 50 kilo woog; dat zou wel verklaren hoe het uberhaupt gelúkt is om die ballen eraf te draaien want wie laat dit nou gebeuren?
Eerder iets van:quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dan had er iets moeten staan in de trant van: 'het lukte de 120 kilo zwaar wegende dader tijdens zijn gruwelijke daad om zijn vriend in bedwang te houden.' Zoals het nu geschreven is, is het totaal irrelevant.
De frustratie!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:13 schreef griekjeee het volgende:
Het is sowieso een vreemd bericht waarbij veel vragen onbeantwoord blijven.
Ik zie weinig verschil, beide zinnen duiden erop dat zijn gewicht de oorzaak was dat hij zijn vriend in bedwang hield.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:17 schreef Hetiszover het volgende:
Hierbij het origineel:
http://www.bild.de/BILD/n(...)l-sich-nix-regt.html
[..]
Eerder iets van:
De 120 kilo wegende Alexander O. alias De Vinvis, kon met zijn grof geschapen lichaam de klein geschapen zwans en toebehoren van zijn paalmaatje in bedwang houden.
Ik snap je punt, maar ik probeerde een en ander wat smeuïger te maken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil, beide zinnen duiden erop dat zijn gewicht de oorzaak was dat hij zijn vriend in bedwang hield.
En je snapt mijn punt denk ik.
quote:Zijn ballen werden later teruggevonden in de dakgoot bij het huis van O..
Ik vond het anders al smeuïg genoeg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar ik probeerde een en ander wat smeuïger te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |