Die zat er dus nog wél aan...quote:
Je bent niet alleen, ik zie het ook meteen voor me.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:44 schreef Adelante het volgende:
Dat je die dingen los kunt draaien ok, maar ze zitten ook nog goed verpakt, dus hoe je ze dan daar uit krijgtGadver, ik moet alles weer visualiseren
Ja. Dat is om te verklaren hoe hij die ander in bedwang hield. Al draaiende.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:55 schreef griekjeee het volgende:
Wat een telegraaf artikel, alsof zijn gewicht ook maar enige relevantie heeft in deze.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja. Dat is om te verklaren hoe hij die ander in bedwang hield. Al draaiende.
Het is gewoon een: maak het verhaaltje zelf af en kleur de plaatjes.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dan had er iets moeten staan in de trant van: 'het lukte de 120 kilo zwaar wegende dader tijdens zijn gruwelijke daad om zijn vriend in bedwang te houden.' Zoals het nu geschreven is, is het totaal irrelevant.
Het is sowieso een vreemd bericht waarbij veel vragen onbeantwoord blijven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
Misschien was het zo dat die vriend maar 50 kilo woog; dat zou wel verklaren hoe het uberhaupt gelúkt is om die ballen eraf te draaien want wie laat dit nou gebeuren?
Eerder iets van:quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dan had er iets moeten staan in de trant van: 'het lukte de 120 kilo zwaar wegende dader tijdens zijn gruwelijke daad om zijn vriend in bedwang te houden.' Zoals het nu geschreven is, is het totaal irrelevant.
De frustratie!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:13 schreef griekjeee het volgende:
Het is sowieso een vreemd bericht waarbij veel vragen onbeantwoord blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |