Het lijkt mij dat je normaal wel wakker wordt voordat het hele zaakje er daadwerkelijk afgedraaid is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij werd wel wakker, want is naar het huis van zijn ouders gestrompeld![]()
er gebeurde alleen niets toen zijn vriendje ermee speelde
Prachtig vind ik dat, hoe je hier zelfs een KLB-bericht van weet te maken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:41 schreef Hetiszover het volgende:
Klacht:mensen die andermans teelballen er afdraaien
er staat niets over het moment van ontwaken, sterker nog er staat niets over slapen inquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:59 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je normaal wel wakker wordt voordat het hele zaakje er daadwerkelijk afgedraaid is.
Welke kerel is wakker en laat dan vrijwillig zijn ballen er af draaien?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er staat niets over het moment van ontwaken, sterker nog er staat niets over slapen in
misschien was ie wakker toen het vriendje ermee speelde
Nee, natuurlijk kan dat niet!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:32 schreef woozi het volgende:
je kan iemand zn ballen er niet af rukken! dat kan gewoon niet!
Het komt uit het AD.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:33 schreef IBAZ het volgende:
HOAX
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:39 schreef OeJ het volgende:
Ik weet niet wat voor ballen die man had (skippyballen?), maar het AD heeft er wel een erg treffende foto bij gevonden!
[ afbeelding ]
Het AD doet mee met de hype tegen dikke mensenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh. En waarom staat er trouwens in dat hij 120kg is. Alsof dat íets te maken heeft met het nieuwsbericht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |