abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76816672
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:22 schreef candygirl het volgende:

[..]

Ja ik snap er ok weinig van, Wel ooit mijn schildklier laten testen maar die was goed
En heb ook gewoon echt iedere dag ontlasting. Wat ik wel nog wel eens wil vergeten is drinken
Maar van drinken val je echt niet af, dat is een sprookje. Ik bedoel, het is natuurlijk erg slecht als je te weinig drinkt, maar reken er niet op dat je met twee extra flesjes spa per dag ineens kilo's kwijtraakt
pi_76816758
O: 2 beschuit jam, vruchtenhagel
T: plakje ontbijtkoek
L: 2 krentenbollen en glas sinaasappelsdap
T: kopje tomatensoep
D: bietjes, aardappelen en een speklapje en als toetje een bakje vruchtenyoghurt.

Vandaag even geen sport.
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 januari 2010 @ 19:00:23 #253
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76817801
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:04 schreef candygirl het volgende:

[..]

Heb mijn bericht nog ietwat geiwijzigd, maar ik eet al heel lang zo en die kilo 's zijn er echt nog niet af.
dus hoop ik als ik ze eenmaal weg krijg ook niet meteen erbij
Heb wel weinig lichaamsbeweging, heb zittend beroep

Ga wel weer sporten
Juist daarom doe je er verstandig aan om in elk geval de calorische waarde omhoog te gooien. En daarvoor hoef je heus geen grotere porties te eten, gewoon wat meer eetmomenten inplannen.
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:48 schreef candygirl het volgende:
O - 2 sneeen volkoren brood met gerookte leverworst, 2 koffie verkeerd
T - sinaasappel
L - magere volle yoghurt met muesli/havervlokken en glas vers sinaasappelsap
T - Stuk fruit
D - erwtensoep (moet ik nog eten ) met rogge brood en katenspek, 1 glas light limonade
T - gekookt eitje, handje ongezouten nootjes...
T - Water

En actief bezig geweest in huis
Maar goed, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten Alleen vrees ik dat je hier niet veel enthousiaste reacties zult krijgen op zo'n dagmenu. In elk geval succes!

Ik heb net een heerlijke zuurkoolstampot gegeten Kan ik er straks op de training goed tegen aan
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76818542
Nou, ik heb vandaag gewoon boerenkoolstamp gegeten
Met worst

Van die lage calorieën, daar kan ik me wel in vinden. Als ik stop met snoepen, dan moet ik erg mijn best doen om aan de 1500 Kcal te komen. In het verleden is gebleken dat dat toch echt slecht voor mij is, als ik te weinig eet.
Ik probeer zo min mogelijk suiker te eten en verder gezond. En, als ik om 21.00u denk dat ik te weinig heb, dan eet ik nog een cracker of 2. Ik eet sowieso altijd 's avonds nog wat (ook al beweren heel veel mensen dat dat slecht is).

Toch ga ik vanavond maar even met de gewichten sleuren
pi_76818562
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:00 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Juist daarom doe je er verstandig aan om in elk geval de calorische waarde omhoog te gooien. En daarvoor hoef je heus geen grotere porties te eten, gewoon wat meer eetmomenten inplannen.
[..]

Maar goed, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten Alleen vrees ik dat je hier niet veel enthousiaste reacties zult krijgen op zo'n dagmenu. In elk geval succes!

Ik heb net een heerlijke zuurkoolstampot gegeten Kan ik er straks op de training goed tegen aan
Hoef hier niet echt enthousiasme hoor ,gewoon alle tips zijn welkom.
Maar ik kan ook niet dingen erbij gaan zetten die ik niet eet,dan hoef ik ook niet te posten
Met dit topic leer ik welliicht wat dingen
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_76818673
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar van drinken val je echt niet af, dat is een sprookje. Ik bedoel, het is natuurlijk erg slecht als je te weinig drinkt, maar reken er niet op dat je met twee extra flesjes spa per dag ineens kilo's kwijtraakt
Hoop dat het iets helpt
en wat ik niet meer doe is snoepen. Of misschien 1 keer per week
normaal wel meer hoor dus wie weet
pi_76828533
Even een crosspost vanuit het Slanke topic:

Oja, net in de auto is iets helder voor mij geworden
Afvallen hoeft niet perse meer voor mij.....
Wel wordt ik ongelukkig als ik niet sport en verkeerd eet, dus daar wil ik op blijven letten
Maar niet speciaal voor gewichtsverlies maar wel gewoon omdat ik dan lekkerder in mijn vel zit

Waarschijnlijk brengt het wel met zich mee dat ik weer tot 72 ofzo afval maar dat zien we dan van zelf wel.
Morgen ook maar eens mijn blogje aanpassen.
pi_76828682
hebben jullie hier geen schema eens in de week ofzo, hoeveel iedereen weegt, afvalt en wat doel is?

Of gaat dat te ver en te prive
pi_76828730
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef candygirl het volgende:
hebben jullie hier geen schema eens in de week ofzo, hoeveel iedereen weegt, afvalt en wat doel is?

Er staat een plaatje in de OP met veel gegevens
pi_76832610
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Er staat een plaatje in de OP met veel gegevens
sorrie ben gewoon in een heel ander topic begonnen en hier terecht gekomen

maar goed ik heb een account aangemaakt dus komt goed,,,,als ik hier mag blijven
  Licht Ontvlambaar vrijdag 15 januari 2010 @ 08:51:21 #261
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76839320
Tuurlijk mag je blijven

Gisteren geprobeerd mijn pruthumeur eruit te sporten, da's niet echt geluk helaas Maar goed, ik heb mijn lichaamsbeweging gehad. Zodadelijk mijn mok koffie halen en dan eens ontbijten...

Voor vandaag op de planning:
O - mueslibol met kaas, mok koffie
T - banaan, mok thee
L - vier sneetjes bruin met rookvlees
T - appel, mok thee
D - verse groentesoep, bruine bolletjes, gekookt eitje of twee
T - yoghurt, thee of iets anders
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76839724
Hiep hoi, ik ben nu lid van de "25 kilo kwijt club"
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_76841486
gefeliciteerd! hoe lang heb je daar over gedaan trouwens?

[ Bericht 60% gewijzigd door DarkElf op 15-01-2010 10:45:15 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76841668
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:14 schreef Vido het volgende:
gefeliciteerd
En Candygirl, waarom zou je niet mogen blijven?

Na mijn helder moment gisteren, woog ik vanmorgen gewoon een halve kilo zwaarder
Dat ik niet meer perse wil afvallen betekent niet dat ik moet aankomen
pi_76842339
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:14 schreef Vido het volgende:
pi_76843828
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef candygirl het volgende:

Ik wou dat ik een schema had

Ik ben inmiddels 17 kilo kwijt en de lijn daalt nog steeds gestaag en ik voel me goed, maar gisteren had ik er ineens even enorm de balen van dat het zo langzaam gaat
pi_76843926
hoe lang heb je er tot nu toe over gedaan cf? en trouwens, je hebt bewust gekozen voor deze manier he? Veel sporten, gezond eten en toch geregeld lekker koken enzo . snap dat je er soms van baalt (ik ken het ) maar tis wel daarom dat je het al zo lang goed doet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76844152
Ruim twee jaar, DE. Ik moest van de week weer naar m'n gezondheidsbeoordeling (moet ik elke 9 maanden ongeveer, omdat ik met gevaarlijke stoffen werk), en ik was opnieuw 6 kilo afgevallen, evenals de vorige keer. Wat natuurlijk best netjes is. Maar sommige mensen doen dat in anderhalf/twee maanden
pi_76844236
ja maar ja die koken ook niet zo lekker, drinken geregeld wat en bakken geen taarten

je gezondheidsbeoordeling?

Bij mij gaat het ook langzaam hoor, zit nu op -11. sinds begin aug ofzo? Het daalt nog steeds dus ik ben tevreden en ik weet ook dat langzaam afvallen zoveel beter is dan snel afvallen en deze manier bevalt mij prima... dus eigenlijk bedoel ik wrs... t gaat prima zo

[ Bericht 5% gewijzigd door DarkElf op 15-01-2010 11:41:19 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76844555
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, daar reageer ik nog even op Het gevaar van heel rigoureus producten bannen, is dat je een 'moeilijke eter' wordt, vind ik. Geldt voor suikers, maar ook voor koolhydraatrijke producten, zoals pasta en aardappels. Op zich is het niet slecht om ze te bannen, maar als je ze dan noodgedwongen toch een keer moet eten, word je echt mega-beroerd. Het alternatief is om iedere keer als je bij vrienden eet, vantevoren met een hele lijst producten aan te komen die je niet 'mag'. Terwijl je niet allergisch bent ofzo.

Ik heb een tijdje heel streng gedaan, a la SHE-dieet, en daar voelde ik me mega-goed bij! ...En toen moest ik voor mijn werk een week naar een conferentie. Ontbijt in het hotel (karig, veel zoete zooi), lunch bij het evenement (lekker en best wel verse producten en groente e.d., maar ook pasta, aardappels, cakes), en diner met collega's. Vanaf dag twee zag ik eruit alsof ik 5 maanden zwanger was, en ik had echt ongelooflijke buikpijn. Dat was wel een eye-opener voor me.

Nu dus maar wat minder streng, misschien eens per week pasta, eens per twee weken aardappels, af en toe iets lekkers zoets bakken en voor de rest probeer ik wel een beetje streng te zijn.
Hé CF,

Jee, heftig hoe je lijf daar dan op reageert. Het She dieet is vlgs mij ook het beperkten van suiker met name?

Ik mijd zelf kh zeker niet volledig (kom nog wel aan de 180 g per dag ofzo, bepaald niet low-carb). Ik eet gewoon volkorenbrood, fruit, en ook wel vrij regelmatig aardappelen, rijst of pasta. Ik woon weer tijdelijk thuis, en als we dan macaroni eten ga ik heus niet alleen de groenten en het gehakt er uitvissen En wat aardappels is zo nu en dan is ook gewoon lekker. (zeker nieuwe aardappelen! met echte jus , geen pakjesrommel). Toch let ik er wel op itt de rest, die rustig 3x gebakken aardappels met mayo opscheppen en dan een mini lepeltje groenten erbij. Als we los aardappelen / vlees / groenten eten laat ik ze dus wel regelmatig staan en eet gewoon het gros van de groenten op

Uitgesproken suikerrijke dingen als koek, cake, taart e.d. mijd ik wel zoveel mogelijk, tenzij ik er echt zelf veel zin in heb. Mijn vrienden/familie weten dat inmiddels en de meesten bieden het geeneens meer aan. Een situatie waarin er helemaal niets anders beschikbaar is dan zoetigheid/kh heb ik eigenlijk nooit gehad. Al kan ik me voorstellen dat als je ook consequent aardappels/pasta e.d. mijdt, een etentje bij vrienden wel wat lastiger kan worden.
pi_76850228
zij die een slechte lunch op hebben groeten u: een broodje kroket en een kaassoufle (los)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76850320
nom!

ik had een harinkje met uitjes dat was dan wel weer gezond geloof ik? maar broodje kroket, daar had ik gisteren ineens zo'n trek in!
Ja doei.
pi_76850577
een broodje kroket kan zo lekker zijn idd he? en ik moet ongesteld worden dus ik dacht: de groeten hoor, t mag best eens
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76850659
omnomnom.. ik vind 't goddelijk af en toe, die broodjes kroket! daar mag je best voor zondigen wat mij betreft
Ja doei.
pi_76850805
volgens mij mis je zulke dingen ook echt als je echt in t buitenland gaat wonen: broodje kroket, echte kaas, een lekkere bruine boterham, karnemelk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')