Maar van drinken val je echt niet af, dat is een sprookje. Ik bedoel, het is natuurlijk erg slecht als je te weinig drinkt, maar reken er niet op dat je met twee extra flesjes spa per dag ineens kilo's kwijtraaktquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:22 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ja ik snap er ok weinig van, Wel ooit mijn schildklier laten testen maar die was goed
En heb ook gewoon echt iedere dag ontlasting. Wat ik wel nog wel eens wil vergeten is drinken
Juist daarom doe je er verstandig aan om in elk geval de calorische waarde omhoog te gooien. En daarvoor hoef je heus geen grotere porties te eten, gewoon wat meer eetmomenten inplannen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:04 schreef candygirl het volgende:
[..]
Heb mijn bericht nog ietwat geiwijzigd, maar ik eet al heel lang zo en die kilo 's zijn er echt nog niet af.
dus hoop ik als ik ze eenmaal weg krijg ook niet meteen erbij
Heb wel weinig lichaamsbeweging, heb zittend beroep
Ga wel weer sporten
Maar goed, je moet het natuurlijk helemaal zelf wetenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:48 schreef candygirl het volgende:
O - 2 sneeen volkoren brood met gerookte leverworst, 2 koffie verkeerd
T - sinaasappel
L - magere volle yoghurt met muesli/havervlokken en glas vers sinaasappelsap
T - Stuk fruit
D - erwtensoep (moet ik nog eten) met rogge brood en katenspek, 1 glas light limonade
T - gekookt eitje, handje ongezouten nootjes...
T - Water
En actief bezig geweest in huis
Hoef hier niet echt enthousiasme hoor ,gewoon alle tips zijn welkom.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Juist daarom doe je er verstandig aan om in elk geval de calorische waarde omhoog te gooien. En daarvoor hoef je heus geen grotere porties te eten, gewoon wat meer eetmomenten inplannen.
[..]
Maar goed, je moet het natuurlijk helemaal zelf wetenAlleen vrees ik dat je hier niet veel enthousiaste reacties zult krijgen op zo'n dagmenu. In elk geval succes!
Ik heb net een heerlijke zuurkoolstampot gegetenKan ik er straks op de training goed tegen aan
Hoop dat het iets helptquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar van drinken val je echt niet af, dat is een sprookje. Ik bedoel, het is natuurlijk erg slecht als je te weinig drinkt, maar reken er niet op dat je met twee extra flesjes spa per dag ineens kilo's kwijtraakt
Er staat een plaatje in de OP met veel gegevensquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef candygirl het volgende:
hebben jullie hier geen schema eens in de week ofzo, hoeveel iedereen weegt, afvalt en wat doel is?
Of gaat dat te ver en te prive
sorrie ben gewoon in een heel ander topic begonnen en hier terecht gekomenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er staat een plaatje in de OP met veel gegevens
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:14 schreef Vido het volgende:
Hiep hoi, ik ben nu lid van de "25 kilo kwijt club"
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:14 schreef Vido het volgende:
Hiep hoi, ik ben nu lid van de "25 kilo kwijt club"
Ik wou dat ik een schema hadquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef candygirl het volgende:
hebben jullie hier geen schema eens in de week ofzo, hoeveel iedereen weegt, afvalt en wat doel is?
Of gaat dat te ver en te prive
Hé CF,quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, daar reageer ik nog even opHet gevaar van heel rigoureus producten bannen, is dat je een 'moeilijke eter' wordt, vind ik. Geldt voor suikers, maar ook voor koolhydraatrijke producten, zoals pasta en aardappels. Op zich is het niet slecht om ze te bannen, maar als je ze dan noodgedwongen toch een keer moet eten, word je echt mega-beroerd. Het alternatief is om iedere keer als je bij vrienden eet, vantevoren met een hele lijst producten aan te komen die je niet 'mag'. Terwijl je niet allergisch bent ofzo.
Ik heb een tijdje heel streng gedaan, a la SHE-dieet, en daar voelde ik me mega-goed bij! ...En toen moest ik voor mijn werk een week naar een conferentie. Ontbijt in het hotel (karig, veel zoete zooi), lunch bij het evenement (lekker en best wel verse producten en groente e.d., maar ook pasta, aardappels, cakes), en diner met collega's. Vanaf dag twee zag ik eruit alsof ik 5 maanden zwanger was, en ik had echt ongelooflijke buikpijn. Dat was wel een eye-opener voor me.
Nu dus maar wat minder streng, misschien eens per week pasta, eens per twee weken aardappels, af en toe iets lekkers zoets bakken en voor de rest probeer ik wel een beetje streng te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |