Ik ben vandaag al 3 keer heen en weer gewandeld naar schoolquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:33 schreef DarkElf het volgende:
tuurlijk, gezond eten is altijd goed en misschien kan je wel een eindje wandelen ofzo vandaag?
Absoluut goed op wegquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
Het is inderdaad superlekker weerAls ik me nou ook nog eens zo voelde, maar goed met gezond eten al een eind op weg toch?
is je school 2 minuten lopen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al 3 keer heen en weer gewandeld naar school
Vind ik nu wel even best
Nee 10 minutenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is je school 2 minuten lopen?want dan moet je nog ff 20 minuutjes hoor
Water drinken? Iets zoeken om te doen (patiencen?)quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ik verveel me op mijn werk, dus krijg zin om te gaan snoepen (en dat is in overvloed aanwezig hier). Iemand een goede tip om dat te voorkomen?
dat is alles?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:48 schreef candygirl het volgende:
O - 2 sneeen volkoren brood met lgerookte leverworst / ,2 koffie verkeerd
T - sinaasappel
L - magere yohgurt en glas vers sinaasappelsap
D - erwtensoep (moet ik nog eten) 1 glas light limonade
T - Water
En actief bezig geweest in huis
ik hoop dat je vandaag nog wel iets meer gegeten hebt.. dit is bij elkaar net iets van 800-850 kcal en dat is echt ongezondquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:48 schreef candygirl het volgende:
O - 2 sneeen volkoren brood met lgerookte leverworst / ,2 koffie verkeerd
T - sinaasappel
L - magere yohgurt en glas vers sinaasappelsap
D - erwtensoep (moet ik nog eten) 1 glas light limonade
T - Water
En actief bezig geweest in huis
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:17 schreef omearos het volgende:
Les 5 overleefd2-3-3-3 op 8km/u
Nu een kop thee en mandarijntjes
Sterk in je schoenen staan en het negerenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ik verveel me op mijn werk, dus krijg zin om te gaan snoepen (en dat is in overvloed aanwezig hier). Iemand een goede tip om dat te voorkomen?
Wat een reacties allemaal.......quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:44 schreef Muks het volgende:
[..]
ik hoop dat je vandaag nog wel iets meer gegeten hebt.. dit is bij elkaar net iets van 800-850 kcal en dat is echt ongezond
Als je niet meer opkrijgt......dan zijn die 12 kilo er snel afquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:57 schreef candygirl het volgende:
[..]
En als ik niet meer opkrijg?
mag 12 kilo afvallen,dus zal toch ook nog wel wat reserves hebben![]()
En erwtensoep was goed gevuld en ik slik ook nog vitamines
Heb mijn bericht nog ietwat geiwijzigd, maar ik eet al heel lang zo en die kilo 's zijn er echt nog niet af.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je niet meer opkrijgt......dan zijn die 12 kilo er snel af
Maar als je dan weer normaal gaat eten zitten ze er zo + extra kilo's ook weer aan
En juist als je meer weegt heb je ook wel iets meer kcal nodig
Ja ik snap er ok weinig van, Wel ooit mijn schildklier laten testen maar die was goedquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
Langzaam vergroten van de porties?
Nou ja. Ik vind spijsvertering ook ingewikkeldHet werkt gewoon echt niet bij iedereen hetzelfde, lijkt het wel. Maar je eet wel echt weinig!
Oh, daar reageer ik nog even opquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:58 schreef Ciske- het volgende:
Suiker voor 100% verbannen is imo ook niet nodig. Het is vooral de huidige excessieve inname die slecht is. Ik lust best nog weleens een koekje, alleen is het geen dagelijks patroon meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |