abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76802379
Het is inderdaad superlekker weer Als ik me nou ook nog eens zo voelde, maar goed met gezond eten al een eind op weg toch?
pi_76802483
tuurlijk, gezond eten is altijd goed en misschien kan je wel een eindje wandelen ofzo vandaag?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76804398
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:33 schreef DarkElf het volgende:
tuurlijk, gezond eten is altijd goed en misschien kan je wel een eindje wandelen ofzo vandaag?
Ik ben vandaag al 3 keer heen en weer gewandeld naar school
Vind ik nu wel even best
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 januari 2010 @ 13:33:59 #229
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76804551
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
Het is inderdaad superlekker weer Als ik me nou ook nog eens zo voelde, maar goed met gezond eten al een eind op weg toch?
Absoluut goed op weg Verse groentesoep is comfortfood, helpt ook bij gelukkig voelen

Mijn lijstje is iets aangepast, geen kruidkoek als tussendoortje want die heb ik allemaal op kantoor uitgedeeld Wel lekker peer en banaan met kop thee erbij. En een gekookt eitje bij de lunch...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76804983
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:29 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik ben vandaag al 3 keer heen en weer gewandeld naar school
Vind ik nu wel even best
is je school 2 minuten lopen? want dan moet je nog ff 20 minuutjes hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76805065
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:45 schreef DarkElf het volgende:

[..]

is je school 2 minuten lopen? want dan moet je nog ff 20 minuutjes hoor
Nee 10 minuten
Ik moet niets ben al blij dat ik uberhaupt vooruit kom vandaag
pi_76805102
was ook een grapje natuurlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76805850
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:48 schreef DarkElf het volgende:
was ook een grapje natuurlijk
Dacht ik al
pi_76810166
O - 2 sneeen volkoren brood met lgerookte leverworst / ,2 koffie verkeerd
T - sinaasappel
L - magere yohgurt en glas vers sinaasappelsap
D - erwtensoep (moet ik nog eten ) 1 glas light limonade
T - Water

En actief bezig geweest in huis
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 januari 2010 @ 15:52:46 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76810328
En je valt niet om?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76810380
Ik verveel me op mijn werk, dus krijg zin om te gaan snoepen (en dat is in overvloed aanwezig hier). Iemand een goede tip om dat te voorkomen?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_76810737
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ik verveel me op mijn werk, dus krijg zin om te gaan snoepen (en dat is in overvloed aanwezig hier). Iemand een goede tip om dat te voorkomen?
Water drinken? Iets zoeken om te doen (patiencen?)
pi_76811091
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:48 schreef candygirl het volgende:
T - sinaasappel
T - Water

dat is alles?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76811336
Les 5 overleefd 2-3-3-3 op 8km/u

Nu een kop thee en mandarijntjes
pi_76812489
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:48 schreef candygirl het volgende:
T - sinaasappel
T - Water

ik hoop dat je vandaag nog wel iets meer gegeten hebt.. dit is bij elkaar net iets van 800-850 kcal en dat is echt ongezond
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_76812568
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:17 schreef omearos het volgende:
Les 5 overleefd 2-3-3-3 op 8km/u

Nu een kop thee en mandarijntjes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76815126
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
Sterk in je schoenen staan en het negeren Klinkt lullig, maar er zullen waarschijnlijk nog ontelbaren verleidingen volgen voor je je streefgewicht hebt bereikt (geen idee wat je weegt, dus het zou ook 2 weken kunnen zijn in jouw geval, maar you get the point ). En je kunt er af en toe wel aan eentje toegeven, maar dan zou ik persoonlijk toch liever toegeven aan een lekker avondje uit eten of een vers gemaakt hapje op een verjaardag ofzo, dan een cheap-ass chocolaatje of dropje uit een grote pot op je werk omdat je je verveelt.

En dat moet je voor jezelf ook leren denken, op het moment dat je het bijna pakt
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_76815374
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:44 schreef Muks het volgende:

[..]

ik hoop dat je vandaag nog wel iets meer gegeten hebt.. dit is bij elkaar net iets van 800-850 kcal en dat is echt ongezond
Wat een reacties allemaal.......

Nee ik kiep niet om en heb ook geen honger en ben ook niet duizelig en gewone stoelgang enz
Ik slik nu medicatie waardoor ik ook geen honger heb maar dit is pas sinds een paar weken, voor die medicaite, had ik ook gewoon honger en genoeg aan zoveel eten.
Meer krijg ik niet op, dus als ik niet meer op krijg..............
En natuurlijk eet ik wel eens meer of ongezond maar veel eten kan ik gewoon niet

mag 12 kilo afvallen,dus zal toch ook nog wel wat reserves hebben
En erwtensoep was goed gevuld en ik slik ook nog vitamines

[ Bericht 16% gewijzigd door candygirl op 14-01-2010 18:02:53 ]
pi_76815513
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:57 schreef candygirl het volgende:

[..]

En als ik niet meer opkrijg?
mag 12 kilo afvallen,dus zal toch ook nog wel wat reserves hebben
En erwtensoep was goed gevuld en ik slik ook nog vitamines
Als je niet meer opkrijgt......dan zijn die 12 kilo er snel af
Maar als je dan weer normaal gaat eten zitten ze er zo + extra kilo's ook weer aan
En juist als je meer weegt heb je ook wel iets meer kcal nodig
pi_76815613
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als je niet meer opkrijgt......dan zijn die 12 kilo er snel af
Maar als je dan weer normaal gaat eten zitten ze er zo + extra kilo's ook weer aan
En juist als je meer weegt heb je ook wel iets meer kcal nodig
Heb mijn bericht nog ietwat geiwijzigd, maar ik eet al heel lang zo en die kilo 's zijn er echt nog niet af.
dus hoop ik als ik ze eenmaal weg krijg ook niet meteen erbij
Heb wel weinig lichaamsbeweging, heb zittend beroep

Ga wel weer sporten
pi_76815962
Candygirl, als je meer gaat sporten, moet je ook meer eten Enne, het is ook gewoon best eng om meer te eten Een psychologische drempel die je niet in een dag geslecht krijgt Lees je goed in, neem de tijd, vraag zonodig hulp.
pi_76816140
[quote]Op donderdag 14 januari 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
Candygirl, als je meer gaat sporten, moet je ook meer eten Enne, het is ook gewoon best eng om meer te eten Een psychologische drempel die je niet in een dag geslecht krijgt Lees je goed in, neem de tijd, vraag zonodig hulp.
[/quote

Ik vind het niiet eng om meer te eten!!!!!
Wat meen je hoe zonde ik het vind als we gezeliig uiteten gaan en ik laat de helft staan?
Als ik een friet en snack bestel en kan de helft weggooien?
Als ik lekker gekookt het en ik krijg maar een beetje op?

Maar theoretisch gezien, schijnbaar heeft mijn lichaam ook niet meer nodig anders was ik geen 12 kilo te zwaar
pi_76816195
Langzaam vergroten van de porties?

Nou ja. Ik vind spijsvertering ook ingewikkeld Het werkt gewoon echt niet bij iedereen hetzelfde, lijkt het wel. Maar je eet wel echt weinig!
pi_76816318
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
Langzaam vergroten van de porties?

Nou ja. Ik vind spijsvertering ook ingewikkeld Het werkt gewoon echt niet bij iedereen hetzelfde, lijkt het wel. Maar je eet wel echt weinig!
Ja ik snap er ok weinig van, Wel ooit mijn schildklier laten testen maar die was goed
En heb ook gewoon echt iedere dag ontlasting. Wat ik wel nog wel eens wil vergeten is drinken
pi_76816625
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:58 schreef Ciske- het volgende:
Suiker voor 100% verbannen is imo ook niet nodig. Het is vooral de huidige excessieve inname die slecht is. Ik lust best nog weleens een koekje, alleen is het geen dagelijks patroon meer.
Oh, daar reageer ik nog even op Het gevaar van heel rigoureus producten bannen, is dat je een 'moeilijke eter' wordt, vind ik. Geldt voor suikers, maar ook voor koolhydraatrijke producten, zoals pasta en aardappels. Op zich is het niet slecht om ze te bannen, maar als je ze dan noodgedwongen toch een keer moet eten, word je echt mega-beroerd. Het alternatief is om iedere keer als je bij vrienden eet, vantevoren met een hele lijst producten aan te komen die je niet 'mag'. Terwijl je niet allergisch bent ofzo.

Ik heb een tijdje heel streng gedaan, a la SHE-dieet, en daar voelde ik me mega-goed bij! ...En toen moest ik voor mijn werk een week naar een conferentie. Ontbijt in het hotel (karig, veel zoete zooi), lunch bij het evenement (lekker en best wel verse producten en groente e.d., maar ook pasta, aardappels, cakes), en diner met collega's. Vanaf dag twee zag ik eruit alsof ik 5 maanden zwanger was, en ik had echt ongelooflijke buikpijn. Dat was wel een eye-opener voor me.

Nu dus maar wat minder streng, misschien eens per week pasta, eens per twee weken aardappels, af en toe iets lekkers zoets bakken en voor de rest probeer ik wel een beetje streng te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')