abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76506995
FOK! Dieetclub #293: Rock-hard-abs mét beschermlaag!

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Dienstmededeling van Troel
De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.
(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.
Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_76507078
Mijn laatste reactie:
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:56 schreef Bilderberger het volgende:
Weet iemand een lijst produkten met weinig suiker maar waar géén Aspartaam in zit?
Bepaalde soorten groente en fruit?
Ik weet niet wat je wilt vervangen?

Mijn lijstje vandaag:
O: glas goedemorgen + 2 bruine boterhammen met snijworst
L: 3 bruine boterhammen met gekookt ei + salade
T1: banaan + druiven
T2: vitalinea + boterham rookvlees
S: Zumba
D: gebakken aardappels + portie worteltjes/erwt + varkenshaas
Na: bakje magere vanilleyoghurt
T: wat worteltjes / komkommer
pi_76507186
Heb ik trouwens weer! Post ik een keer weer eens, sluit ik de boel
Maar goed, ik ga actief lijstjes meeposten. Tips en ideeen zijn altijd welkom!

En nu nog een tip wie ik moet mailen voor mijn wachtwoord (jaha, maar ik weet mijn wachtwoord van mijn hete meel ook niet meer )?
pi_76507322
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:28 schreef Pandorah het volgende:
Mijn laatste reactie:
[..]

Bepaalde soorten groente en fruit?
Ik weet niet wat je wilt vervangen?
Groente en fruit zit geen Aspartaam in, Aspartaam is een chemisch middel dat in alle Light producten zit.

Google maar even op Aspartaam
pi_76507481
Kan iemand van OK! FOK maken? .

Euh ja, ik weet wat aspartaam is. Maar je wilt dus een light (geen lijst) product waar dat niet in zit? Waarom niet minderen met de gewone producten?
pi_76508675
Omdat ik ook niet zoveel suiker wil eten.
Er toch overal suiker in?

Ik zou bijvoorbeeld wel een ranja willen waar minder zuiker inzit, maar geen Aspartaam.

Als iemand wat weet? Dank
pi_76511220
Bliderberger ga eens naar de natuurwinkel en leg daar je vraag neer, denk dat je daar het antwoord wel zult vinden. Zelf heb ik geen idee

Ik ben happy mijn vakantiekiló's zijn er weer af én ik sta in het lijstje
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:05:01 #8
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_76511623
Gewoon je ranja verder verdunnen of water drinken Bilderberger. Suikervrije producten bevatten gewoon zoetstoffen en die zijn ook niet zo heel gezond.

Hier gaat het even prut met sporten Heb net een week bronchitis achter de rug en dus de conditie van een natte krant.
En helaas ook nog steeds geen nieuwe batterijtjes voor mijn weegschaal. Moet maar eens online gaan zoeken want ik zie dit formaat nergens in de winkel.
pi_76511643
Het is rotsportweer. Tijdens m'n weekje vakantie ben ik gelukkig twee keer gaan hardlopen, maar nu thuis ligt er overal nog ijs, veel te gevaarlijk om dan te gaan. Suf hor.

De beste wensen nog allemaal. Al ben ik al te laat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_76511819
Kijk ook naar dingen zonder toegevoegde suikers en zoetstoffen Bilderberger, daar zit nog steeds wel suiker in, maar minder dan normaal... De delight jam van hero is bijvoorbeeld zo'n product.

Btw, slaan we topic nummer 294 over?
pi_76512117
Thanks voor de tips!
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 januari 2010 @ 09:06:29 #12
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76512338
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 08:28 schreef Boadicea het volgende:
Kijk ook naar dingen zonder toegevoegde suikers en zoetstoffen Bilderberger, daar zit nog steeds wel suiker in, maar minder dan normaal... De delight jam van hero is bijvoorbeeld zo'n product.

Btw, slaan we topic nummer 294 over?
Volgens mij hadden we 293 twee keer gedaan

Vandaag weer sporten, mits de toestand op de weg het toelaat

Op de planning vandaag:
O - krentenbol met kaas, mok koffie met halvamel
T - mok thee, appel
L - 2 sneetjes brood met ?, beker melk
T - mok thee, Sultana
D - goulash met rijst en gekookte worteltjes
T - veul water
S - Volleybaltraining
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76512509
vandaag ook weer sporten, als een watje lekker warm en droog binnen in een sportschool
pi_76512921
goeiemorgen

planning vandaag:

O muesli met mag yoghurt
T wat fruit
L 2 roggebrood met een gedeelde plak kaas
T bouillon
T wat fruit
D gebakken pangasiusfilet met sinaasappel/cherrytomaat/zwarte olijven/basilicumsalsa (lekker zomers )
T augurkjes? eitjes? yoghurt? oid..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76515965
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:58 schreef Sarabi het volgende:
tvp
Ook leeg
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:37:44 #17
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_76516558
gevonden....

Als ik mijn lijstje post doe ik het vanavond na het sporten. Aangezien ik het diner niet kan inschatten. (Dit ligt aan de HAN, dus is afwachten)

tevens slechte tvp
Live life to the Ender :D
pi_76521824
Ik ben al sinds de jaarwisseling ziek.
Voordeel is wel dat je ook van ziek zijn flink afvalt
pi_76521864
helaas is dat vaak veel vochtverlies
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76527037
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:35 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen

planning vandaag:

O muesli met mag yoghurt
T wat fruit
L 2 roggebrood met een gedeelde plak kaas
T bouillon
T wat fruit
D gebakken pangasiusfilet met sinaasappel/cherrytomaat/zwarte olijven/basilicumsalsa (lekker zomers )
T augurkjes? eitjes? yoghurt? oid..
Nootjes? Ik zou echt iets met vet toevoegen, want dat zit vrijwel nog niet in je schema...
pi_76527367
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:24 schreef Ciske- het volgende:

[..]

Nootjes? Ik zou echt iets met vet toevoegen, want dat zit vrijwel nog niet in je schema...
mag ik niet, ben allergisch voor noten en pinda ' s
ander idee misschien?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76527754
Ai, dat is vervelend inderdaad. Misschien kun je wel tegen zaden/pitten (zonnebloempitten, pompoenpitten, pijnboompitten, etc.)? Dan zou dat een optie zijn.

Andere bronnen van goede vetten zijn bijvoorbeeld vette vis, gemalen lijnzaad, lijnzaadolie, visolie, olijfolie.
Maar kan me indenken dat je geen zin meer hebt in vette vis als je bij je avondeten ook al vis op hebt.
pi_76527863
olijfolie zit wel in de salsa die ik bij de vis eet, dus das ook wat olie dan toch? en we bakken het in olie.

Zonnebloem- en Pompoenpitten eet ik niet, soms heb je daar een soort nootachtige dingen in zitten dus het enige wat ik van pitten eet zijn pijnboompitten (en die eet ik geregeld )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76528128
Die olijfolie had ik idd niet meegerekend 's Avonds zou ik dan voor de eitjes gaan, daar zitten ook nog wat vetten in. En regelmatig vette vis inplannen..

Lijkt me wel moeilijk zo'n allergie, sporen van noten/pinda's lijken vandaag de dag wel overal in te zitten...
pi_76528336
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:51 schreef Ciske- het volgende:
Die olijfolie had ik idd niet meegerekend 's Avonds zou ik dan voor de eitjes gaan, daar zitten ook nog wat vetten in. En regelmatig vette vis inplannen..

Lijkt me wel moeilijk zo'n allergie, sporen van noten/pinda's lijken vandaag de dag wel overal in te zitten...
vroeger was het idd simpeler. Als er een waarschuwing opstond was het wrs terecht. tegenwoordig moeten fabrikanten alles noemen wat eventueel/wellicht erin zou kunnen zitten en kan je veel minder van die informatie op aan vreemd genoeg.

Morgen eet ik rookworst, das vet genoeg (jaja verkeerde vetten) En ik eet wel eens gerookte forel/makreel enzo. Gisteren heb ik uiteindelijk tonijnsalade gemaakt dus zou dat ook meetellen dan?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')