quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoeveel het kost!? 600E zei jaap. Ik vind die vrolijke animaticlips juist leuker dan die andere clips die je tegenwoordig ziet.
Peter Nuninga: Johan en ik doen gewoon heel veel dingen die we zelf leuk vindenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
Dat zal het zijn. Ik heb geen verstand van pauperclips die voor drie stuivers en een pepernoot gemaakt zijn. Bummer.
Op YouTube staat een interview met Johan waar ook gewoon duidelijk word gemaakt dat hij zelf ook wel snapt dat hij geen geniale muzikale meesterwerkjes maakt. Het gaat er gewoon om een beetje lol te hebben. Als je zo naar de liedjes kijkt zijn ze een stuk vermakelijker.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter Nuninga: Johan en ik doen gewoon heel veel dingen die we zelf leuk vinden.
Dan zat ik er 0,10 naast, who caresquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kost wel een duppie meer hoor.
Maar als je het geluid dan weer aanzet valt het toch weer tegen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je zo naar de liedjes kijkt zijn ze een stuk vermakelijker.
Het is je ding of niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als je het geluid dan weer aanzet valt het toch weer tegen.
Dat zeg ik ook over Jan Smit en Thomas Berge of hoe heet dat flikkertje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:53 schreef Disana het volgende:
Het is gewoon bagger. Niet elke mindfart hoeft in daden omgezet te worden.
Peter Nuninga?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook over Jan Smit en Thomas Berge of hoe heet dat flikkertje.
Johan komt bij mij helemaal niet over alsof hij zo'n lol heeft. Hij kijkt altijd zo zorgelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op YouTube staat een interview met Johan waar ook gewoon duidelijk word gemaakt dat hij zelf ook wel snapt dat hij geen geniale muzikale meesterwerkjes maakt. Het gaat er gewoon om een beetje lol te hebben. Als je zo naar de liedjes kijkt zijn ze een stuk vermakelijker.
Het verschil zit 'm er in dat mensen als Jan Smit echt denken dat ze talent hebben en dat ze serieus goeie muziek maken. Johan wil gewoon een beetje lol en carnaval sfeer enzo. Dat heb ik persoonlijk liever dan die pretentieuze zak schijt van een Jan Fuck Smit.quote:
Ik ook. En over deze baggermuziek die sommigen hilarisch vinden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat zeg ik ook over Jan Smit en Thomas Berge of hoe heet dat flikkertje.
Hij is ook niet gelukkig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Johan komt bij mij helemaal niet over alsof hij zo'n lol heeft. Hij kijkt altijd zo zorgelijk.
Nee, hij baalt er van dat er zich helemaal geen gratis personeel komt aanbieden op het paleis.quote:
O god, nu ben ik weer nieuwsgierig naar de chat, bedankt hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:18 schreef Leandra het volgende:
Ze zitten al helemaal in een Sly-modus daar volgens mij.......... iemand bedreigen is kennelijk geen probleem als het maar niet in het openbaar gebeurt
Nee, de Vlem is echt niet tevreden met zijn levenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hij baalt er van dat er zich helemaal geen gratis personeel komt aanbieden op het paleis.
Het is echt belachelijk. Voor de schermen moet je gezellig doen en achter de schermen mag je gewoon met de dood bedreigd worden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O god, nu ben ik weer nieuwsgierig naar de chat, bedankt hoor
*toch de chat maar weer eens aanslingert, dan maar een vastloper*quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk. Voor de schermen moet je gezellig doen en achter de schermen mag je gewoon met de dood bedreigd worden.
God, wat heb ik een godsgruwelijke tiefus hekel aan die vette rukbeer van een Sly. Ik hoop dat hij zo snel mogelijk met zijn ranzige bek op de stream komt zodat ik hier gewoon kan zeggen wat voor lelijke pad het is zonder offtopic te zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk. Voor de schermen moet je gezellig doen en achter de schermen mag je gewoon met de dood bedreigd worden.
Te triest voor woorden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:18 schreef Leandra het volgende:
Ze zitten al helemaal in een Sly-modus daar volgens mij.......... iemand bedreigen is kennelijk geen probleem als het maar niet in het openbaar gebeurt
Ah.... dus iedere streamer krijgt een nummer en als ik oningelogd iemand een bericht wil sturen dan krijgt mijn bericht dat nummer??quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef Disana het volgende:
Hij lult ook uit zijn nek, want u-streamer12345 is gewoon een naam en daarop kun je bannen. Het is gewoon iemand die geen naam heeft opgegeven bij de registratie maar die wel ingelogd is als hij post.
Nee. Het was althans destijds zo dat je je registreerde met een naam of geen naam. Geen naam = u-streamer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah.... dus iedere streamer krijgt een nummer en als ik oningelogd iemand een bericht wil sturen dan krijgt mijn bericht dat nummer??
Dus als wij thuis 2 inlognamen hebben dan hebben we 2 nummers?
Kom je ook even gezellig?quote:
Dat leek me ook maar ik kan geen enkele reden bedenken waarom die gast er niet achteraan zou willen gaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef Disana het volgende:
Hij lult ook uit zijn nek, want u-streamer12345 is gewoon een naam en daarop kun je bannen. Het is gewoon iemand die geen naam heeft opgegeven bij de registratie maar die wel ingelogd is als hij post.
Er gaan nu al 14 posten over de chat, wat is er dan aan de hand?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef Disana het volgende:
Het is best moeilijk hier niet over de chat te posten af en toe![]()
Volgens mij moeten ze dan serieus wat aan hun systeem doen, en dat is waarschijnlijk moeilijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat leek me ook maar ik kan geen enkele reden bedenken waarom die gast er niet achteraan zou willen gaan
HiDiHo wordt in privéberichtjes bedreigd (nekschot geven, oude rekening) en René wil daar niets aan doen want 'vriendjespolitiek'.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Er gaan nu al 14 posten over de chat, wat is er dan aan de hand?
Lol, fucking Lowlife nerdsquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
HiDiHo wordt in privéberichtjes bedreigd (nekschot geven, oude rekening) en René wil daar niets aan doen want 'vriendjespolitiek'.
Is een privebericht dat je onderaan een blok krijgt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:37 schreef Disana het volgende:
HiDiHo wordt in privéberichtjes bedreigd (nekschot geven, oude rekening) en René wil daar niets aan doen want 'vriendjespolitiek'.
Hij bedoelde natuurlijk négeren, en dat is ook weer discriminatiequote:Op donderdag 7 januari 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
En dan zegt GeertWilders iets over moslima's nergeren en mag ie niet discrimineren.
Ja daar is een apart tabje voor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is een privebericht dat je onderaan een blok krijgt?
Wist niet wat dat was, dus reageerde er niet op.quote:
Het is wel handig hoor, door op de een of de ander te klikken kun je switchen tussen privé en de chatroom.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wist niet wat dat was, dus reageerde er niet op.
Dus iemand praat dan tegen je ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:49 schreef Disana het volgende:
Het is wel handig hoor, door op de een of de ander te klikken kun je switchen tussen privé en de chatroom.
Ja, iemand wil privé met je praten. Dan krijg je dat tabje onderin en dan klik je erop om te lezen wat ze schrijven. Klik je dan weer op het andere tabje, dan ben je terug in de chatroom.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus iemand praat dan tegen je ?
Aha, thanks.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, iemand wil privé met je praten. Dan krijg je dat tabje onderin en dan klik je erop om te lezen wat ze schrijven. Klik je dan weer op het andere tabje, dan ben je terug in de chatroom.
Moet er een naam bij staan? Niet opgelet , maar het zal niets raars zijn,quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Die spanningszoeker is echt een onbenul eerste klas, zeg.
En mij welquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat jij een bedreiging hebt.
Dan krijg je evengoed het nekschot maar dan zie je het iig niet aankomenquote:
nee...ik eerlijk gezegd niet...maar van nolife had ik niet anders verwacht...daar kwam het toch vandaanquote:
Zou 't?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:19 schreef Laysa het volgende:
nee...ik eerlijk gezegd niet...maar van nolife had ik niet anders verwacht...daar kwam het toch vandaan
1 van die 2quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou 't?
Of die spanningszoeker zelf.
Eigenlijk wil ik gewoon weten wie het is, gewoon om hem eens goed publiekelijk voor lul te zettenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:24 schreef Laysa het volgende:
Dat is dan echt weer heel knulligmaar ik had ook niets anders verwacht
Ja, normaal staat er een naam van degene die jou een berichtje stuurt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Moet er een naam bij staan? Niet opgelet , maar het zal niets raars zijn,
denk gewoon een lief berichtje van Dottey hoe het met hond Rooie en Kai gaat.
Och....als het van die ene is dan is het gewoon een kwestie van tijd...geloof mequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon weten wie het is, gewoon om hem eens goed publiekelijk voor lul te zetten
Die snapt het allemaal niet zo goed. Gelukkig heeft ie meer verstand van legtops.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef Laysa het volgende:
Ik bedoel van die spanningzoker die alles nergeert en preioriteiten stelt
Begrijp ik het nu goed??? krijg jij een nekschotje welke imbeciel stuurt zulke dingen naar jou???quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon weten wie het is, gewoon om hem eens goed publiekelijk voor lul te zetten
Cc jij kan goed Engels vertalen waar had Liesbeth het allemaal overquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:24 schreef Copycat het volgende:
Ik stuur zo GeertWilders op 'm af!
?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Begrijp ik het nu goed??? krijg jij een nekschotje welke imbeciel stuurt zulke dingen naar jou???
Sorry, ik heb het geluid niet aanstaan, anders was ik je graag van dienst geweest.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Cc jij kan goed vertalen waar had Liesbeth het allemaal over
Met Harry Loco en vriend?
Gelijk heb je!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja en anders vliegt ie gewoon naar bangkok en laat ons zitten met nutteloze streams....we mogen wel blij en dankbaar zijn dat ie zn preoriteiten op orde heeft en zn barmhartige kant aan ons laat zien....quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die snapt het allemaal niet zo goed. Gelukkig heeft ie meer verstand van legtops.
ja hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je bgrijpt me toch wel Hidi? Vind het zowiezo, zielig en laag om iemand te bedreigen.
ik bedoel, werd jij nou bedreigt en las ergens iets van een nekschotje hier of daar???quote:
Ja ik werd anoniem prive op de chat bedreigtquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik bedoel, werd jij nou bedreigt en las ergens iets van een nekschotje hier of daar???
ben beetje wazig voel me kut met peren heb de griep of iets wat er op lijkt.
echt belachelijk, maar sta er boven hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik werd anoniem prive op de chat bedreigd
Ik weet alleen niet tegen wie ik nog aardig kan doen daar, maar verderquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt belachelijk, maar sta er boven hoor.
Das idd kl...ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet tegen wie ik nog aardig kan doen daar, maar verder
Ik vind je nog wel liev hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet tegen wie ik nog aardig kan doen daar, maar verder
Dan was jij het iig nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel liev hoor![]()
Ook geen beelden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Kennelijk mogen we het allemaal niet meer horen. Alleen nog maar muziek.
Precies wat ik ook al zei.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:28 schreef Dementor het volgende:
Faalactie.
Gewoon niet nadenken over het tijdstip van Jaap's nieuwe show.
Nee dat moet dan iemand anders even over de heg heen roepen.
Het duurt 4,5 uur dat programmaquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:28 schreef Dementor het volgende:
Faalactie.
Gewoon niet nadenken over het tijdstip van Jaap's nieuwe show.
Nee dat moet dan iemand anders even over de heg heen roepen.
De werkenden onder ons willen het wel van het begin tot het eind kunnen kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het duurt 4,5 uur dat programma.
Njet getroird, HiDiHo neemt het opquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
De werkenden onder ons willen het wel van het begin tot het eind kunnen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |