abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 15:33:03 #161
137949 Disana
pi_76524972
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dit moet niet gedaan worden door hun eigen groep, maar door het gezag. Die moeten dat doen.
Ik ben het met de anderen eens, vanuit de eigen groep kan wel eens meer gezag uitgaan dan van het officiële gezag. Sociale controle werkt soms nog wel.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:37:05 #162
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_76525129
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben het met de anderen eens, vanuit de eigen groep kan wel eens meer gezag uitgaan dan van het officiële gezag. Sociale controle werkt soms nog wel.
Dan zit er toch een steekje los bij hen dat ze het gezag niet accepteren.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_76525165
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel. Ze bewonderen waarschijnlijk hun oudere broers en nemen van hen meer aan dan van de politie.
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 15:38:50 #164
137949 Disana
pi_76525201
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel. Ze bewonderen waarschijnlijk hun oudere broers en nemen van hen meer aan dan van de politie.
Ja. En sowieso vind ik het toch goed dat mensen uit de wijk zelf proberen de boel weer recht te trekken. Niet iedereen is dus over de rooie.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:40:01 #165
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_76525246
tvp

[ Bericht 94% gewijzigd door GoodGawd op 07-01-2010 15:51:57 ]
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:50:39 #166
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_76525656
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
Fijn dat sommige users dit incident aan kunnen grijpen om hun onvervalste Marokkanen-haat te botvieren. Begrijp me niet verkeerd, hetgeen dat is gebeurd met dat meisje is natuurlijk vreselijk. Echter, we moeten natuurlijk wel realistisch blijven. Waar twee vechten, hebben twee schuld. Het is ook een beetje zot om de Molukkers nu plots te vertroetelen.
Wat een onzin. Als ik jou voor je kop sla opstraat op straat en jij slaat me terug. Dan heb jij toch geen schuld, dat is terrecht.

Dat die Marokkanen die op dat meisje inreden het zieknhuis ingeslagen zijn lijkt me dan ook een logisch gevolg van zo'n idiote actie.

Correct is anders. Maar op zo'n moment nemen emoties de overhand en handelt men niet naar het boekje.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:54:50 #167
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_76525829
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:50 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als ik jou voor je kop sla opstraat op straat en jij slaat me terug. Dan heb jij toch geen schuld, dat is terrecht.
Dat ligt er maar net aan wat de reden is waarom jij begint te slaan.
quote:
Dat die Marokkanen die op dat meisje inreden het zieknhuis ingeslagen zijn lijkt me dan ook een logisch gevolg van zo'n idiote actie.

Correct is anders. Maar op zo'n moment nemen emoties de overhand en handelt men niet naar het boekje.
Eens.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_76526184
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat is toch van de zotte!!!!!!
Daar hebben we gvd de politie voor, niet zgn. oudere jongeren.
Dit is een stuk goedkoper en kan de politie zich met echte criminelen bezig houden dan wat molukse en marokaanse tuig bezig houden.
pi_76526225
Hij WIL naar Culemborg.

1) stap in de auto
2) type in op je tomtom: Culemborg (op sommige series kun je er ook tegen praten, makkelijk als je niet weet hoe je het schrijft)
3) start de auto
4) volg je tomtom
5) stap uit in Culemborg en geef de moslims de schuld

Maar Geertje gaat niet.

Media aandacht is gehaald
pi_76526293
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:03 schreef 311258 het volgende:

[..]

Dit is een stuk goedkoper en kan de politie zich met echte criminelen bezig houden dan wat molukse en marokaanse tuig bezig houden.
Ik denk dat mensen van grote criminelen minder last hebben dan van kleine crimineeltjes die de buurt onveilig maken. Ik hoop wél dat de politie zich daar mee bezig blijft houden.
pi_76526384
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen van grote criminelen minder last hebben dan van kleine crimineeltjes die de buurt onveilig maken. Ik hoop wél dat de politie zich daar mee bezig blijft houden.

Ik denk dat een kinderverkrachter of een moordenaar toch voor meer ` last` zorgen.
Dan wat hangjongeren die onderling gaan lopen knokken zoals in culemborg.

Mischien moet Wilders die slachtoffers en familie van die Pedofiele Zwemleraar gaan bezoeken.

Maar ja dat is geen Moslim.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:09:47 #172
110987 ErwinRommel
pi_76526396
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Idd van grote criminelen heeft de burger erg weinig last. Die doen hun zaakjes wel onder de tafel.
Daarnaast zit daar de recherche al op.
Van die kleine criminelen, daar moet de politie op de straat zich vaker mee gaan bemoeien.
Het is de taak van de politie om veiligheid voor iedereen te garanderen.
pi_76526469
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Idd van grote criminelen heeft de burger erg weinig last. Die doen hun zaakjes wel onder de tafel.

Tuurlijk mensen hebben weinig last van die Pedofiele Zwemleraar die kinderen verkrachten.

Gaaap next.
pi_76526509
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:09 schreef 311258 het volgende:

[..]

Ik denk dat een kinderverkrachter of een moordenaar toch voor meer ` last` zorgen.
Dan wat hangjongeren die onderling gaan lopen knokken zoals in culemborg.

Mischien moet Wilders die slachtoffers en familie van die Pedofiele Zwemleraar gaan bezoeken.

Maar ja dat is geen Moslim.
Huh? Ik begrijp je punt niet helemaal.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:14:19 #175
110987 ErwinRommel
pi_76526575
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:11 schreef 311258 het volgende:

[..]

Tuurlijk mensen hebben weinig last van die Pedofiele Zwemleraar die kinderen verkrachten.

Gaaap next.
Daar heeft men de recherche voor, niet de straat agent.

Gaaap next.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:17:24 #176
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_76526697
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Daarnaast zit daar de recherche al op.
Van die kleine criminelen, daar moet de politie op de straat zich vaker mee gaan bemoeien.
Het is de taak van de politie om veiligheid voor iedereen te garanderen.
Helemaal eens hoor. Het is alleen jammer dat de politie verkeerde prioriteiten stelt. Sterker nog, deze straatterroristen worden niet eens meer crimineel genoemd.
quote:
De politie registreert jeugdbendes en verdeelt ze in drie categorieën: hinderlijke groepen, overlast gevende groepen en criminele groepen. De eerste groep zorgt vooral voor overlast op straat door bewoners te bedreigen. Zijzijn meestal nog wel te corrigeren en in de hand te houden.

Een zwaardere categorie zijn de overlastgevende jeugdgroepen. Ze terroriseren hun eigen buurt, gebruiken geweld en plegen al misdrijven zoals diefstal en drugshandel. De zwaarste groep zijn de criminele jeugdbendes. Gewelddadige groepen jongeren die bijvoorbeeld stelselmatig overvallen plegen.
http://www.rtl.nl/%28/act(...)des_in_Nederland.xml
Het zijn geen criminelen, het zijn overlastgegevende jeugdgroepen
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:24:31 #177
3542 Gia
User under construction
pi_76527021
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:11 schreef 311258 het volgende:

[..]

Gaaap next.
Die zit toch al vast!! Of heb ik weer wat gemist?

Nou die kutmarokkaantjes nog.
pi_76527669
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dit moet niet gedaan worden door hun eigen groep, maar door het gezag. Die moeten dat doen.
Is misschien wel zo, maar sociale controle werkt ook. In de Molukse wijken is het al decennia zo dat de politie de ouderen/oudere jongeren inschakelt in geval van problemen. Die ouderen zorgen dat de desbetreffende jongere op het bureau verschijnt, zonder z'n vrienden. Het verschijnen van politie in de wijk werkt vaak als een rode lap op een stier en maakt de situatie onnodig agressief.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:02:11 #179
3542 Gia
User under construction
pi_76528507
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:54 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan wat de reden is waarom jij begint te slaan.

Zij deed aangifte van vandalisme......
pi_76528665
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat is toch van de zotte!!!!!!
Daar hebben we gvd de politie voor, niet zgn. oudere jongeren.
Zeker jongeren die tot een paar jaar geleden zelf de wijk terroriseerden..
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen dan dooft het licht.."
"Madju Terus!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')