Ik zat ook niet te lachen achter mijn computer, het was anders bedoeldquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind het ook niet grappig en het kan me evenmin iets schelen![]()
Laat dat AMUK niveau hier weg!!
Wat er mis is met AMUK? Een apart topic voor elke losse scheet die ze signaleren van één van de bandledenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:51 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik zat ook niet te lachen achter mijn computer, het was anders bedoeldEr is nu eenmaal weinig om over te posten (topicreeks is wat stil laatste tijd?).
En wat is er mis met AMUK? Ik vind het een goede site. Af en toe bullshit topics ja, maar ik bedoel, wij zitten op FOKenkel de admin van AMUK is irritant ja
AM France helemaal in de stress natuurlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:18 schreef Aisumasen het volgende:
Alex heeft z'n karakteristieke witte Fender Stratocaster gitaar (onder andere te zien in de "Dancefloor" promo video) ter veiling aangeboden voor de slachtoffers van de aardbeving in Haïti.
http://www.google.com/hos(...)5cHt3MN2xTN4ZVgFYVoQ
[ afbeelding ]
Misschien houden die wel een inzamelingsactie om dat ding te bemachtigenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
AM France helemaal in de stress natuurlijk
Hij heeft er dus meerderen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:18 schreef Aisumasen het volgende:
Alex heeft z'n karakteristieke witte Fender Stratocaster gitaar (onder andere te zien in de "Dancefloor" promo video) ter veiling aangeboden voor de slachtoffers van de aardbeving in Haïti.
http://www.google.com/hos(...)5cHt3MN2xTN4ZVgFYVoQ
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:04 schreef Aisumasen het volgende:
Zonder twijfel een aantal vervangingsexemplaren, dat is nu eenmaal nodig als je op tournee gaat. Maar doel je op het exemplaar wat in de herbouwde Cavern Club in Liverpool hangt?
De singles?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:46 schreef hallo-daar het volgende:
Ik vraag me af welke Humbug-nummers overblijven in de set bij hun volgende albumtour.
Tja, maar als er nog een album bijkomt en de setlist grootte dezelfde blijft moeten ze keuzes gaan makenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef Merkie het volgende:
Mwoah, er worden genoeg niet-singles gespeeld van de andere twee albums. Één bepaalde single helemaal niet meer.
Dat dacht ik ook, maar het kan dus ook een vervangingsexemplaar zijn? Zullen ze exact dezelfde exemplaren (voor zover mogelijk) als vervanging meenemen op tournee? Alex kon toch ook zijn zwarte Strat gebruiken als de witte kapot zou gaan? Er staan geen foto's van de gitaar op eBay, daardoor zou ik de zaak sowieso al meer wantrouwen; als koper wil je weten wat je koopt. Het is wel hét stukje muziekgeschiedenis dat ik de afgelopen jaren in huis heb willen hebben, maar tegenwoordig heb ik dat minder en de veiling zal tot in de duizenden ponden oplopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:24 schreef hallo-daar het volgende:
Ik kan het niet bevatten waarom hij z'n strat verkoopt. Het is de gitaar waarmee hij doorbrak (min of meer), die doe je toch niet zomaar weg?
Ik vrees dat er dan toch veel Humbug-nummers gaan sneuvelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Tja, maar als er nog een album bijkomt en de setlist grootte dezelfde blijft moeten ze keuzes gaan maken
Denk het nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vrees dat er dan toch veel Humbug-nummers gaan sneuvelen.
Jij zegt 'alweer', ik vind dat ze ondertussen al erg veel hebben gedaan en het dus best een korte periode isquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:09 schreef tim. het volgende:
"Whatever People Say I Am, That's What I'm Not" is vandaag al weer vier jaar oud!![]()
![]()
Een vage preview;quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:01 schreef Arn0 het volgende:
http://www.mtv.co.uk/arti(...)documentary-premiere
Lijkt op het eerste gezicht een random nieuwsbericht, maar check de laatste alinea:
[..]
Vind dat echt nog steeds het meest irritante nummer van Whatever...quote:Op maandag 25 januari 2010 13:44 schreef Assassin92 het volgende:
Kickje om iedereen even te herinneren hoe vet Dancing Shoes is.
Mijn lievelingsnummer!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:10 schreef Aisumasen het volgende:
Sinds tijden weer een interessante 'secret door'. Namelijk met...een akoestische versie van "Too Much To Ask". Gaat mijn droom dan tóch uitkomen
?
Turner bevestigt het nu ook zelf;quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:27 schreef Arn0 het volgende:
Volgens AMFrance is de nieuwe single inderdaad My Propeller en komt hij 22 maart uit.
Welke track vind jij dan wel singlemateriaal? Ik vind het in vergelijking met de rest van het album wel geschikt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:19 schreef Archipel het volgende:
Het kan aan mij liggen maar dat is toch totaal geen singlemateriaal?
Het maakt mij ook niet uit, maar ik verbaas me erover.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Welke track vind jij dan wel singlemateriaal? Ik vind het in vergelijking met de rest van het album wel geschikt.
Veel mensen reageren met "Jammer dat ze niet 'random ander nummer' als single hebben gekozen", mij kan het echt weinig schelen wat de a-kant is, ik ben benieuwd naar de videoclip en voornamelijk de b-kanten.
Maar wél "Catapult" uit de Amerikaanse club-tournee, en gelukkig is "Potion Approaching" ook weer terug. Evenals "Red Right Hand", waar al genoeg over gezegd is... "Dangerous Animals", "Sketchead" en "The Jeweller's Hand" zijn afgeschoten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:43 schreef Aisumasen het volgende:
Helaas...dezelfde setlist als in de vorige shows.
Sinds ze aan het tweede deel van de arena-concerten zijn begonnen, hebben ze de confetti eindelijk goed weten te timenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Deze foto doet me trouwens weer terugdenken aan iets recenter; het optreden van november 2009![]()
[ afbeelding ]
Je meent het toch niet hé?quote:Op zondag 31 januari 2010 02:13 schreef Aisumasen het volgende:
Baal toch wel dat we "Catapult" waarschijnlijk nooit meer zullen horen na deze tournee. Düsseldorf is volgende week hè?
Met een beetje geluk heeft/gaat AMFrance het filmen. Of toch althans de audio opnemen. Ze gaan iig naar deze concerten;quote:Op zondag 31 januari 2010 02:13 schreef Aisumasen het volgende:
Baal toch wel dat we "Catapult" waarschijnlijk nooit meer zullen horen na deze tournee.
quote:Matt: We have some ideas already, but haven't recorded anything yet.
Nick: We'll get to work on it a little later in the year. We're going to try to record it in 2010 but it won't be out this year. Again, it will be a different sort of album.
Volgens mij had ik nog gelijk ook. De admin van AMFrance heeft de hele nacht met de Arctic Monkeys in de bar gezeten, "all drinks on Domino"quote:Op zondag 31 januari 2010 02:49 schreef Arn0 het volgende:
Misschien krijgen ze de tickets van Domino.. Dan zou ik ook wel gaan![]()
Oeh, mijn gebeden zijn verhoord. Er is een bootleg. Weliswaar niet van AMFrance maar goed. Ben benieuwd naar de kwaliteitquote:Op zondag 31 januari 2010 02:33 schreef Arn0 het volgende:
Of toch althans de audio opnemen.
[..]
29th Jan - Liberte, Rennes
En dan drink je Heineken.....quote:Op zondag 31 januari 2010 15:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik nog gelijk ook. De admin van AMFrance heeft de hele nacht met de Arctic Monkeys in de bar gezeten, "all drinks on Domino"
[ afbeelding ]
Uit datzelfde artikel, waarin een interviewer weer eens wil suggereren dat ze het succes te danken hebben aan internet:quote:
quote:[..] Nick: I think we have much chance to become famous so young. At 19, we decided to get very serious about music instead of going to college. It seemed the most sensible decision. Education can wait ...
Thanks also to the internet ...
Nick: Yes, yes, the sex tape of Matt who made us famous (laughs)
Genoeg audience-tapes, nu nog een keer soundboard-opnamesquote:Op zondag 31 januari 2010 15:37 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oeh, mijn gebeden zijn verhoord. Er is een bootleg. Weliswaar niet van AMFrance maar goed. Ben benieuwd naar de kwaliteit
Frankrijk is een grote markt, en Domino stuurt ze af en toe promotiemateriaal, en ze worden ook uitgenodigd voor afterparty's van de platenmaatschappij etc.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik nog gelijk ook. De admin van AMFrance heeft de hele nacht met de Arctic Monkeys in de bar gezeten, "all drinks on Domino"
[ afbeelding ]
Tot vorig jaar had ik Alex in levende lijve nog nooit op een foutje weten te betrappen, los van de gebruikelijke aanpasingen. Maar sinds een tijdje lijkt het wel alsof hij in elk nummer de tekst kwijtraakt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 07:46 schreef Xrenity het volgende:
Jamie is technisch ook veruit de minste van de vier volgens mij
Maar dat die gast na een paar jaar touren nog steeds een beetje kut is vind ik maf
Ze hebben hem veranderd tijdens het laatste Franse concertquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:43 schreef Aisumasen het volgende:
Helaas...dezelfde setlist als in de vorige shows.
Nouja, vernield, nu komt het themaatje van het nummer erin terugquote:Op zondag 31 januari 2010 23:53 schreef Aisumasen het volgende:
Ligt het aan mij, of hebben ze The View From The Afternoon nóg een stukje verder vernield? Vanaf 02:30:
Zou het een parodie zijn, Alex op de knieën als een 'echte' rockster?
Dat was al een tijdje zo, ik doel meer op het einde daarvan. Ze blijven het maar uitbouwenquote:Op maandag 1 februari 2010 07:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nouja, vernield, nu komt het themaatje van het nummer erin terug
Ik ben het met je eens dat Secret Door inderdaad meer potentie als single heeft, maar ze hebben al een 'rustig' nummer gebruikt van Humbug als single. Nóg zo'n 'rustige' single zou mensen denk ik een verkeerd beeld van Humbug geven.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:19 schreef conobram het volgende:
Waarom My Propeller? Ik denkt dat Secret Door meer potentie heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |