Vind dat echt nog steeds het meest irritante nummer van Whatever...quote:Op maandag 25 januari 2010 13:44 schreef Assassin92 het volgende:
Kickje om iedereen even te herinneren hoe vet Dancing Shoes is.
Mijn lievelingsnummer!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:10 schreef Aisumasen het volgende:
Sinds tijden weer een interessante 'secret door'. Namelijk met...een akoestische versie van "Too Much To Ask". Gaat mijn droom dan tóch uitkomen
?
Turner bevestigt het nu ook zelf;quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:27 schreef Arn0 het volgende:
Volgens AMFrance is de nieuwe single inderdaad My Propeller en komt hij 22 maart uit.
Welke track vind jij dan wel singlemateriaal? Ik vind het in vergelijking met de rest van het album wel geschikt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:19 schreef Archipel het volgende:
Het kan aan mij liggen maar dat is toch totaal geen singlemateriaal?
Het maakt mij ook niet uit, maar ik verbaas me erover.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Welke track vind jij dan wel singlemateriaal? Ik vind het in vergelijking met de rest van het album wel geschikt.
Veel mensen reageren met "Jammer dat ze niet 'random ander nummer' als single hebben gekozen", mij kan het echt weinig schelen wat de a-kant is, ik ben benieuwd naar de videoclip en voornamelijk de b-kanten.
Maar wél "Catapult" uit de Amerikaanse club-tournee, en gelukkig is "Potion Approaching" ook weer terug. Evenals "Red Right Hand", waar al genoeg over gezegd is... "Dangerous Animals", "Sketchead" en "The Jeweller's Hand" zijn afgeschoten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:43 schreef Aisumasen het volgende:
Helaas...dezelfde setlist als in de vorige shows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |