Sinds ze aan het tweede deel van de arena-concerten zijn begonnen, hebben ze de confetti eindelijk goed weten te timenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Deze foto doet me trouwens weer terugdenken aan iets recenter; het optreden van november 2009![]()
[ afbeelding ]
Je meent het toch niet hé?quote:Op zondag 31 januari 2010 02:13 schreef Aisumasen het volgende:
Baal toch wel dat we "Catapult" waarschijnlijk nooit meer zullen horen na deze tournee. Düsseldorf is volgende week hè?
Met een beetje geluk heeft/gaat AMFrance het filmen. Of toch althans de audio opnemen. Ze gaan iig naar deze concerten;quote:Op zondag 31 januari 2010 02:13 schreef Aisumasen het volgende:
Baal toch wel dat we "Catapult" waarschijnlijk nooit meer zullen horen na deze tournee.
quote:Matt: We have some ideas already, but haven't recorded anything yet.
Nick: We'll get to work on it a little later in the year. We're going to try to record it in 2010 but it won't be out this year. Again, it will be a different sort of album.
Volgens mij had ik nog gelijk ook. De admin van AMFrance heeft de hele nacht met de Arctic Monkeys in de bar gezeten, "all drinks on Domino"quote:Op zondag 31 januari 2010 02:49 schreef Arn0 het volgende:
Misschien krijgen ze de tickets van Domino.. Dan zou ik ook wel gaan![]()
Oeh, mijn gebeden zijn verhoord. Er is een bootleg. Weliswaar niet van AMFrance maar goed. Ben benieuwd naar de kwaliteitquote:Op zondag 31 januari 2010 02:33 schreef Arn0 het volgende:
Of toch althans de audio opnemen.
[..]
29th Jan - Liberte, Rennes
En dan drink je Heineken.....quote:Op zondag 31 januari 2010 15:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik nog gelijk ook. De admin van AMFrance heeft de hele nacht met de Arctic Monkeys in de bar gezeten, "all drinks on Domino"
[ afbeelding ]
Uit datzelfde artikel, waarin een interviewer weer eens wil suggereren dat ze het succes te danken hebben aan internet:quote:
quote:[..] Nick: I think we have much chance to become famous so young. At 19, we decided to get very serious about music instead of going to college. It seemed the most sensible decision. Education can wait ...
Thanks also to the internet ...
Nick: Yes, yes, the sex tape of Matt who made us famous (laughs)
Genoeg audience-tapes, nu nog een keer soundboard-opnamesquote:Op zondag 31 januari 2010 15:37 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oeh, mijn gebeden zijn verhoord. Er is een bootleg. Weliswaar niet van AMFrance maar goed. Ben benieuwd naar de kwaliteit
Frankrijk is een grote markt, en Domino stuurt ze af en toe promotiemateriaal, en ze worden ook uitgenodigd voor afterparty's van de platenmaatschappij etc.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik nog gelijk ook. De admin van AMFrance heeft de hele nacht met de Arctic Monkeys in de bar gezeten, "all drinks on Domino"
[ afbeelding ]
Tot vorig jaar had ik Alex in levende lijve nog nooit op een foutje weten te betrappen, los van de gebruikelijke aanpasingen. Maar sinds een tijdje lijkt het wel alsof hij in elk nummer de tekst kwijtraakt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 07:46 schreef Xrenity het volgende:
Jamie is technisch ook veruit de minste van de vier volgens mij
Maar dat die gast na een paar jaar touren nog steeds een beetje kut is vind ik maf
Ze hebben hem veranderd tijdens het laatste Franse concertquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:43 schreef Aisumasen het volgende:
Helaas...dezelfde setlist als in de vorige shows.
Nouja, vernield, nu komt het themaatje van het nummer erin terugquote:Op zondag 31 januari 2010 23:53 schreef Aisumasen het volgende:
Ligt het aan mij, of hebben ze The View From The Afternoon nóg een stukje verder vernield? Vanaf 02:30:
Zou het een parodie zijn, Alex op de knieën als een 'echte' rockster?
Dat was al een tijdje zo, ik doel meer op het einde daarvan. Ze blijven het maar uitbouwenquote:Op maandag 1 februari 2010 07:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nouja, vernield, nu komt het themaatje van het nummer erin terug
Ik ben het met je eens dat Secret Door inderdaad meer potentie als single heeft, maar ze hebben al een 'rustig' nummer gebruikt van Humbug als single. Nóg zo'n 'rustige' single zou mensen denk ik een verkeerd beeld van Humbug geven.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:19 schreef conobram het volgende:
Waarom My Propeller? Ik denkt dat Secret Door meer potentie heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |