En boven de 1140, zoals nu?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef Vandergeld het volgende:
Interessant wat beurzen in de US vanmiddag gaan doen, onder de 1130 voor de S&P eerste bevestiging dat de top er staat.
We zitten in een mogelijk zeer gevaarlijke zone op de S&P en Dow Jones, zoals ik al liet zien in grafieken van een paar dagen geleden, 1145 en 10640 hou ik nog steeds mogelijk, maar het licht kan elk moment uitgaanquote:
Deze:quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:24 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
We zitten in een mogelijk zeer gevaarlijke zone op de S&P en Dow Jones, zoals ik al liet zien in grafieken van een paar dagen geleden, 1145 en 10640 hou ik nog steeds mogelijk, maar het licht kan elk moment uitgaan
De hele ralley vanaf 200 zie ik al grafiekjes met een vette rode pijl naar beneden. Ik heb ondertussen +500% rendement behaald. (iig vanaf de bodem, was het maar waar vanaf de top, dan was ik binnenquote:
Inderdaad, elke waarde is een nieuwe indicatie en als die niet klopt dan gewoon op naar de volgende, die ook weer niet klopt.:')quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef LXIV het volgende:
De hele ralley vanaf 200 zie ik al grafiekjes met een vette rode pijl naar beneden.
Niet echt: Wanneer gaat de aex onder de 194.99?quote:Denk je nooit dat we het misschien echt gehad hebben en dat we dit decennium weer fijn omhoog tokkelen, totaan de 1000?
Ik zit short op de eur/usd sinds 1.506, die doet het goed, extra short gegaan rond de 1.44quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:19 schreef piepeloi55 het volgende:
Ik twijfel er eerlijk gezegd soms aan of VDG nog wel $$ heeft als er een crash/ grote correctie komt
Misschien is het ook slim om een deel van je geld heel suffig gewoon in een solide fonds te stoppen. En dan gewoon dividend-rendement nemen en ieder jaar 1000 aandelen bijkopen. Dan heb je over 20 jaar ook iets wanneer jouw doemscenario niet uitkomt. Kun je daarnaast nog altijd met putjes op de index spelen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:27 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik zit short op de eur/usd sinds 1.506, die doet het goed, extra short gegaan rond de 1.44
Dat kan niet, want ik ben pas lid sinds julliquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
De hele ralley vanaf 200 zie ik al grafiekjes met een vette rode pijl naar beneden. Ik heb ondertussen +500% rendement behaald. (iig vanaf de bodem, was het maar waar vanaf de top, dan was ik binnen)
Denk je nooit dat we het misschien echt gehad hebben en dat we dit decennium weer fijn omhoog tokkelen, totaan de 1000? Dat zou niks vreemds zijn, we stonden al op 700 tien jaar geleden, dat is maar 45% erbij in 20 jaar, dat is nog onder het historisch gemiddelde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stop mijn geld niet in producten waarin ik geen vertrouwen heb.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien is het ook slim om een deel van je geld heel suffig gewoon in een solide fonds te stoppen. En dan gewoon dividend-rendement nemen en ieder jaar 1000 aandelen bijkopen. Dan heb je over 20 jaar ook iets wanneer jouw doemscenario niet uitkomt. Kun je daarnaast nog altijd met putjes op de index spelen.
True.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:31 schreef Vandergeld het volgende:
toen stonden we rond de 240 en was de stemming hier vrij negatief
Nou, een bedrijf als Ahold bijvoorbeeld (heb ik niet hoor). Wat kan daar nu mis mee gaan? Prima balans, stijgende omzetten al jarenlang, mensen zullen altijd naar de supermarkt blijven gaan. Dat is een (met gematigd rendement) bijna sure-win over de tijd. Of obligaties die 6% uitbetalen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:31 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik stop mijn geld niet in producten waarin ik geen vertrouwen heb.
http://www.nrc.nl/dossiers/ahold/quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef LXIV het volgende:
Nou, een bedrijf als Ahold bijvoorbeeld (heb ik niet hoor). Wat kan daar nu mis mee gaan?
Ahold is dan wel een defensief aandeel, maar als het 50% verliest ben je ook nog niks verder..quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, een bedrijf als Ahold bijvoorbeeld (heb ik niet hoor). Wat kan daar nu mis mee gaan? Prima balans, stijgende omzetten al jarenlang, mensen zullen altijd naar de supermarkt blijven gaan. Dat is een (met gematigd rendement) bijna sure-win over de tijd. Of obligaties die 6% uitbetalen.
Kijk, stél nu dat je gelijk hebt. Wat heb je dan nog aan al dat geld in een wereld waarin hongersnood en ellende heersen? Misschien kun je het geld dan niet eens meer gebruiken? Als alles helemaal naar de klote is kun je wel miljonair zijn, maar daar heb je ook niks aan.
Ja, dat waren de wilde jaren. Daar heb ik toen nog goed van geprofiteerd toen de koers op 2,50 oid stond. 400% rendement binnen een jaar.quote:
Bij welke AEX-stand stap jij dan in? Of stap je gestaffeld in?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:39 schreef Vandergeld het volgende:
Dus als ik gelijk krijg, mag ik daar nu niet van profiteren?
Maar om dat voedsel te verbouwen heb je toch geen aandelen nodig! Als die er dan nog zijn. En stel dat het over 10 jaar gebeurt, dan kun je dus pas over 40 jaar profiteren, na een leven lang zwoegen op het land.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:39 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ahold is dan wel een defensief aandeel, maar als het 50% verliest ben je ook nog niks verder..
Dus als ik gelijk krijg, mag ik daar nu niet van profiteren? Ik zie dan wel wat ik met het geld doe, en of ik het kan gebruiken. Waarschijnlijk koop ik dan aandelen, en zet ze een jaar of 30 aan de kant en ga verder in de tuin voedsel verbouwen met de rest van het dorp
Waarschijnlijk rond de 40-50, maar dat zie ik dan wel weer hoe de EW telling ervoor ligt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bij welke AEX-stand stap jij dan in? Of stap je gestaffeld in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |