Dat heb ik dus met koffiequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik krijg van chocolade altijd last van mijn maag
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij hem anders wel automatisch zou oppikken, maar dat gebeurde niet.WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
vullen met allemaal flessen sterke drankquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vanmiddag een globe gekocht die je open kunt doen. Binnenkort maar eens customizen. Iemand leuke ideeën?
en ga je dan ook van je eigen af?quote:
Het is een bolvormig ding natuurlijk dus kunnen er denk ik max. 4 grote flessen in. Ik zat op dit moment te denken aan mijn whisky karaf met een 2tal glazen waarvan ik een houder zal maken in de globe. Alleen houd ik dan best nog wat ruimte over. Misschien mijn stapmuntjes ergens plaatsen of mijn cocktailzooi er ook nog in..quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vullen met allemaal flessen sterke drank
Anders ga je huilen om een eeuwenoude gewoonte om de stats eens dwars te zitten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom heeft geen enkele mod deze belachelijke TT aangepast? Ke es se. Wat kinderachtig.
Als je het verstuurd hebt wel. Ik zal eens kijken, op dat e-mailadres kom ik verdomd weinig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Done. Tweety staat er nu in de wiki in. Had je mijn laatste e-mail nog gehad btw?
Immerquote:
Gohquote:
Welke heb je? Ik maak er best veel, mijn statiefextensiestukje (om makkelijk op het statief te schuiven) zit ook standaard op mijn cameraquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. Kan eigenlijk voor het eerst mijn statief eens echt goed gebruiken, heb eigenlijk nog zelden nachtopnames gemaakt.
Leer spellenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef wel.o.k het volgende:
kon ik eerst de rijbaan niet vinden door de sneeuw ben ik de ksc ook nog kwijt
Sociaal zequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even sociaal doen en koffie drinken. Tot morgen
Fijne avond symp.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even sociaal doen en koffie drinken. Tot morgen
Maak zelf wel uit waarover ik ga huilen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
Anders ga je huilen om een eeuwenoude gewoonte om de stats eens dwars te zitten.
Dan ben ik maar kind. Wezens die zich niet druk maken om van alles en nog wat. Lijkt me prima. Zouden meer ouderen moeten doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
Maak zelf wel uit waarover ik ga huilen.Dwars zitten is voor kinderen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is een bolvormig ding natuurlijk dus kunnen er denk ik max. 4 grote flessen in. Ik zat op dit moment te denken aan mijn whisky karaf met een 2tal glazen waarvan ik een houder zal maken in de globe. Alleen houd ik dan best nog wat ruimte over. Misschien mijn stapmuntjes ergens plaatsen of mijn cocktailzooi er ook nog in..Of iets waar ik nog niet aan heb gedacht..
Je maakt je duidelijk wel druk om de stats.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik maar kind. Wezens die zich niet druk maken om van alles en nog wat. Lijkt me prima. Zouden meer ouderen moeten doen.
Bedoel je of ik dan flauw val?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ga je dan ook van je eigen af?
dat heb ik dus als ik dan ook nog eens teveel chocolade eet
Nee, maar je bent duidelijk nieuw in de KSC, vroeger gebeurde dit wel vaker.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je maakt je duidelijk wel druk om de stats.Stoort het je dat je dwars wil liggen.
Ja heel nieuw, sta ook niet in de OP.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar je bent duidelijk nieuw in de KSC, vroeger gebeurde dit wel vaker.
Maar blijkbaar is een aloud geintje al niet meer gewaardeerd.
Het bevestigt alleen maar wat ik denk van de KSC op dit moment.
Ph wel een beetje hoorquote:
Dat dus, ik kon de originele TT bijzonder waarderen, ondanks dat ik me een breuk zocht in de topiclijstquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar je bent duidelijk nieuw in de KSC, vroeger gebeurde dit wel vaker.
Maar blijkbaar is een aloud geintje al niet meer gewaardeerd.
Succes met je Japansquote:Het bevestigt alleen maar wat ik denk van de KSC op dit moment.
*nu weer aan het studeren gaat, sayonara
Pieeeeeeeeeeeerquote:
tering zo'n slecht weer bij julliequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Zo, het was erg fijn om naar huis te gaan.
Ik heb ruim 2 uur over het stukje Haarlem-IJmuiden gedaan en heb het maar opgegeven.
Ik slaap nu bij een tante en de kids zijn bij oma.
Het statief is een Velbom CX 660, de camera een Olympus SP-550UZ.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik maak er best veel, mijn statiefextensiestukje (om makkelijk op het statief te schuiven) zit ook standaard op mijn cameraIk heb laatst een leuke onderwatercamera gezien. Ik vrees dat ik toch digitaal overstag moet gaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |