Is natuurlijk geïnpireerd op chicks die..quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:47 schreef Adelante het volgende:
Goh, een hyves topic, die hadden we nog niet vandaag
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:46 schreef Ensaf het volgende:
Om te bewijzen hoe stom ze zijn, ga ik ook proberen 1000 vrienden te krijgen. Een kijken of ze wanhopig genoeg zijn om mijn uitnodiging te accepteren, ook al kennen ze mij helemaal niet.
Fred de Vries gaat op een heilige kruistocht om de triestheid van mensen aan te tonen.
http://fred-de-vries.hyves.nl/
quote:Vrienden (0)
Dus je gaat eigenlijk bewijzen hoe stom je zelf bent ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:46 schreef Ensaf het volgende:
Om te bewijzen hoe stom ze zijn, ga ik ook proberen 1000 vrienden te krijgen.
quote:
Eigenlijk wel!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:50 schreef Scantoza het volgende:
[..]
Dus je gaat eigenlijk bewijzen hoe stom je zelf bent ofzo?
Pics?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:52 schreef VatosLoco het volgende:
Hyves![]()
Vriendin van me ook, normale meid, zag er gewoon normaal uit, rond de 170 vrienden op hyves, krijgt een borstvergroting, flink dieet, en laat wat lingeriefoto's maken, wel mooie moet ik zeggen, niet van die dellerige wat je vaker tegenkomt, en binnen de kortste keren 700 vrienden op hyves, allemaal hopeloze gasten die proberen te pimpen
Jij hebt mij ook geweigerd volgens mij.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:54 schreef afcajos het volgende:
Ik heb er bijna 300 trouwens. Een goed aantal voor zo'n populaire jongen als ik. Vaak genoeg weiger ik ook vriendjes.
Nee tochquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook geweigerd volgens mij.
WHAHA VAN DRAKENBAL Z ENZO JAquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn vriendenaantal is OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!
Link naar je hyvesprofiel? Voeg ik je ook even toe met mijn hyves.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:03 schreef Ensaf het volgende:
Zit nu 2!
We zijn van de nul af.
Heb alleen het vermoeden dat ze op Fok zitten...
Mensen die niet Orangina en Appelsientje bij hun favoriete merken hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:06 schreef Ensaf het volgende:
Iemand nog mooie suggesties voor mijn favoriete merken? Ik denk dat ik voor het standaar Adidas/Gstar/Heineken/Bacardi ga.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:52 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Eigenlijk wel!
Dit wordt overigens mijn uitnodiging:
[ afbeelding ]
kleinescheurwater uit het andere topic heeft in ieder geval een uitnodiging binnen!
Taksi, Wilhelmina pepermunt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:06 schreef Ensaf het volgende:
Iemand nog mooie suggesties voor mijn favoriete merken? Ik denk dat ik voor het standaar Adidas/Gstar/Heineken/Bacardi ga.
Bjorn Borg natuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:06 schreef Ensaf het volgende:
http://fred-de-vries.hyves.nl/quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Link naar je hyvesprofiel? Voeg ik je ook even toe met mijn hyves.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |