abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76483062
Of je het nu gelooft of niet, maar ik ben nogal een chickieshosselaar.
Als ik dan mijn MSN aan heb staan, dan staat deze op Bezet en kijk ik verder nooit echt wie er allemaal online zijn. Kortom, ik spreek nooit iemand aan, tenzij ik een mattie nodig heb ofzo.

Nu zitten er soms van die bitches te haten dat ik niks tegen hun zeg en waarom ik altijd op Bezet sta
"Jaaa Koenani, waarom praat je nooit tegen mij? "

[ Bericht 71% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 06-01-2010 18:56:12 ]
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_76483091
kleinescheurwater?
Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
pi_76483110
tvp voor pics.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_76483121
Zeur niet, ik ben net gedumpt.
pi_76483123
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:53 schreef FlinkeNaam het volgende:
kleinescheurwater?
Zwemmels

[ Bericht 18% gewijzigd door Koenani op 06-01-2010 18:03:38 ]
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_76483131
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
tvp voor pics.
pi_76483155
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Zeur niet, ik ben net gedumpt.
En die topic was leuker.. deze heeft zo een slot..
pi_76483170
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:52 schreef Koenani het volgende:
Of je het nu gelooft of niet, maar ik ben nogal een chickieshosselaar.
Als ik dan mijn MSN aan heb staan, dan staat deze op Bezet en kijk ik verder nooit echt wie er allemaal online zijn. Kortom, ik spreek nooit iemand aan, tenzij ik een mattie nodig heb ofzo.

Nu zitten er soms van die bitches te haten dat ik niks tegen hun zeg en waarom ik altijd op Bezet sta
"Jaaa Koenani, waarom praat je nooit tegen mij? "

Hier een van die sletjes: http://kleinescheurwater.hyves.nl/fotos/821616748/0/_nqd/
Ik ben geen hosselaar en zeg ook nooit wat tegen anderen op msn. What's your point?

(overigens krijg ik wel vaak aanspraak van vrouwen, maar bij mij zeuren ze nooit dat ik ze te weinig aandacht geef, bij mij zijn ze blij met wat ze krijgen)
pi_76483171
De goedkope hoer.
pi_76483183
Ik heb net een topic gemaakt over knittels
pi_76483185
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:54 schreef superZjozz het volgende:

[..]

En die topic was leuker.. deze heeft zo een slot..
die topic?
serious?
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:56:01 #12
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_76483197
wat eronder staat
Mensen zijn jaloers en gaan me haten. Hebben geen leven en willen praten. Heb je niet genoeg aan je eigen leven. Waarom zou je een fuck om de mijne geven? Je gaat bullshit lulle terwijl je me niet eens kent. Ik word hoger in de tijd die jij aan het verspillen bent. Je kan doen wat je wilt, maar mij haal je niet omlaag. Ik kom als een sneltrein en jij fucking' traag. Als ik volwassen ben en op mezelf ga wonen. Ben je eindelijk net zo ver als mij gekomen. Wil je werkelijk praten omdat je je vernederd voelt. Je leest dit en weet wat er wordt bedoelt. Maar dingen lijken beter en mooier dan ze zijn. Want in mij schuilt genoeg pijn. Uitstraling en die shit zeggen niks over iemand. Je denkt ze hebben alles, maar vaak hebben ze niemand. Wees trots op wat je hebt en wees druk met je eigen leven. Waarom verspil je aandacht aan mensen die geen fuck geven. Je kan doen wat je wilt maar ik verlaag me niet Je bent jaloers op niks, op een hart vol verdriet
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:56:09 #13
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_76483204
TS heeft ruzie met die hyvesteef en hoopt nu dat Fokkers die hyve gaan onderspammen
pi_76483213
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben geen hosselaar en zeg ook nooit wat tegen anderen op msn. What's your point?

(overigens krijg ik wel vaak aanspraak van vrouwen, maar bij mij zeuren ze nooit dat ik ze te weinig aandacht geef, bij mij zijn ze blij met wat ze krijgen)
Samengevat, je bent labiel.
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:57:02 #15
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_76483239
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:56 schreef Penisbaard het volgende:
TS heeft ruzie met die hyvesteef en hoopt nu dat Fokkers die hyve gaan onderspammen
wat we dus niet gaan doen
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_76483250
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:56 schreef DeBassist het volgende:
wat eronder staat
Mensen zijn jaloers en gaan me haten. Hebben geen leven en willen praten. Heb je niet genoeg aan je eigen leven. Waarom zou je een fuck om de mijne geven? Je gaat bullshit lulle terwijl je me niet eens kent. Ik word hoger in de tijd die jij aan het verspillen bent. Je kan doen wat je wilt, maar mij haal je niet omlaag. Ik kom als een sneltrein en jij fucking' traag. Als ik volwassen ben en op mezelf ga wonen. Ben je eindelijk net zo ver als mij gekomen. Wil je werkelijk praten omdat je je vernederd voelt. Je leest dit en weet wat er wordt bedoelt. Maar dingen lijken beter en mooier dan ze zijn. Want in mij schuilt genoeg pijn. Uitstraling en die shit zeggen niks over iemand. Je denkt ze hebben alles, maar vaak hebben ze niemand. Wees trots op wat je hebt en wees druk met je eigen leven. Waarom verspil je aandacht aan mensen die geen fuck geven. Je kan doen wat je wilt maar ik verlaag me niet Je bent jaloers op niks, op een hart vol verdriet
mc martin kan er nog een puntje aan zuigen
Hajeto!
pi_76483254
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:56 schreef DeBassist het volgende:
wat eronder staat
Jij hoort bij de ekte, ekte boys?
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:57:56 #18
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_76483281
goh wat ben jij stoer zeg. En labiel idd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_76483303
pi_76483327
Ik word hoger in de tijd die jij aan het verspillen bent.

pi_76483334
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:54 schreef Koenani het volgende:

[..]

Die naam heeft ze aan mij te denken
Heb je d'r geneukt in het zwembad?
pi_76483374

Het kan altijd erger.
U MAD?
pi_76483437
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:59 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Heb je d'r geneukt in het zwembad?
Nee, in een kleine schuur die onderwater stond.
Scheur is Achterhoeks voor schuur, snap je?
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:02:28 #24
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_76483444
TS vindt zichzelf een baaaaaaaaaaaaaaaas.

http://baaaaaaaaaaas.hyves.nl/
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:03:23 #25
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_76483486
Jezus, die zou ik zelfs zonder hoofd niet eens doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')