quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:35 schreef MarkM het volgende:
Nouja, verliefd worden gebeurde niet via internet, maar het leuk vonden om af te spreken.
Dat dus.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef Scantoza het volgende:
Iemand leuk beginnen te vinden via internet kan misschien nog, verliefd worden pas bij één of meerdere real-life ontmoetingen.
ditquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef Scantoza het volgende:
Iemand leuk beginnen te vinden via internet kan misschien nog, verliefd worden pas bij één of meerdere real-life ontmoetingen.
Heb je haar al wel gezien?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:35 schreef MarkM het volgende:
Ja, nu ruim een jaar een relatie mee.
Ssssssssssspannend!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef MarkM het volgende:
[..]
Volgende week het eerste afspraakje. Na een jaar heb ik genoeg moed verzameld.
Ik vind het mooi gezegt (:quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:22 schreef laforest het volgende:
Niks mis mee toch? We leven in een tijd dat ons dichter bijelkaar brengt via technologie en de wereld is binnen handbereik. Als je iemand heel leuk vind die op het internet ontmoet hebt en je denkt dat het snor zit kun je in real life ontmoeten en dan zie je wel of het wat wordt. Zal vaak een teleurstelling zijn, maar er zijn een hoop mensen zo hun ware tegengekomen. In real life kun je geen gedachten lezen, op het internet kun je elkaars interesses bekijken, etcDat is dan wel een plus
Oké, is prima.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
Zo, nu lijkt dit weer ergens op. En vanaf nu svp alleen nog reageren op de OP en niet vragen om foto's of info aan TS.
Dat offtopic geslowchat willen we ook niet meer zien.
Ja maar de meeste die afspreken met iemand is toch omdat ze sex willen er mee of heb ik daar een verkeerd beeld van?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:32 schreef laforest het volgende:
Stel je voor dat jouw ware in een ander land rondloopt en we hadden alleen nog maar de stoomboot en brieven... dan had je waarschijnlijk nooit van het bestaan van die persoon afgeweten. Nu leven we in een tijd dat je kunt vliegen, verhuizen, internet, ik vind het mooi hoor.
Ja hoor, HeartCrash als je iemand hier graag persoonlijk wil spreken kun je een personal message sturen (dat doe je met het witte envelopje naast iemand's naam)!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oké, is prima.
Zoals ik al zei ben ik het het met Mark eens, en ik weet niet of het mag BT, maar of ts dr msn wil PMen dat we daar verderslowchatten
Ikzelf heb het ook gedaan, totaal niet voor seks. Was gezellig, leuke middag gehad etcquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
Ja maar de meeste die afspreken met iemand is toch omdat ze sex willen er mee of heb ik daar een verkeerd beeld van?
Oke (:quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, HeartCrash als je iemand hier graag persoonlijk wil spreken kun je een personal message sturen (dat doe je met het witte envelopje naast iemand's naam)!
En verder wil ik er niets meer over horen!
Maar het is toch niets geworden? Wel vaker afgesproken nog?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ikzelf heb het ook gedaan, totaal niet voor seks. Was gezellig, leuke middag gehad etc
In totaal 2 keer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar het is toch niets geworden? Wel vaker afgesproken nog?
Ik heb een keer een internetdate gehad, maar dat liep ook niet al te best af. Die jongen had een foto van twee jaar oud gestuurd. Ik herkende hem niet eens in het echtquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In totaal 2 keer.
Het liep vrij kut af helaas
wat heb je dan gedaan? achter de date niks meer van jou laten horen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:41 schreef JoyceY het volgende:
[..]
Ik heb een keer een internetdate gehad, maar dat liep ook niet al te best af. Die jongen had een foto van twee jaar oud gestuurd. Ik herkende hem niet eens in het echt
Dat was hier niet het geval, bleef het bij jou bij 1 keer?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:41 schreef JoyceY het volgende:
[..]
Ik heb een keer een internetdate gehad, maar dat liep ook niet al te best af. Die jongen had een foto van twee jaar oud gestuurd. Ik herkende hem niet eens in het echt
Ik heb gezegd dat ik het een leuke avond vond, maar dat hij niet echt mijn type wasquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:43 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
wat heb je dan gedaan? achter de date niks meer van jou laten horen?
Als het niet klikt, kan je het wel uitrekken, maar dat schiet ook niets opquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat was hier niet het geval, bleef het bij jou bij 1 keer?
Dat gebeurd zeker vaak, daarom schreef ik ook: Vaak zal het een teleurstelling zijn, maar er komen soms hele goede dingen uitvoort.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
Ja maar de meeste die afspreken met iemand is toch omdat ze sex willen er mee of heb ik daar een verkeerd beeld van?
Vreemd genoeg was die er wel, anders hadden we beiden elkaar niet nog een keer willen zien.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef JoyceY het volgende:
[..]
Als het niet klikt, kan je het wel uitrekken, maar dat schiet ook niets op
Dat is waar. heb je er zelf ervaring in?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat gebeurd zeker vaak, daarom schreef ik ook: Vaak zal het een teleurstelling zijn, maar er komen soms hele goede dingen uitvoort.
En iemand die je de ware noemt lijkt me niet alleen maar voor sex.
Jepquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:50 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
Dat is waar. heb je er zelf ervaring in?
Hoe vaak zie je elkaar dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep
Heb een Amerikaanse vriendin gehad.
Ok, dat kan ook. Maar waarom werd het uiteindelijk dan niksquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vreemd genoeg was die er wel, anders hadden we beiden elkaar niet nog een keer willen zien.
Amerikaanse heb je die dan ooit gezien?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep
Heb een Amerikaanse vriendin gehad.
Dat gooi ik liever niet hier open neerquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef JoyceY het volgende:
[..]
Ok, dat kan ook. Maar waarom werd het uiteindelijk dan niks
Is het zo erg danquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat gooi ik liever niet hier open neer
welk gedoe?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:04 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Liever online dan in rl!
Dat gedoe altijd...
Het is niet echt beleefd voor de ander, ook al leest ze het niet.quote:
Mocht het niets worden, zit je niet aan die persoon vast, je ziet hem dan toch nooit meer met een beetje gelukquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:04 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Liever online dan in rl!
Dat gedoe altijd...
Dat je elkaar misschien nog dagelijks ziet, en dat kan ruzie opleverenquote:
Was het iemand van Fok dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het is niet echt beleefd voor de ander, ook al leest ze het niet.
[..]
Mocht het niets worden, zit je niet aan die persoon vast, je ziet hem dan toch nooit meer met een beetje geluk
[..]
Dat je elkaar misschien nog dagelijks ziet, en dat kan ruzie opleveren
Tuurlijk heb ik die gezienquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
Amerikaanse heb je die dan ooit gezien?
Nu zijn jullie niet meer samen?
Niet meer, het is uitquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest altijd enorm lachen om mensen die via het internet verliefd werden HAHAHAHAAH
Achterlijk.
En toen overkwam het me zelf.
We wonen nu samen
Met het internet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:35 schreef MarkM het volgende:
Ja, nu ruim een jaar een relatie mee.
*kuch*quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:30 schreef HeartCrash het volgende:
Haha. heb je hem hier leren kennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*kuch*Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:48 schreef Isabeau het volgende:
Ja, echtTroll & Blood Elf love at first sight. Hebben elkaar ontmoet in The Nexus. Romantisch huh
Behoorlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:32 schreef HeartCrash het volgende:
Wat vind jij van dat iemand verliefd wordt op iemand via het internet ? en is dat jou zelf ook al overkomen?
Oh zo lief en zie jullie elkaar nu in het real?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Behoorlijk2 jaar later nog steeds erg verliefd
Het zou wat zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:09 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
Oh zo lief en zie jullie elkaar nu in het real?
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:09 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
Oh zo lief en zie jullie elkaar nu in het real?
Oh ahja das wel beu maar binnekort kant er wel iemand van jullie 2 met de auto rijden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk2 jaar geleden in november voor het eerst met elkaar afgesproken
Alleen is het nu dus wel een lange afstand relatie
Heb je nog contact?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:31 schreef Superlam het volgende:
Ik had dus ook iemand ontmoet. Ook een date gehad, ze vond het heul leuk enzo. Maar ze is bang zich aan me te gaan hechten en dat wil ze niet aangezien ze de afstand te ver vindt.
![]()
En ze denkt dat ze er niet mee kan leven om maar 1 keer per week elkaar te zien.
Dus toen hebben we besloten vrienden te blijven, wat natuurlijk nooit gaat lukken aangezien ik niet van vriendschap op afstand houd, heb hier genoeg vrienden.
![]()
Vaag hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:31 schreef Superlam het volgende:
Ik had dus ook iemand ontmoet. Ook een date gehad, ze vond het heul leuk enzo. Maar ze is bang zich aan me te gaan hechten en dat wil ze niet aangezien ze de afstand te ver vindt.
![]()
En ze denkt dat ze er niet mee kan leven om maar 1 keer per week elkaar te zien.
Dus toen hebben we besloten vrienden te blijven, wat natuurlijk nooit gaat lukken aangezien ik niet van vriendschap op afstand houd, heb hier genoeg vrienden.
![]()
Ja, maar ik denk persoonlijk dat dit binnen nu en een maand wel gaat verwateren, ik vind persoonlijk dat je weinig met mensen kan bespreken die je nooit ziet.quote:
das waar, vind je het niet jammer dat het verwaterd langs ene kant?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:38 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk persoonlijk dat dit binnen nu en een maand wel gaat verwateren, ik vind persoonlijk dat je weinig met mensen kan bespreken die je nooit ziet.
Tja ik heb denk ik weinig keus he. Ik heb er geen zin in om een vriendschap op afstand te hebben en zij heeft geen zin in een relatie op afstand. Dan houdt het toch op. Ik vond haar in het begin best heel leuk en dacht dat het wel wat zou kunnen worden, maar ja zij houdt de boot af.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:47 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
das waar, vind je het niet jammer dat het verwaterd langs ene kant?
en jij ziet haar nog graag.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef Superlam het volgende:
[..]
Tja ik heb denk ik weinig keus he. Ik heb er geen zin in om een vriendschap op afstand te hebben en zij heeft geen zin in een relatie op afstand. Dan houdt het toch op. Ik vond haar in het begin best heel leuk en dacht dat het wel wat zou kunnen worden, maar ja zij houdt de boot af.
Friendszone doet pijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:10 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
en jij ziet haar nog graag.
moet wel erg zijn voor jou
Wat Tamara zegtquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:13 schreef tliciouz het volgende:
Een toffe uitvinding! Vooral fok, nu al een jaar relatie met iemand die ik heb leren kennen hier
Bij mij kriebelde het al van te vorenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:18 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Wat Tamara zegt
En verliefd worden gebeurt natuurlijk pas vooral na een ontmoeting in het echt.Al kanhet natuurlijk wel al kriebelen, hihi. Je weet het pas als je diegene irl ziet..
Ik heb je graag is ook Vlaams toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Friendszone doet pijn
Oh, en voor de mensen die geen vlaams kunnen, graag zien = leuk vinden.
Stiekem wel een beetje hè?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij mij kriebelde het al van te voren
Ja ik dus ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:25 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Stiekem wel een beetje hè?maar ik mocht het niet van mezelf want ik was heel bang dat het niets zou worden.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik dus ookMaar ach je ziet wat er van gekomen is.
Ook één keer gedaan inderdaad. Het liep wel uit op sex (en een relatie van een paar maandenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ikzelf heb het ook gedaan, totaal niet voor seks. Was gezellig, leuke middag gehad etc
Mwa valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:10 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
en jij ziet haar nog graag.
moet wel erg zijn voor jou
Nou dat dacht ik toen ook! Ik dacht never!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest altijd enorm lachen om mensen die via het internet verliefd werden HAHAHAHAAH
Achterlijk.
En toen overkwam het me zelf.
We wonen nu samen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:03 schreef remmertjuh het volgende:
1x een afspraak gemaakt via internet, wat was dat IRL een teringwijf zeg
Omdat iemand oppikken in een kroeg of disco veel kansrijker isquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:55 schreef _Loki het volgende:
Wat vinden jullie er dan triest, kansloos of zielig aan?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:34 schreef webhostvraag het volgende:
Dat vind ik heel apart, nee echt heel apart.
Dat klopt maar neemt niet weg dat het toch zomaar kan gebeuren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat iemand oppikken in een kroeg of disco veel kansrijker is
Mensen die verlegen zijn die durven dan niet op iemand af te stappen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:29 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Mensen die verlegen zijn die durven dan niet op iemand af te stappen.
Dus voor hun is internet kansrijker.In het echt durf ik net zo goed op iemand af te stappen. Maar ik heb hem nou eenmaal leren kennen op fok. Als ik hem in een discotheek had zien lopen en we hadden oogcontact etc was ik er ook op afgestapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Guilty.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In het echt durf ik net zo goed op iemand af te stappen. Maar ik heb hem nou eenmaal leren kennen op fok. Als ik hem in een discotheek had zien lopen en we hadden oogcontact etc was ik er ook op afgestapt.
Grappig, precies hetzelfde hier.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk2 jaar geleden in november voor het eerst met elkaar afgesproken
Alleen is het nu dus wel een lange afstand relatie
Nou ja, ik werd verliefd op een rondrennende tank troll met een geweldig mooie stem en prima leiderschapskwaliteiten. Daarna de vele picknicks in game en uren kletsen per dag deden de restquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:11 schreef Schieganger het volgende:
Het grootste probleem met internetliefde is dat je verliefd word op een idee van iemand, maar dat dat in het echt totaal anders kan zijn.
Dus ik geloof in iemand leuk vinden, maarn iet verliefd zijn via internet.en het moet gewoon kunnen.
Het leuke is dat ik het precies andersom mee heb gemaaktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:11 schreef Schieganger het volgende:
Het grootste probleem met internetliefde is dat je verliefd word op een idee van iemand, maar dat dat in het echt totaal anders kan zijn.
Dus ik geloof in iemand leuk vinden, maarn iet verliefd zijn via internet.en het moet gewoon kunnen.
Precies hetzelfde hierquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik werd verliefd op een rondrennende tank troll met een geweldig mooie stem en prima leiderschapskwaliteiten. Daarna de vele picknicks in game en uren kletsen per dag deden de rest
Ik was doodsbang dat hij in het echt zou tegenvallen
Niet dus
Voor mij ook precies hetzelfde alleen was het een zij.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:15 schreef IrCute het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hierHij was zelfs nog leuker in het echt dan op internet!
lol mijn troll is in Nederland komen wonenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:20 schreef Sjeunie het volgende:
Heb mijn vriendin in stonetalone mountains ontmoet zag een troll mage en vroeg om hulp voor een qeust,
en van het een kwam het ander, bedoeling is dat ik dit jaar verhuis naar Engeland
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iedereen heeft er een andere ervaring mee hoor.
Nou het bevatte alle elementen hoor!quote:
Oke dat snap ik. Maar om nou meteen te roepen niet doen? Omdat jij er slechte ervaringen mee hebt gehad wil niet zeggen dat iedereen dat krijgtquote:Op zondag 10 januari 2010 01:27 schreef Elvanera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou het bevatte alle elementen hoor!
Nou mijn ervaring is er slecht meeVooral met grotere afstanden
Eigenlijk is dat ook het probleem. Voordeel is dat je elkaar leert kennen zonder op elkaar uiterlijk te beoordelen, maarja. Uiteindelijk heeft 't mijn hartje veel pijn gedaan. Als je toevallig in de buurt woont en elkaar tegen komt via internet vind ik het ook een ander verhaal, want dan ga je elkaar ook irl beter kennen. Op een afstand leer je elkaar dan alleen online kennen en zit de afstand tegen. Ik heb er behoefte aan degene waar ik een relatie mee heb ook werkelijk regelmatig te kunnen zien. (min 1x per week) En dan kan je een weekend relatie nemen, maar dat blijft ook lastig als je nog andere dingen hebt in het weekend.
Heb er wel meer kapot zien gaanquote:Op zondag 10 januari 2010 08:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke dat snap ik. Maar om nou meteen te roepen niet doen? Omdat jij er slechte ervaringen mee hebt gehad wil niet zeggen dat iedereen dat krijgt
Ja maar je hebt ook meerde relaties kapot zien gaan die niet via het internet zijn begonnen, neem ik aan?quote:
Elke relatie kan kapot gaan, of je nu iemand ontmoet buiten op straat in een discotheek of op internet. Beetje slechte onderbouwing.quote:
Ja maar dat had dan toch net zo goed met iemand kunnen gebeuren die hij/zij in de stad tegenkwam.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook heel veel relaties kapot zien gaan doordat een helft van een koppel verliefd werd op iemand online
Natuurlijk, maar in bedie gevallen begon het met klagen over eigen relatie tegen vreemde begrijpende man die ook even wilde klagen over zijn vrouw.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef Superlam het volgende:
Ja maar dat had dan toch net zo goed met iemand kunnen gebeuren die hij/zij in de stad tegenkwam.
Dan blijf je wel een X aantal dagen neem ik aan?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef _Loki het volgende:
Als het maar niet Maastricht-Groningen wordt. Nu is het 2,5 tot 3 uur reizen en dat is echt ruim genoeg.
Inderdaad, ik heb ook iemand leuk gevonden via internet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:11 schreef Schieganger het volgende:
Omg zo langquote:Op zondag 10 januari 2010 23:28 schreef _Loki het volgende:
Als het maar niet Maastricht-Groningen wordt. Nu is het 2,5 tot 3 uur reizen en dat is echt ruim genoeg.
Yep, dan blijven we het hele weekend, van vrijdag tot zondag, bij elkaar. In vakanties zijn we ook de hele vakantie bij elkaar. We zien elkaar zo eens in de 2 weken, soms 2 weekenden achter elkaar.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan blijf je wel een X aantal dagen neem ik aan?
En hoe oud zijn jullie, en hoe deed je dat in het begin?
Maar geen gezeur van ouders?quote:Op maandag 11 januari 2010 08:44 schreef _Loki het volgende:
[..]
Yep, dan blijven we het hele weekend, van vrijdag tot zondag, bij elkaar. In vakanties zijn we ook de hele vakantie bij elkaar. We zien elkaar zo eens in de 2 weken, soms 2 weekenden achter elkaar.
We zijn nu 17 en 18, en hebben allebei een weekend ov-kaart. Dus het is iig gratis reizen. In het begin (toen waren we 17 en 16) hadden we allebei nog geen ov, toen zagen we elkaar eens in de 3-4 weken. Gelukkig was dat maar 4 maanden
Het leukste vind ik nog wel dat het zo spannend blijft, ik krijg na meer dan een jaar nog steeds kriebels in mijn buik als z'n trein aan komt rijden![]()
Ik hoop dat de mijne ooit hier in Ierland bij me komt wonen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol mijn troll is in Nederland komen wonen
Het is ook maar wat je gewend bent, mijn vriend en ik zijn elkaar's eerste relatie, en weten dus allebei niet beter dan 4,5 uur reizen om bij de ander te zijn. En ik heb sinds een halfjaar een weekend-OV, en dat maakt het ook een stuk makkelijker.quote:Op maandag 11 januari 2010 06:43 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Omg zo langZou ik echt nooit meer willen. Uur is bij mij maximaal. Liefst heb ik een volgend vriendje in dezelfde stad,zodat het gewoon fiets/loopbaar is
Je kan wel zeggen dat je niet beter weet, maar ik kan me niet voorstellen dat je soms niet denkt van shit hé moet ik weer 4,5 uur reizen. Ik denk dat het eerder is dat je jezelf er bij neer legt, maar diep van binnen blijft het omslachtig.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:16 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Het is ook maar wat je gewend bent, mijn vriend en ik zijn elkaar's eerste relatie, en weten dus allebei niet beter dan 4,5 uur reizen om bij de ander te zijn. En ik heb sinds een halfjaar een weekend-OV, en dat maakt het ook een stuk makkelijker.Ik vind het best goed te doen!
Natuurlijk baal ik er wel van. Ik heb alleen geen andere relatie gehad, dus ik weet niet hoe het echt is om een vriend zo dichtbij te hebben. Natuurlijk zou het fijner zijn als hij dichterbij zou wonen, maar ik ben er nu wel aan gewend dat we elkaar alleen de weekenden zien.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:37 schreef Superlam het volgende:
[..]
Je kan wel zeggen dat je niet beter weet, maar ik kan me niet voorstellen dat je soms niet denkt van shit hé moet ik weer 4,5 uur reizen. Ik denk dat het eerder is dat je jezelf er bij neer legt, maar diep van binnen blijft het omslachtig.
Ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mijne ooit hier in Ierland bij me komt wonen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*kuch*OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.† The 3 Kings †
Je hebt er wel veel voor over!quote:Op maandag 11 januari 2010 06:43 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Omg zo langZou ik echt nooit meer willen. Uur is bij mij maximaal. Liefst heb ik een volgend vriendje in dezelfde stad,zodat het gewoon fiets/loopbaar is
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:05 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb zelf trouwens ook een relatie gehad met iemand van het internet (FOK!)... het heeft zo zn charmesEnige mindere is wel dat ik mn ex die ik toendertijd als vriendin had een beetje achterwege liet en ik liever met die andere meid op msn zat te geilen....
Achteraf is altijd makkelijk praten, had ik het maar niet gedaan
Heb me er ook een tijdje behoorlijk klote om gevoeld. Gelukkig was (en is) mn ex een ontzettend lieve meid die het wel begrijpt, heb daarna nog veel goede gesprekken met haar gehad gelukkigquote:Op maandag 11 januari 2010 19:09 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
![]()
zulke dingen kom je dan jammer genoeg altijd achteraf pas te weten.
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:00 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb in totaal 3 keer met iemand afgesproken, 2x met dezelfde persoon. Ik was naderhand smoorverliefd
Hij heeft ook serieus overwogen om -mede voor mij- naar Rotterdam te verhuizenHelaas is dat niet doorgegaan
Stiekem hoop ik wel dat er een relatie uit komt
Pluis wil hier uiteindelijk ook komen wonen.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef Scantoza het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:48 schreef Isabeau het volgende:
Ja, echtTroll & Blood Elf love at first sight. Hebben elkaar ontmoet in The Nexus. Romantisch huh
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef Scantoza het volgende:
Helemaal mee eens. In feite gaat msnen puur om het innerlijk, dus als je regelmatig met elkaar chat dan kom je erg veel over elkaar te weten (mits beide personen eerlijk zijn). De rest wat je dan nog niet weet zijn vooral oppervlakkige dingen. Uiterlijk is wel belangrijk hoor, het moet wel je type zijn, maar daar kun je nog achter komen via de webcam en microfoon.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef heywoodu het volgende:
Even tussendoor: ja internetliefde kan, ben er vorig jaar de halve wereld voor overgevlogen, zien mekaar nu om het weekend (Nunspeet - Hannover).
Dus absoluut mogelijk, gebeurt tegenwoordig steeds vaker, is niet erg, als je eerst halfjaar bijna alleen msn't ken je elkaar misschien nog wel beter, maar je moet wel oppassen ja dat je niet een verkeerd beeld van iemand creert.
Maar goed ik klaag niet, ik werd bij mn aankomst in Brasilia opgehaald door 3 Braziliaansen.
Iemand die je oppikt in een kroeg kan zich ook heel anders voordoen. In beide situaties weet je nooit zeker waar je aan begint. Ik zou wel een kroeg of disco de voorkeur geven hoor, dan zit je minder met die onzekerheid of de persoon in het echt ook zo leuk is. Maar om nou ontmoeten op het internet zielig en kansloos te noemen, nou zeker niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hoe kun je een relatie hebben zonder dat je iemand ziet. Mss ligt dat kind al een jaar lang elk weekend op der rug bij een andere vendt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef MarkM het volgende:
[..]
Vendt?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:57 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
hoe kun je een relatie hebben zonder dat je iemand ziet. Mss ligt dat kind al een jaar lang elk weekend op der rug bij een andere vendt!
ja, vendtquote:Op zondag 31 januari 2010 12:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vendt?
En dat kan ook met iemand die je wel al hebt ontmoet. Vreemdgaan.
Tot dat de juiste situatie zich voordoetquote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
ja, vendtjeweetwel
ja maar daar ben ik dus niet van eymonogaam heet dat
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:08 schreef Superlam het volgende:
[..]
Tot dat de juiste situatie zich voordoet
Inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. In feite gaat msnen puur om het innerlijk, dus als je regelmatig met elkaar chat dan kom je erg veel over elkaar te weten (mits beide personen eerlijk zijn). De rest wat je dan nog niet weet zijn vooral oppervlakkige dingen. Uiterlijk is wel belangrijk hoor, het moet wel je type zijn, maar daar kun je nog achter komen via de webcam en microfoon.
Brazilië toe maarquote:Op zondag 31 januari 2010 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad.
En compleet, ontzettend, gigantisch superraar is het overigens wel als je elkaar sinds September bijna dagelijks op msn spreekt, 3 maanden later in de weekenden tot 7 uur 's ochtends op skype met elkaar praat en elkaar via de webcam ziet, en dan ineens sta je in Brasilia je koffer van de X-ray band te halen en zie je de deur waar zij (als het goed is) achter staat....
Als ik dit zo gedetailleerd weer neerzet en terugdenk aan dat moment dat ik naar die deur toe liep krijg ik gewoon weer klamme handen
En als ze dan aan komt lopen en bij het eerste oogcontact al een grote lach op het gezicht ziet, weet je ook dat het goed zit.
Pas na 2-3 minuten omhelzen ook voor het eerst elkaars stem zonder microfoon gehoord...
En daarna het vliegveld af, haar 2 vriendinnen gingen de auto halen en wij zaten daar voor het eerst helemaal met zn 2'en te wachten. Dan begint het toch langzaam door te dringen dat je gewoon ff in Brasilia staat, en dat er geen internetverbinding meer aan te pas komt![]()
En na 20 minuten rijden afgezet bij ons 5 sterren hotel, en de eerste uurtjes daar is niet voor dit topic bedoelt![]()
Oh ja, gelijk de eerste nacht al om 4 uur de wekker om Formule 1 live te kunnen kijken
kan ook backfiren. Been that, done that.. same shit, different day, daarom ben ik meer in voor lange afstand (nationaal danquote:Op zondag 31 januari 2010 16:00 schreef Niick1994 het volgende:
ik zou zelf nooit een relatie met iemand kunnen hebben via internet, zonder dat ik haar zie in real life..
dat voelt toch raar? als je echt verliefd op iemand bent en je hebt een relatie, dan wil je diegene toch zo vaak mogelijk zien in het echt?
omg. gaat terug naar psp-mediaquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef MarkM het volgende:
[..]
1 oktober hebben we elkaar weer gezien, toen was ze hier 10 dagen, en nu is ze tot oktober 2010 au-pair in de buurt van Hannover en zien we elkaar in principe om het weekend. Zie hierheen, 2 weken later ik daarheen, 2 weken later weer hier etc.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:22 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Brazilië toe maaren hoe vaak gaan jullie nou uiteindelijk heen en weer??
Wat ik zelf eigelijk heb (weet niet of dat voor anderen ook geldt) is dat als ik iemand eenmaal IRL gezien heb en t beviel, dan vind ik het internetten met diegene eigelijk automatisch een stuk minder leuk dan voorheen. Niet dat het dan anders is ofzo, maar zo voelt het wel...
ach ik denk maar zoquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:07 schreef GlenSpey het volgende:
Goed, na twee weken twijfelen heb ik toch besloten om iemand die ik leuk vindt (maar vanzelfsprekend alleen via internet ken) dit even mee te delen.
Het gaat me wel moeilijker af dan ik had gedacht. Ik ken haar al vrij lang en na behoorlijk veel msnen is het toch een soort vriendschap geworden. Bijna een gewone vriendschap, met het verschil dat ik haar dus nog niet IRL ken.
En aan de ene kant wil ik zo'n vriendschap natuurlijk geen strop om doen. Aan de andere kant ben ik zelf ook altijd degene die roept dat je een gevoel niet moet verbergen.
Het is een sprong in het diepe, maar wie niet waagt die niet wint...
Zijn hier mensen die zich hierin nog meer herkennen? En uiteindelijk ook voor zo'n dilemma hebben gestaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |