abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76524151
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat iemand oppikken in een kroeg of disco veel kansrijker is
Dat klopt maar neemt niet weg dat het toch zomaar kan gebeuren.
pi_76524813
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat iemand oppikken in een kroeg of disco veel kansrijker is
Mensen die verlegen zijn die durven dan niet op iemand af te stappen.
Dus voor hun is internet kansrijker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76524921
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:29 schreef Meneer.V het volgende:

[..]

Mensen die verlegen zijn die durven dan niet op iemand af te stappen.
Dus voor hun is internet kansrijker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het echt durf ik net zo goed op iemand af te stappen. Maar ik heb hem nou eenmaal leren kennen op fok. Als ik hem in een discotheek had zien lopen en we hadden oogcontact etc was ik er ook op afgestapt.
All good things are wild and free.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:51:32 #104
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_76525695
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:32 schreef tliciouz het volgende:

[..]

In het echt durf ik net zo goed op iemand af te stappen. Maar ik heb hem nou eenmaal leren kennen op fok. Als ik hem in een discotheek had zien lopen en we hadden oogcontact etc was ik er ook op afgestapt.
Guilty.
pi_76527998
Ik ben verliefd op Bo van VKmag
pi_76528240
Wel stug dat mensen die het triest vinden daar nooit argumenten voor weten aan te voeren.
pi_76528343
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja tuurlijk 2 jaar geleden in november voor het eerst met elkaar afgesproken
Alleen is het nu dus wel een lange afstand relatie
Grappig, precies hetzelfde hier. We 'kenden' elkaar al wel bijna een jaar, maar bij de eerste afspraak sprong de vonk gelijk over.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
pi_76600303
Niet doen!
pi_76602297
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:11 schreef Elvanera het volgende:
Niet doen!
En waarom niet?
pi_76603369
quote:
Niet doen!
Iedereen heeft er een andere ervaring mee hoor.
pi_76603524
quote:
Niet doen!
Sterke onderbouwing.
pi_76604157
Het grootste probleem met internetliefde is dat je verliefd word op een idee van iemand, maar dat dat in het echt totaal anders kan zijn.

Dus ik geloof in iemand leuk vinden, maarn iet verliefd zijn via internet. en het moet gewoon kunnen.
pi_76604585
mmm, interessant. Heb zelf ook iemand via via ontmoet, en van tevoren veel contact via MSN, email, sms enz gehad. Uiteindelijk zag ik haar, klikte meteen.. Paar dagen later hadden we verkering..
Denk dat het internet er wel een beetje bij geholpen had.
Anderhalve maand later is het trouwens helemaal in de soep gelopen
pi_76605791
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:11 schreef Schieganger het volgende:
Het grootste probleem met internetliefde is dat je verliefd word op een idee van iemand, maar dat dat in het echt totaal anders kan zijn.

Dus ik geloof in iemand leuk vinden, maarn iet verliefd zijn via internet. en het moet gewoon kunnen.
Nou ja, ik werd verliefd op een rondrennende tank troll met een geweldig mooie stem en prima leiderschapskwaliteiten. Daarna de vele picknicks in game en uren kletsen per dag deden de rest

Ik was doodsbang dat hij in het echt zou tegenvallen

Niet dus
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76606189
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:11 schreef Schieganger het volgende:

Het leuke is dat ik het precies andersom mee heb gemaakt
Mijn ex bleek een gruwelijke player te zijn en ging vreemd, wat ik echt niet aan had zien komen. Maar mijn huidige vriend (van internet) durfde ik niet echt te ontmoeten omdat ik bang was dat hij anders zou zijn, en nu zijn we al meer dan een jaar samen
pi_76606284
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, ik werd verliefd op een rondrennende tank troll met een geweldig mooie stem en prima leiderschapskwaliteiten. Daarna de vele picknicks in game en uren kletsen per dag deden de rest

Ik was doodsbang dat hij in het echt zou tegenvallen

Niet dus
Precies hetzelfde hier Hij was zelfs nog leuker in het echt dan op internet!
pi_76606378
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:15 schreef IrCute het volgende:

[..]

Precies hetzelfde hier Hij was zelfs nog leuker in het echt dan op internet!
Voor mij ook precies hetzelfde alleen was het een zij. Het was echter verdoemd te mislukken zoals ik al eerder in dit topic heb vermeld.
pi_76606432
Heb mijn vriendin in stonetalone mountains ontmoet zag een troll mage en vroeg om hulp voor een qeust,
en van het een kwam het ander, bedoeling is dat ik dit jaar verhuis naar Engeland
Verstappen 0 WDC's
pi_76613447
Wel iemand erg leuk gevonden, en het was een fokster.
pi_76616490
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:20 schreef Sjeunie het volgende:
Heb mijn vriendin in stonetalone mountains ontmoet zag een troll mage en vroeg om hulp voor een qeust,
en van het een kwam het ander, bedoeling is dat ik dit jaar verhuis naar Engeland
lol mijn troll is in Nederland komen wonen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76620771
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:14 schreef tliciouz het volgende:

[..]

En waarom niet?
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:50 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Iedereen heeft er een andere ervaring mee hoor.
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:55 schreef Superlam het volgende:

[..]

Sterke onderbouwing.
Nou het bevatte alle elementen hoor!
Nou mijn ervaring is er slecht mee Vooral met grotere afstanden Eigenlijk is dat ook het probleem. Voordeel is dat je elkaar leert kennen zonder op elkaar uiterlijk te beoordelen, maarja. Uiteindelijk heeft 't mijn hartje veel pijn gedaan. Als je toevallig in de buurt woont en elkaar tegen komt via internet vind ik het ook een ander verhaal, want dan ga je elkaar ook irl beter kennen. Op een afstand leer je elkaar dan alleen online kennen en zit de afstand tegen. Ik heb er behoefte aan degene waar ik een relatie mee heb ook werkelijk regelmatig te kunnen zien. (min 1x per week) En dan kan je een weekend relatie nemen, maar dat blijft ook lastig als je nog andere dingen hebt in het weekend.
pi_76623616
quote:
Op zondag 10 januari 2010 01:27 schreef Elvanera het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nou het bevatte alle elementen hoor!
Nou mijn ervaring is er slecht mee Vooral met grotere afstanden Eigenlijk is dat ook het probleem. Voordeel is dat je elkaar leert kennen zonder op elkaar uiterlijk te beoordelen, maarja. Uiteindelijk heeft 't mijn hartje veel pijn gedaan. Als je toevallig in de buurt woont en elkaar tegen komt via internet vind ik het ook een ander verhaal, want dan ga je elkaar ook irl beter kennen. Op een afstand leer je elkaar dan alleen online kennen en zit de afstand tegen. Ik heb er behoefte aan degene waar ik een relatie mee heb ook werkelijk regelmatig te kunnen zien. (min 1x per week) En dan kan je een weekend relatie nemen, maar dat blijft ook lastig als je nog andere dingen hebt in het weekend.
Oke dat snap ik. Maar om nou meteen te roepen niet doen? Omdat jij er slechte ervaringen mee hebt gehad wil niet zeggen dat iedereen dat krijgt
  zondag 10 januari 2010 @ 14:46:36 #123
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_76633660
toen ik 13 ofzo was had ik een vriendje op habbohotel, of ik verliefd was weet ik niet meer maar ik vond hem wel heel leuk.
Het was best kansloos allemaal. > *TZ*
pi_76638181
quote:
Op zondag 10 januari 2010 08:17 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Oke dat snap ik. Maar om nou meteen te roepen niet doen? Omdat jij er slechte ervaringen mee hebt gehad wil niet zeggen dat iedereen dat krijgt
Heb er wel meer kapot zien gaan
pi_76639006
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:20 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Heb er wel meer kapot zien gaan
Ja maar je hebt ook meerde relaties kapot zien gaan die niet via het internet zijn begonnen, neem ik aan?
Dus dat is nog steeds geen goede onderbouwing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')