quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:45 schreef jna het volgende:
Misschien kunnen jullie eens een weekendje afspreken om er samen aan te werken
Ik durf niet meerquote:
Hoe ging die?quote:
Misschien dat ik daar over een week of 3 weer zin in heb, dan kan ik wel eens helpen als het niet luktquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja doen, ikdoe jouw marketingshit wel.
processen en breakevenshit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja goed, lang gesprek gehad. Was erg gezellig. Nu weer thuis. Even alles uitdenken en beschrijven..quote:
Iddquote:
Hoe schat je je kansen in?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja goed, lang gesprek gehad. Was erg gezellig. Nu weer thuis. Even alles uitdenken en beschrijven..
Hmm dat is te laatquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar over een week of 3 weer zin in heb, dan kan ik wel eens helpen als het niet lukt![]()
Dan is het vrijwillig dus leuk
Mja voor mij is het ook tentamenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:17 schreef Piles het volgende:
[..]
OhKomende 2 weken gaat iig even niet lukken
Laatste tentamens dan, dus alles moet wijken
quote:
100%. Ze heeft al toegezegd als ik interesse heb.quote:
Oh, dat is wel beter danquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
100%. Ze heeft al toegezegd als ik interesse heb.
Pics!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
100%. Ze heeft al toegezegd als ik interesse heb.
How you doin'?quote:
quote:
Jij bent net begonnen joh, voor mij zijn het de aller aller allerlaatste tentamens als het goed isquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mja voor mij is het ook tentamen![]()
Nouwja 1ntje kan ik herkansen in maart
Tuurlijk wel, wij kennen geen sluitingstijdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
Eindelijk thuis!
Maar nu mag ik hier vast niet komen kletsen of wel?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wij kennen geen sluitingstijden
Ja hoor, want deze oldbie loopt al een jaar geen stage..quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]en mag ik hier dan morgen bijvoorbeeld ook komen ookal ben ik niet op stage?
Morgen begint mijn weekend!
of nou ja nu dan eigenlijk he
Dan is het toch meer euhm SC ipv StageSC?
neppertsquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja hoor, want deze oldbie loopt al een jaar geen stage..
Ik loop ook al een paar jaar geen stage meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]en mag ik hier dan morgen bijvoorbeeld ook komen ookal ben ik niet op stage?
Morgen begint mijn weekend!
of nou ja nu dan eigenlijk he
Ik werk lieverquote:
Begin daar maar niet overquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
Hé, beetje rustig tegen het meubilairquote:
Juistemquote:
oeh ja nu wil ik juist!!quote:
Het is en blijft StageSCquote:
Heb genade, we hebben zoveel discussies erover.quote:
Hey, de mooiweerplayerquote:
Niks mis mee, maar liever de echtequote:Op woensdag 6 januari 2010 18:43 schreef rhubarbje het volgende:
nou oke dan, omdat ik nieuw ben zal ik nog lief en braaf zijn en het onderwerp laten rusten
Een ander onderwerp dan, vegetarische bitterballen... Ja of nee?
Als ik vlees wil eten, wil ik het ook eten en niet iets dat er voor door zou moeten gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:43 schreef rhubarbje het volgende:
nou oke dan, omdat ik nieuw ben zal ik nog lief en braaf zijn en het onderwerp laten rusten
Een ander onderwerp dan, vegetarische bitterballen... Ja of nee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |