Leuk initiatief! Ik fotografeer nog te kort voor een interessante samenvatting, maar volgend jaar doe ik mee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:28 schreef RonaldV het volgende:
Op de Elf Fantasy Fair kwam ik onder andere deze prachtige dame tegen.
[ afbeelding ]
Net als Venetië een week later, maar dat is eigenlijk een open deur.
[ afbeelding ]
September, en Breathtaking blijkt haar naam eer aan te doen.
[ afbeelding ]
In oktober blijkt Puala een zeer fotogeniek meisje te zijn.
[ afbeelding ]
Wat heb jij geschoten in 2009?
Wat is daar apart aan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:54 schreef fFarl het volgende:
[..]
Leuk initiatief! Ik fotografeer nog te kort voor een interessante samenvatting, maar volgend jaar doe ik mee.
Weet je toevallig de naam van de dame bij Elf Fantasy? Volgens mij is het namelijk http://www.viola.nl en da's dan best een aparte dame die je hebt vastgelegd![]()
Uit je overzicht doen de foto's van Venetië, Breathtaking en Puala me het meest. Alledrie mooie compositie en op een mooi moment gevangen. Meteen even op zoek gegaan naar meer foto's uit die sessies. Klopt het dat je portfolio momenteel offline is?
Ik heb werkelijk geen idee. ze was met een vriend en twee vriendinnen, en ze bleven wonderbaarlijk goed in hun rollen. Maar dat is inderdaad een aparte dame!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:54 schreef fFarl het volgende:
[..]
Leuk initiatief! Ik fotografeer nog te kort voor een interessante samenvatting, maar volgend jaar doe ik mee.
Weet je toevallig de naam van de dame bij Elf Fantasy? Volgens mij is het namelijk http://www.viola.nl en da's dan best een aparte dame die je hebt vastgelegd![]()
Hij is intern hier bereikbaar. dat je de fotos ziet betekent ook dat het domein bereikbaar is, dus de portfolio zou het moeten doen. Mogelijk heeft de server het een beetje druk, alhoewel ik dat aan de views te zien niet zou zeggen? Tikfoutje misschien?quote:Uit je overzicht doen de foto's van Venetië, Breathtaking en Puala me het meest. Alledrie mooie compositie en op een mooi moment gevangen. Meteen even op zoek gegaan naar meer foto's uit die sessies. Klopt het dat je portfolio momenteel offline is?
WAUW.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:03 schreef Noxa het volgende:
Toen een experiment met druppels water, geinspireerd door een Fok! topic.
[ afbeelding ]
Wow! Ik vind jouw kleurgebruik echtquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef bl0emetjE het volgende:
Dat plusquote:
DIe foto van Liiszle is leuk! Spreekt me zeer aan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
In maart een fotoshoot gedaan met RonaldV en Liiszle
En toen....het grote moment waar ik vanaf de zomer al mee bezig was. De opening van mijn eerste expositie. Weliswaar niet in een galerie, maar wel op een drukbezochte plek: De centrale bibliotheek in Den Haag.
[ afbeelding ]
JE hebt tot de 31equote:Op donderdag 7 januari 2010 22:11 schreef fFarl het volgende:
[..]
DIe foto van Liiszle is leuk! Spreekt me zeer aan.
En een eigen expositie... kan me voorstellen dat dat een hoogtepunt is! Top hoor.
Ik moet echt eens kijken of ik toe-val-lig niet naar DH moet gaan voor de expo foetsie is.
Dat kan wel wezen dat je dat 'gewoon errug leuk' vind, maar toevallig barst je wel van het talent en creativiteit. Echt superfoto's!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:01 schreef bl0emetjE het volgende:
Lieve mensen ook nog bedankt voor de reacties op mijn foto's, ik vind fotograferen gewoon errug leuk
Ha, je maakt me verlegenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen dat je dat 'gewoon errug leuk' vind, maar toevallig barst je wel van het talent en creativiteit. Echt superfoto's!
goeie morgen en bedankt. nu ga ik nix meer postenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef bl0emetjE het volgende:
Dit is gaaf! Ik ben ook gaan kijken wat ik zoal heb gefotografeerd in 2009..
En het is een heleboel! Ik heb geprobeerd een selectie te maken, excuus voor de overload:
Januari, een shoot met Xenia
[ afbeelding ]
Februari, een shoot met Gwen
[ afbeelding ]
April, een shoot in opdracht van Rosies Art (met mijn mooie zelf-geverfde auto erbij!)
[ afbeelding ]
Mei was een drukke maand, eerst een testshoot voor Elite
[ afbeelding ]
In Mei ook naar Antwerpen geweest
[ afbeelding ]
En in Mei gingen twee goede vrienden van mij trouwen
[ afbeelding ]
Eind Mei fotografeerde ik ook nog sprookjes
[ afbeelding ]
Juni, eindexamen collectie van een KABK mode studente gefotografeerd
[ afbeelding ]
Ook in Juni, nog een eindexamen collectie van een mode studente aan de HKU
[ afbeelding ]
Juli, een shoot met Nadine
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
En in Juli kregen we twee kleine kittens! ♥ ♥ ♥
[ afbeelding ]
Augustus, naar Lowlands geweest
[ afbeelding ]
September, (andere) goede vriend van mij is getrouwd
[ afbeelding ]
November, eerste fotorolletje met een gekregen Leica II ♥
[ afbeelding ]
December, ik kocht een holgaroid! (polaroid back voor mijn holga)
[ afbeelding ]
Vlak voor kerst, een sexy shoot voor verjaardag van model haar vriendje
[ afbeelding ]
(Poesje werd niet mishandeld, ze bleef heel stil hangen en het duurde hoogstens 5 sec. Ze rende ook niet bang weg toen we haar weer op de grond zette)
Natuurlijk heb ik nog veeeeeeeel meer foto's gemaakt, maar dan wordt het helemaal zo veel
Ben benieuwd naar meer series!
Ohh echt wel! Het is juist leuk om te zien dat iedereen een eigen stijl heeft!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
goeie morgen en bedankt. nu ga ik nix meer posten![]()
damn good.
1equote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis hier letterlijk om de hoek, welke verdieping?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef bl0emetjE het volgende:
Dit is gaaf! Ik ben ook gaan kijken wat ik zoal heb gefotografeerd in 2009..
En het is een heleboel! Ik heb geprobeerd een selectie te maken, excuus voor de overload:
Januari, een shoot met Xenia
[ afbeelding ]
Februari, een shoot met Gwen
[ afbeelding ]
April, een shoot in opdracht van Rosies Art (met mijn mooie zelf-geverfde auto erbij!)
[ afbeelding ]
Mei was een drukke maand, eerst een testshoot voor Elite
[ afbeelding ]
In Mei ook naar Antwerpen geweest
[ afbeelding ]
En in Mei gingen twee goede vrienden van mij trouwen
[ afbeelding ]
Eind Mei fotografeerde ik ook nog sprookjes
[ afbeelding ]
Juni, eindexamen collectie van een KABK mode studente gefotografeerd
[ afbeelding ]
Ook in Juni, nog een eindexamen collectie van een mode studente aan de HKU
[ afbeelding ]
Juli, een shoot met Nadine
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
En in Juli kregen we twee kleine kittens! ♥ ♥ ♥
[ afbeelding ]
Augustus, naar Lowlands geweest
[ afbeelding ]
September, (andere) goede vriend van mij is getrouwd
[ afbeelding ]
November, eerste fotorolletje met een gekregen Leica II ♥
[ afbeelding ]
December, ik kocht een holgaroid! (polaroid back voor mijn holga)
[ afbeelding ]
Vlak voor kerst, een sexy shoot voor verjaardag van model haar vriendje
[ afbeelding ]
(Poesje werd niet mishandeld, ze bleef heel stil hangen en het duurde hoogstens 5 sec. Ze rende ook niet bang weg toen we haar weer op de grond zette)
Natuurlijk heb ik nog veeeeeeeel meer foto's gemaakt, maar dan wordt het helemaal zo veel
Ben benieuwd naar meer series!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |