Ik kom eten vandaag, is dat goed?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wij eten een krustenbraten van varkensrug, gekruid met peper en foeli. Daarbij een witte wijn mosterdsaus met wat creme fraiche en een salade. Daarna draai ik ijs met vanille, tonkaboon, vijg, safraan en nootmuskaat op smaak gebracht.
tnx, maar denk niet dat ik ook maar in de buurt van duitsland komquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:52 schreef Pietverdriet het volgende:
SOL, mocht je naar Duitsland komen, de Aldi Sued heeft ze ook gewoon in de vriezer liggen, het hele jaar. Ze zijn beter te eten dan diepvriespizzas
Is goei, moesten we al lang doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik kom eten vandaag, is dat goed?Mail me je adres even.
Is dat nou wat, die tonkabonen? Ik heb hier een zakje staan, maar het komt er steeds maar niet van om er iets mee te proberen..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Daarna draai ik ijs met vanille, tonkaboon, vijg, safraan en nootmuskaat op smaak gebracht.
is dat jouw pizza?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:33 schreef 0013379 het volgende:
volgens mij ging het niet helemaal goed
[ afbeelding ]
Alweer?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:33 schreef 0013379 het volgende:
volgens mij ging het niet helemaal goed
[ afbeelding ]
zijn de zaden van een bepaalde bloem, heel aromatisch en betoverend van geur. Net als bij saffraan in kleine hoeveelheden te gebruiken, dus een beetje van een boon raspen met een nootmuskaatrasp.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Is dat nou wat, die tonkabonen? Ik heb hier een zakje staan, maar het komt er steeds maar niet van om er iets mee te proberen..
Zijn ze makkelijk te krijgen? Heb ze volgens mij nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
zijn de zaden van een bepaalde bloem, heel aromatisch en betoverend van geur. Net als bij saffraan in kleine hoeveelheden te gebruiken, dus een beetje van een boon raspen met een nootmuskaatrasp.
Nee, is lastig aan te komen, omdat ze de naam hebben gifitg te zijn bij te hoge dosis.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zijn ze makkelijk te krijgen? Heb ze volgens mij nog nooit gezien.
Ik las het.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, is lastig aan te komen, omdat ze de naam hebben gifitg te zijn bij te hoge dosis.
eh.. ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:15 schreef SeaOfLove het volgende:
lolz @ die pizzaWie doet dat nou ook op een rooster
En waar haal jij ze?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, is lastig aan te komen, omdat ze de naam hebben gifitg te zijn bij te hoge dosis.
Ik weet wat het zijn ja, en ze ruiken inderdaad super, maar ik wist (nog) niet of ze ook een beetje lekker smaken. Binnenkort eens een parfait mee maken ofzo.. Ik heb een fijn recept voor parfait met witte chocolade en earl grey thee, en volgens mij combineert het daar wel goed mee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
zijn de zaden van een bepaalde bloem, heel aromatisch en betoverend van geur. Net als bij saffraan in kleine hoeveelheden te gebruiken, dus een beetje van een boon raspen met een nootmuskaatrasp.
jep,quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Hanos moet je een pasje voor hebben, toch?
Of wie dan ook met een KvKnummer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
jep,
Geen bevriende horecaffer?
Ja, in Friesland.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
jep,
Geen bevriende horecaffer?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Inschrijven bij KVK, als Culinair Journalist, pas halen, je weer uitschrijven bij KVK
doe eens in het nieuwe meet topic posten of je komtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:47 schreef Windigo het volgende:
Vanavond kipfilet met zelfgemaakte champignon-roomsaus en gebakken aardappeltjes en broccoli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |