quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:08 schreef Biancavia het volgende:
Geweldig dat we dit soort dingen tegenwoordig op internet kunnen vragen!
haha dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:08 schreef Biancavia het volgende:
Geweldig dat we dit soort dingen tegenwoordig op internet kunnen vragen!
ik denk dat ik dat ook fijner vind. misschien maar gewoon proberen :p hahaquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef Klonk het volgende:
ik gooi er altijd gewoon pure allesreiniger in, stinkt niet zo als bleekwater
hmm dus ik heb weer rommel gekocht.. nouja ik probeer het wel een beetje met een laagje rommel en anders moet hij toch maar als uitlekbak dienen maar dan heb ik een andere oplossing voor de borstel nodig, want dan wordtie weer net zo vies als de oude,met het verschil dat je bij deze houder de borstel niet ziet zitten :pquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:17 schreef MinderMutsig het volgende:
De mijne ziet er ook ongeveer zo uit maar is helemaal waterdicht, die gooi ik dus afwisselend half vol met allesreiniger of bleek en dat gebruik ik dan ook weer om het toilet schoon te maken.
Die met die kleine bekertjes onderin zijn puur om de druppels op te vangen. Dat werkt toch ook voor geen meter anders? Die bekertjes staan er meestal hartstikke gammel in.
Ik heb genoeg tips gelezen om de borstel tijdens je normale WC schoonmaak sessie ook schoon te houden. Die van mij is dan ook altijd netjes wit. Als ie dan toch wat verkleurd is door ouderdom koop ik een nieuwe.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:42 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
hmm dus ik heb weer rommel gekocht.. nouja ik probeer het wel een beetje met een laagje rommel en anders moet hij toch maar als uitlekbak dienen maar dan heb ik een andere oplossing voor de borstel nodig, want dan wordtie weer net zo vies als de oude,met het verschil dat je bij deze houder de borstel niet ziet zitten :p
daar heb je gelijk in, bedanktquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:07 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik heb genoeg tips gelezen om de borstel tijdens je normale WC schoonmaak sessie ook schoon te houden. Die van mij is dan ook altijd netjes wit. Als ie dan toch wat verkleurd is door ouderdom koop ik een nieuwe.
verder zou ik niets in dat bakje doen omdat je dan elke keer een natte wc borstel naar je pot moet halen met een druppelspoor tot gevolg.
ik heb wel van die bruisblokjes van t kruidvat, zou dat ook helpen.. ooit een keer gekocht. en dan gewoon je borstel in de pot zetten een tijdje?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:12 schreef KlappernootatWork het volgende:
Ze hebben van die zakjes met schuimend spul die je in je plee gooit, en waar je je borstel in laat staan voor een hallef uurtje.
Je zou ook een emmer met een caustic soda sopje kunnen gebruiken..
haha dat heeft mijn vriend al een keer bijna gedaan.. ik kon nog net roepen dat de borstel in de plee zat :pquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik doe ook gewoon de wc schoonmaken met bleek en dan de borstel een tijdje in de pot laten staan. Wel je huisgenoten op de hoogte stellen van dit gebruik want voor je het weet kijken ze niet en gaan ze er gewoon overheen plassen ofzo. Bleh.
Nee het zijn van die zakjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik heb wel van die bruisblokjes van t kruidvat, zou dat ook helpen.. ooit een keer gekocht. en dan gewoon je borstel in de pot zetten een tijdje?
Koop Chlorix in de witte fles. Die bijt namelijk niet uit op je kleding.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:53 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
gewoon sop met allesreiniger, of iets aggresievers als chloor? bij dat laatste ben ik bang dat als ik eens iets te enthousiast zwabber ik onder kom te zitten en mijn broek weg kan gooien, of valt dat mee? wat hebben jullie eronder in zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |