abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76475446
ik heb even een vraagje. ik heb zo'n wc borstel houder bij de hema gekocht omdat ik mijn oude waarbij je die (vieze) borstel zo ziet zitten, helemaal zat was.

nu is mijn vraag dus.. onderin die houder zit een bakje. ik neem aan voor water of schoonmaakmiddel. maar wat gooi je daar nu in? gewoon sop met allesreiniger, of iets aggresievers als chloor? bij dat laatste ben ik bang dat als ik eens iets te enthousiast zwabber ik onder kom te zitten en mijn broek weg kan gooien, of valt dat mee? wat hebben jullie eronder in zitten?

bedankt he

o ik zou mama er ook voor kunnen bellen maar die is aan het werk, en ik wil hem zo graag neerzetten :p haha
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:54:19 #2
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_76475491
Bleekwater.
Mij mag je er voor wakker maken.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:55:04 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_76475525
ik gooi er altijd gewoon pure allesreiniger in, stinkt niet zo als bleekwater
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_76475917
Dat bakje is toch puur een wat druppels van je borstel op te vangen?

Als ik de plee boen doe ik als laatste nog even een flinke scheut chloor door de pot en in de afvoerpijp. vervolgens even borstelen met de pleeborstel en deze laat ik dan 2 a 3 uur in het water van de wc pot staan (met chloor)

Vervolgens borstel eruit, doorspoelen en borstel schoonspoelen en klaar is Deetch.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_76475941
De beste tip om de borstel schoon te houden i om eerst door te speolen en dan pas te gaan borstelen.
Supra Groningam Nihil
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:03:39 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_76475987
Ik maak, als ik de wc schoonmaak, de houder schoon met een sopje allesreiniger. Ik doe niks onderin. Maar bij mij 'hangt' 'ie dan ook in een houder, de borstel komt niet op de bodem.
The love you take is equal to the love you make.
pi_76476206
Geweldig dat we dit soort dingen tegenwoordig op internet kunnen vragen!
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:13:29 #8
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_76476421
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:08 schreef Biancavia het volgende:
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_76476495
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:08 schreef Biancavia het volgende:
haha dat vind ik nou ook
pi_76476564
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef Klonk het volgende:
ik gooi er altijd gewoon pure allesreiniger in, stinkt niet zo als bleekwater
ik denk dat ik dat ook fijner vind. misschien maar gewoon proberen :p haha

maar misschien is het ook wel alleen een druppels opvang bakje hoor. ik dacht dat er wat in moest, maar zal niet per se hoeven denk ik. maar ik dacht, als je er nou schoonmaakmiddel inzet, dan kan die borstel even lekker weken.
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 12:17:38 #11
9859 crew  Karina
Woman
pi_76476608
Ik vind die borstels ook altijd zo goor en heb daarom bij Ikea een zwarte gekocht Twee zelfs, als de ene op is heb ik nog een extra.

Maar OT: ik maak het schoon met bleekwater, giet ik over de borstel terwijl ik hem boven de wc houd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_76476618
De mijne ziet er ook ongeveer zo uit maar is helemaal waterdicht, die gooi ik dus afwisselend half vol met allesreiniger of bleek en dat gebruik ik dan ook weer om het toilet schoon te maken.
Die met die kleine bekertjes onderin zijn puur om de druppels op te vangen. Dat werkt toch ook voor geen meter anders? Die bekertjes staan er meestal hartstikke gammel in.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_76476676
Precies, als ik de toilet schoonmaak met spul, gewoon de borstel in het putje voor een tijdje en dan pas doortrekken.
Het druppelopvangbakje maak ik dan ook schoon.
Ik zou er geen bleek of alleen enkele druppels allesreiniger in doen als je de borstel altijd onder water wilt laten staan ( komt de borstel helemaal tot beneden ueberhaupt) je krijgt elke keer een druppelspoor, ik zou er niets in doen.

Gewoon goed bijhouden dan is toiletpoetsen helemaal niet vies...de borstel na echt gebruik direct goed schoonspoelen onder de straal en een paar keer afkloppen scheelt ook al veel. En de viezeriken in huishoud gewoon erop aanspreken of als straf laten poetsen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Zana op 06-01-2010 12:32:53 ]
pi_76477633
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:17 schreef MinderMutsig het volgende:
De mijne ziet er ook ongeveer zo uit maar is helemaal waterdicht, die gooi ik dus afwisselend half vol met allesreiniger of bleek en dat gebruik ik dan ook weer om het toilet schoon te maken.
Die met die kleine bekertjes onderin zijn puur om de druppels op te vangen. Dat werkt toch ook voor geen meter anders? Die bekertjes staan er meestal hartstikke gammel in.
hmm dus ik heb weer rommel gekocht.. nouja ik probeer het wel een beetje met een laagje rommel en anders moet hij toch maar als uitlekbak dienen maar dan heb ik een andere oplossing voor de borstel nodig, want dan wordtie weer net zo vies als de oude,met het verschil dat je bij deze houder de borstel niet ziet zitten :p
pi_76478631
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:42 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

hmm dus ik heb weer rommel gekocht.. nouja ik probeer het wel een beetje met een laagje rommel en anders moet hij toch maar als uitlekbak dienen maar dan heb ik een andere oplossing voor de borstel nodig, want dan wordtie weer net zo vies als de oude,met het verschil dat je bij deze houder de borstel niet ziet zitten :p
Ik heb genoeg tips gelezen om de borstel tijdens je normale WC schoonmaak sessie ook schoon te houden. Die van mij is dan ook altijd netjes wit. Als ie dan toch wat verkleurd is door ouderdom koop ik een nieuwe.

verder zou ik niets in dat bakje doen omdat je dan elke keer een natte wc borstel naar je pot moet halen met een druppelspoor tot gevolg.
Supra Groningam Nihil
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:12:58 #16
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_76478906
Ze hebben van die zakjes met schuimend spul die je in je plee gooit, en waar je je borstel in laat staan voor een hallef uurtje.
Je zou ook een emmer met een caustic soda sopje kunnen gebruiken..
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_76480936
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:07 schreef Deetch het volgende:

[..]

Ik heb genoeg tips gelezen om de borstel tijdens je normale WC schoonmaak sessie ook schoon te houden. Die van mij is dan ook altijd netjes wit. Als ie dan toch wat verkleurd is door ouderdom koop ik een nieuwe.

verder zou ik niets in dat bakje doen omdat je dan elke keer een natte wc borstel naar je pot moet halen met een druppelspoor tot gevolg.
daar heb je gelijk in, bedankt
pi_76480976
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:12 schreef KlappernootatWork het volgende:
Ze hebben van die zakjes met schuimend spul die je in je plee gooit, en waar je je borstel in laat staan voor een hallef uurtje.
Je zou ook een emmer met een caustic soda sopje kunnen gebruiken..
ik heb wel van die bruisblokjes van t kruidvat, zou dat ook helpen.. ooit een keer gekocht. en dan gewoon je borstel in de pot zetten een tijdje?
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:12:35 #19
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_76481350
Ik doe ook gewoon de wc schoonmaken met bleek en dan de borstel een tijdje in de pot laten staan. Wel je huisgenoten op de hoogte stellen van dit gebruik want voor je het weet kijken ze niet en gaan ze er gewoon overheen plassen ofzo. Bleh.
pi_76484104
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik doe ook gewoon de wc schoonmaken met bleek en dan de borstel een tijdje in de pot laten staan. Wel je huisgenoten op de hoogte stellen van dit gebruik want voor je het weet kijken ze niet en gaan ze er gewoon overheen plassen ofzo. Bleh.
haha dat heeft mijn vriend al een keer bijna gedaan.. ik kon nog net roepen dat de borstel in de plee zat :p
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:21:50 #21
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_76508731
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

ik heb wel van die bruisblokjes van t kruidvat, zou dat ook helpen.. ooit een keer gekocht. en dan gewoon je borstel in de pot zetten een tijdje?
Nee het zijn van die zakjes

Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_76509019
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:53 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
gewoon sop met allesreiniger, of iets aggresievers als chloor? bij dat laatste ben ik bang dat als ik eens iets te enthousiast zwabber ik onder kom te zitten en mijn broek weg kan gooien, of valt dat mee? wat hebben jullie eronder in zitten?
Koop Chlorix in de witte fles. Die bijt namelijk niet uit op je kleding.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')