quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:If you look to these maps below,you could easily see that central asia was inhabitated by iranian speaking populations(saka,chorasmians,dahae,margians,bactrians,soghds..)and of course these tribes did not disappear but merged with turkic newcomers as proven by genetic tests and also by the presence of a caucasoid phenotype and caucasoid phenotype influences amongst central asian turks.
Inderdaad, mensen, wees eens origineel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef GenusButeo het volgende:
Zijn TT's passé geworden, trouwens?
Ik zie ze wel vaker onder youtube filmpjes enzo, Iraniers die claimen dat alle Turken van hun afstammen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef GenusButeo het volgende:
Hij kopieert en plakt het trouwens ook bij andere discussiepagina's over Turkse talen.
Ik heb hem gegoogled maar kwam niks bijzonders tegen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:07 schreef GenusButeo het volgende:
Hij schijnt John L. Drake te heten. Ik weet niet of ik dat moet geloven. Zal wel zo'n undercover Iraniër zijn.
Alsof een native Engels speaker zo slecht Engels schrijftquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:07 schreef GenusButeo het volgende:
Hij schijnt John L. Drake te heten. Ik weet niet of ik dat moet geloven. Zal wel zo'n undercover Iraniër zijn.
Ik hoop dat AryaMehr dit leest.quote:
Leuk joh, dan komt hij hier ook weer trollenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik hoop dat AryaMehr dit leest.
Oja. Iraniërs praten inderdaad heel grappig Engels. De Turken kunnen er ook wat van, maar die Iraniërs zijn niet te overtreffen met hun ehhh-accent.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof een native Engels speaker zo slecht Engels schrijft.
Gezellig toch!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leuk joh, dan komt hij hier ook weer trollen.
Qua grappige Engelse accenten doen Indiërs het altijd goed bij mijquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oja. Iraniërs praten inderdaad heel grappig Engels. De Turken kunnen er ook wat van, maar die Iraniërs zijn niet te overtreffen met hun ehhh-accent.
Indiërs hebben een verwantschap met de Iraniërs. Zal wel daarmee te maken hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Qua grappige Engelse accenten doen Indiërs het altijd goed bij mij.
Maar het grappigste is altijd als ze met hun hoofd gaan schudden, mijn Indiase vrienden werden altijd boos als ik ze na deedquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Indiërs hebben een verwantschap met de Iraniërs. Zal wel daarmee te maken hebben.
Maar je hebt gelijk. Dat is echt grappig.
Klopt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar het grappigste is altijd als ze met hun hoofd gaan schudden, mijn Indiase vrienden werden altijd boos als ik ze na deed![]()
.
Dat is ook zo. Net zoals de Europeanen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie ze wel vaker onder youtube filmpjes enzo, Iraniers die claimen dat alle Turken van hun afstammen.
De meeste Indiërs niet, enkel de Indo-Europese Indiërs. De meeste Indiërs zijn overigens Dravidiërs.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Indiërs hebben een verwantschap met de Iraniërs. Zal wel daarmee te maken hebben.
Maar je hebt gelijk. Dat is echt grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |