Hier sneeuwt het alquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:00 schreef DrD00m het volgende:
Straks kijken of ik nog thuis kom als ik zo de sneeuw aan ziet komen
Ja, In noord-holland hoef je het niet meer te proberen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het al![]()
En zo te zien staat het op de weg al weer behoorlijk vast.
hier is het nog droog dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:00 schreef DrD00m het volgende:
Straks kijken of ik nog thuis kom als ik zo de sneeuw aan ziet komen
waarom haalt hij hem dan niet gewoon helemaal wegquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:24 schreef The_Dean het volgende:
Nee. Standen schakelaar gaat naar een tonepot locatie en in plaats daarvan maak je de andere tonepot de master tonepot. Bovenste twee blijven volumepots en de bovenste standen schakelaar soldeer je los. Ik mep er telkens tegenaan, en als hij dan geen invloed kan hebben heb je er ook geen last van
2x raden waar ik nu ergens zit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ja, In noord-holland hoef je het niet meer te proberen.
Dat moet wel te doen zijn, de bui zakt maar heel erg langzaam af richting zuiden.quote:Ben benieuwd of het nog lukt van Vianen naar Spijkenisse/Rotterdam.
Tuurlikjk ga je dat halen.quote:Heb om half 8 nog met de band een gesprek met de Emergenza. Ben benieuwd of we dat nog gaan halen
zo'n vaag gat in je gitaar is tof jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef genakt het volgende:
[..]
waarom haalt hij hem dan niet gewoon helemaal weg
alsof een dummy cooler is
Afstellen die hap!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef Gitaarmat het volgende:
WTF? als ik bend op de hoge e-snaar 14 e vakje komt er geen geluid als ik hem opdruk.
Ik zou zeggen nu van, doe níét aan Emergenza meequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ja, In noord-holland hoef je het niet meer te proberen.
Ben benieuwd of het nog lukt van Vianen naar Spijkenisse/Rotterdam.
Heb om half 8 nog met de band een gesprek met de Emergenza. Ben benieuwd of we dat nog gaan halen
dan loopt de snaar tegen een andere fret op. zoals teleluvr zegt: AFSTELLENquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef Gitaarmat het volgende:
WTF? als ik bend op de hoge e-snaar 14 e vakje komt er geen geluid als ik hem opdruk.
bedoel natuurlijk dat hij het weg laat werken het is niet dat hij het geld er niet voor heeft ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:38 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
zo'n vaag gat in je gitaar is tof ja
stekker eruitquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:02 schreef LeNick het volgende:
En oja Dean, je Marshall doet het goed hier! (hij kan alleen niet zacht..![]()
)
John zit vol humor iddquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:04 schreef TeleluvR het volgende:
"this, of course, is a Gibson Les Paul..."
Dan klinkt een elec gitaar voor geen meterquote:
speel al heel de dag zonder versterker maar dat kom omdat ik net ben verhuisd en hij moet nog overquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:06 schreef LeNick het volgende:
[..]
John zit vol humor idd![]()
[..]
Dan klinkt een elec gitaar voor geen meter
Prioriteiten stellen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:08 schreef genakt het volgende:
[..]
speel al heel de dag zonder versterker maar dat kom omdat ik net ben verhuisd en hij moet nog over
Toegegeven dat het misschien ook wel komt dat dat bij mij zó beroerd klinkt, omdat het mét versterker aan niet veel beter klinkt..quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:08 schreef genakt het volgende:
[..]
speel al heel de dag zonder versterker maar dat kom omdat ik net ben verhuisd en hij moet nog over
Mooi om te horen manquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:02 schreef LeNick het volgende:
En oja Dean, je Marshall doet het goed hier! (hij kan alleen niet zacht..![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |