Uiteindelijk wel jaquote:
heb ff naar een sampletje geluisterd, maar ik denk dat je met een simpele boss distortion ook wel deze sound ongeveer kan krijgen..! (nadruk op ongeveer dus)quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:42 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
vooral de naam (is een bekende pedal(board)bouwer)
een fuzz kun je volgens mij voor zo'n 40 euro zelf maken... vergelijkbare waar deze sound vast wel uit te krijgen is, is een zvex fuzz factory, maar die zal net zo duur zijn denk ik
Nee, maar ik heb ook geen lessen gehad.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:20 schreef LeNick het volgende:
[..]
Toegegeven dat het misschien ook wel komt dat dat bij mij zó beroerd klinkt, omdat het mét versterker aan niet veel beter klinkt..
Nu 3 lessen gehad, maar wtf, ben ik de enige die denkt als die eraan begonnen is: ''Zal ik stoppen? Volgens mij ben ik talentless..''
Het beetje sneeuw dat hier nog ligt is echt te verwaarlozen... De wegen zijn voornamelijk vrij op wat kleine kutweggetjes na.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:09 schreef Gitaarmat het volgende:
er ligt hier al weken 10 cm sneeuw of meer.
Arme jijquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:03 schreef brother52 het volgende:
Er ligt hier verdorie 5 cm. sneeuw.![]()
Maar gelukkig staan er maar 2 files op de ring. Eentje van 32 km. en eentje van 31 km.
Bedankt! Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
wat voor muziek wil je spelen?
anders staat hier wel goed dingetje voor de standaard pop/blues/rock dingen
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=119113
Lijkt me onder garantie te vallen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:31 schreef Gitaarmat het volgende:
God damnit![]()
gitaar is dus volgens teleluvr en chj van hulthem niet helemaal goed afgesteld terwijl die net 2 week weg is bij de muziekzaak... vrijdag maar weer heenbrengen.
als dat niet zo is dan laat ik hem repareren en ren ik keihard de winkel uit met de gitaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lijkt me onder garantie te vallen...
bij je les paul? kan zijn dat de brug iets naar beneden is gezakt... zal wel onder garantie moeten liggen vind ik!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:31 schreef Gitaarmat het volgende:
God damnit![]()
gitaar is dus volgens teleluvr en chj van hulthem niet helemaal goed afgesteld terwijl die net 2 week weg is bij de muziekzaak... vrijdag maar weer heenbrengen.
Begin is best moeilijk maar gewoon veel oefenenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:20 schreef LeNick het volgende:
[..]
Toegegeven dat het misschien ook wel komt dat dat bij mij zó beroerd klinkt, omdat het mét versterker aan niet veel beter klinkt..
Nu 3 lessen gehad, maar wtf, ben ik de enige die denkt als die eraan begonnen is: ''Zal ik stoppen? Volgens mij ben ik talentless..''
Hoezo zou je brug vanzelf naar beneden zakken???quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
bij je les paul? kan zijn dat de brug iets naar beneden is gezakt... zal wel onder garantie moeten liggen vind ik!
Is de kwaliteit een beetje te doen? Geen idee van..quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef KaMo het volgende:
Iemand een echte nep gibson?
http://www.linkchina.com/(...)ing-/0900931852.html
Zie ook de rest van de shop: http://www.linkchina.com/wholesaler/guitar_door.html
het zou ook kunnen dat een van je frets net niet helemaal goed zit, waardoor die net hoger uitsteekt dan de andere, zou er wat bijgevijlt moeten worden, mogelijk...quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:31 schreef Gitaarmat het volgende:
God damnit![]()
Geen idee, ik heb er zelf geen van daar, kwam het enkel tegenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:11 schreef LeNick het volgende:
[..]
Is de kwaliteit een beetje te doen? Geen idee van..
http://www.linkchina.com/(...)ar--/0900577957.html
Ik denk dat de Douane wel eens moeilijk kan gaan doen.....quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef KaMo het volgende:
Iemand een echte nep gibson?
http://www.linkchina.com/(...)ing-/0900931852.html
Zie ook de rest van de shop: http://www.linkchina.com/wholesaler/guitar_door.html
Huh, waarom? Je mag toch gewoon een echte Fender importeren of niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:43 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ik denk dat de Douane wel eens moeilijk kan gaan doen.....
*Flashback naar de jaren 70 met de Japanse lawsuit gitaren
Ben benieuwd wat uiteindelijk de kosten zijn... Vooral vanwege de 'free shipping'quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Huh, waarom? Je mag toch gewoon een echte Fender importeren of niet?
Ga jij bestellen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat uiteindelijk de kosten zijn... Vooral vanwege de 'free shipping'
Geen idee, nog nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Brother? Kun je met tuxguitar ook instellen dat ie een bepaald iets continu blijft herhalen?
Nee, hij herhaalt dan alle tracks....helaas.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:54 schreef Libelah het volgende:
Maar dan kan je niet ondertussen op een andere track andere dingen gaan doen toch? Hij herhaalt dan alle tracks.
Weet niet of dat is wat Gitaarmat bedoelt maar leek me wel een leuke vraag
Dikke gitaren.....quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:10 schreef genakt het volgende:
weet er iemand nog een site waar je dikke gitaren kan bestellen of winkels behalve feedback
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dikke gitaren.....
Bedoel je akoestische? Of alleen een dikke nek?
In dat laatste geval zou ik geen Ibanez nemen.
Als je echt een dikke gitaar wilt, moet je een contrabas nemen.
Marktplaatsquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:13 schreef genakt het volgende:
[..]
sorry mijn fout
bedoelde coole gitaren
goede gitaren voor een mooi prijsje
Een Ibanez Icemanquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:13 schreef genakt het volgende:
[..]
sorry mijn fout
bedoelde coole gitaren
Je zou de sites van Thomann, Musik Produktiv en Musicstore kunnen proberen. Daar hebben ze genoeg te koop.quote:goede gitaren voor een mooi prijsje
al gekeken maar ga mischien voor eerste hansquote:
Als het even kan wil ik dit leven niet meer in Baroeg komenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:58 schreef DrD00m het volgende:
Zijn er hier nog mensen die mijn band willen supporten op het Emergenza 11 februari in de Baroeg in R'dam?![]()
Maakt Hans ook gitaren dan? Ik dacht dat hij alleen in brillen en gehoorapparaten deed.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:15 schreef genakt het volgende:
[..]
al gekeken maar ga mischien voor eerste hans
als de prijs het toelaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |