vooral de naam (is een bekende pedal(board)bouwer)quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:02 schreef LeNick het volgende:
Zucht.. Waarom is die Pete Cornish G2 Fuzz zo duur? Ookal kan ik nog geen eens 3 akkoorden spelen, zo'n sound wil ik ook..![]()
Zijn er vergelijkbare pedals dan?
En oja Dean, je Marshall doet het goed hier! (hij kan alleen niet zacht..![]()
)
Het duurde ook weken voordat ik er een zuiver akkoord uit kreeg hoor! Gewoon doorzetten, het komt welquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:40 schreef LeNick het volgende:![]()
Ik snap zelf ook wel dat ik het niet in 1 dag leer, maar ik maak me gewoon zorgen dan of sommige mensen gewoon het hoe dan ook niet kunnen leren..En ben al niet zo heel muzikaal aangelegd.. En ook niet echt een ritme nog.. Maar dat komt omdat dit m'n eerste instrument is pas..
En dan helpt het ook nog eens dat als je bijv. een JM aan het spelen ziet, dat het zóó makkelijk lijkt..![]()
Uiteindelijk wel jaquote:
heb ff naar een sampletje geluisterd, maar ik denk dat je met een simpele boss distortion ook wel deze sound ongeveer kan krijgen..! (nadruk op ongeveer dus)quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:42 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
vooral de naam (is een bekende pedal(board)bouwer)
een fuzz kun je volgens mij voor zo'n 40 euro zelf maken... vergelijkbare waar deze sound vast wel uit te krijgen is, is een zvex fuzz factory, maar die zal net zo duur zijn denk ik
Nee, maar ik heb ook geen lessen gehad.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:20 schreef LeNick het volgende:
[..]
Toegegeven dat het misschien ook wel komt dat dat bij mij zó beroerd klinkt, omdat het mét versterker aan niet veel beter klinkt..
Nu 3 lessen gehad, maar wtf, ben ik de enige die denkt als die eraan begonnen is: ''Zal ik stoppen? Volgens mij ben ik talentless..''
Het beetje sneeuw dat hier nog ligt is echt te verwaarlozen... De wegen zijn voornamelijk vrij op wat kleine kutweggetjes na.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:09 schreef Gitaarmat het volgende:
er ligt hier al weken 10 cm sneeuw of meer.
Arme jijquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:03 schreef brother52 het volgende:
Er ligt hier verdorie 5 cm. sneeuw.![]()
Maar gelukkig staan er maar 2 files op de ring. Eentje van 32 km. en eentje van 31 km.
Bedankt! Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
wat voor muziek wil je spelen?
anders staat hier wel goed dingetje voor de standaard pop/blues/rock dingen
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=119113
Lijkt me onder garantie te vallen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:31 schreef Gitaarmat het volgende:
God damnit![]()
gitaar is dus volgens teleluvr en chj van hulthem niet helemaal goed afgesteld terwijl die net 2 week weg is bij de muziekzaak... vrijdag maar weer heenbrengen.
als dat niet zo is dan laat ik hem repareren en ren ik keihard de winkel uit met de gitaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lijkt me onder garantie te vallen...
bij je les paul? kan zijn dat de brug iets naar beneden is gezakt... zal wel onder garantie moeten liggen vind ik!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:31 schreef Gitaarmat het volgende:
God damnit![]()
gitaar is dus volgens teleluvr en chj van hulthem niet helemaal goed afgesteld terwijl die net 2 week weg is bij de muziekzaak... vrijdag maar weer heenbrengen.
Begin is best moeilijk maar gewoon veel oefenenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:20 schreef LeNick het volgende:
[..]
Toegegeven dat het misschien ook wel komt dat dat bij mij zó beroerd klinkt, omdat het mét versterker aan niet veel beter klinkt..
Nu 3 lessen gehad, maar wtf, ben ik de enige die denkt als die eraan begonnen is: ''Zal ik stoppen? Volgens mij ben ik talentless..''
Hoezo zou je brug vanzelf naar beneden zakken???quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
bij je les paul? kan zijn dat de brug iets naar beneden is gezakt... zal wel onder garantie moeten liggen vind ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |