Misschien met mijn vriend.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand hier naar het Internationaal Filmfestival in Rotterdam?
Jaaaquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef conleche het volgende:
Oké toegegeven: het was koud en superglad én ik ben gevallen met de fiets, terwijl ik iemand uitlachte die net een mega-sneeuwbal voor zijn hoofd had gehad..........máár, wat is Amsterdam práchtig zo in de sneeuw. Ik werd er helemaal gelukkig van!!
Dat neem ik me altijd voor, maar het komt er nooit vanquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand hier naar het Internationaal Filmfestival in Rotterdam?
Vielen wij toevallig ook middenin. Ik vond het vooral eng om te zien hoe die mensen zichzelf voor de gek hielden ("ik ben heus wel genezen hoor!"). Maar ik vond de behandelaars eigenlijk ook gewoon hele enge mensenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:50 schreef Blurred86 het volgende:
voor de geïnteresseerden: louis theroux op ned 3 vanavond om 20.25
Kweet niet, gewoonquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:30 schreef Merel het volgende:
Hoezo dat nou weer?
Kijk mij nou eens opzichtig naar complimentjes vissen
Heel veel gezelligheid in dat topicquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Fok! Dieetclub deel 222 - met steeds meer Evy-fans
Whaah, mijn eerste post in dieet... en daar zag ik ook nog een hele leuke foto met een mooie dame en cato
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh, watte?? Ik scrollde al terug naar boven, omdat ik dacht dat ik per ongeluk een superfoto had gepost!! Maar bedoele je m'n lijstje??quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Con, supermooi
Lau, ja ik ben ook al vanaf 4.45 uur op maar morgen vrij, het weekend weer werken. En vriendlief heeft nachtdienst dus ben maarwat aan het doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |