abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76504590
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand hier naar het Internationaal Filmfestival in Rotterdam?
Misschien met mijn vriend.
Hij heeft net zijn filmsite online gezet en probeert perskaartjes te regelen
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:21:43 #202
331 Merel
Be here now.
pi_76506798
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef conleche het volgende:
Oké toegegeven: het was koud en superglad én ik ben gevallen met de fiets, terwijl ik iemand uitlachte die net een mega-sneeuwbal voor zijn hoofd had gehad..........máár, wat is Amsterdam práchtig zo in de sneeuw. Ik werd er helemaal gelukkig van!!
Jaaa Al werd ik er wel een beetje chagrijnig van dat mijn busritje van een half uur uiteindelijk anderhalf uur duurde door de chaos in de stad.
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand hier naar het Internationaal Filmfestival in Rotterdam?
Dat neem ik me altijd voor, maar het komt er nooit van
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:50 schreef Blurred86 het volgende:

voor de geïnteresseerden: louis theroux op ned 3 vanavond om 20.25
Vielen wij toevallig ook middenin. Ik vond het vooral eng om te zien hoe die mensen zichzelf voor de gek hielden ("ik ben heus wel genezen hoor!"). Maar ik vond de behandelaars eigenlijk ook gewoon hele enge mensen

Vanavond dus bij beste vriend gegeten, gewoon netjes en gezond. Wel nog een paar happen marsepein op de bank, dat had ik nou weer niet moeten doen...

En net nog een smsje voor het slapengaan van McDate (ik kan echt nog geen bijnaam verzinnen!) gehad, dus hij is in ieder geval niet faliekant afgeknapt
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:25:19 #203
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76506958
Ow even ontopic

Ik heb mijzelf even opgemeten zonet en ik heb zo de omtrekken van borst, taille, buik en heup opgenomen, die zijn gelijk al van september vorig jaar alleen ben ik wel 3 kg lichter... Hoe dan??

En die docu... uhmmm, geen goed woord over, deze mannen mogen altijd opgesloten worden, deze mannen horen volwassen te zijn maar pakken bewust kinderen door hun machteloosheid en daar is niks goeds aan. En hoe deze mannen zichzelf ook * ja ik was verkeerd maar ja * goedpraten en soms zichzelf helemaal als slachtoffer zien...
NEE,schofterig gewoon, en te glad ook...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:26:40 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76507012
Merel, ik vind je een leuk wijf
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:30:16 #205
331 Merel
Be here now.
pi_76507169
Hoezo dat nou weer?

Kijk mij nou eens opzichtig naar complimentjes vissen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76507287
Heeft de date geen rare sokken? Dan is hij McSok !
pi_76507302
Wat voor gerecht bestelde hij? Mosselen? Dan is hij McMossel !
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:35:04 #208
331 Merel
Be here now.
pi_76507341
McDoemaarhetstandaarddagmenu
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:36:25 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76507389
Fok! Dieetclub deel 222 - met steeds meer Evy-fans
Whaah, mijn eerste post in dieet... en daar zag ik ook nog een hele leuke foto met een mooie dame en cato
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:38:18 #210
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76507452
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:30 schreef Merel het volgende:
Hoezo dat nou weer?

Kijk mij nou eens opzichtig naar complimentjes vissen
Kweet niet, gewoon

Mccute?
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:40:01 #211
331 Merel
Be here now.
pi_76507505
Ach joh, ik wil niet te veel op de zaken vooruit lopen hoor, veel te bang dat het toch allemaal niks wordt. Dus nog maar even geen bijnaam Heb er IRL ook bijna niemand over verteld, geen zin in mensen die zich ermee gaan bemoeien. Daarom ben ik zo blij me jullie

Nu bedtijd!
pi_76507618
Moblo: over Amerika gesproken, heb je De overgave weleens gelezen, van Arthur Japin? Over een pioniersfamilie, ik vond hem best mooi. Niet zo mooi als Een schitterend gebrek, maar toch.

*teruggaat in bijleesmode*
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76507658
Pfffft, moe. Ik moet nog heel even doorwerken, dan is het af en mag ik naar bed. Voor de afleiding vandaag post ik hier nu even mijn lijstje (wild leven heb ik toch )

O: frambozen met yoghurt, grapefruitsap, mandarijn
T: 2 cappuccino, half uur crosstrainer
L: 2 volkorenboterhammen osseworst, stukje extra belegen kaas
T: stukje grillworst, stukje kaas
D: andijviestamppot (rara wat zat er door de andijvie? Géén aardappel! ) met rundertartaar
T: sloten koffie en cola
pi_76507692
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Fok! Dieetclub deel 222 - met steeds meer Evy-fans
Whaah, mijn eerste post in dieet... en daar zag ik ook nog een hele leuke foto met een mooie dame en cato
Heel veel gezelligheid in dat topic
pi_76507712
O en Merel, klinkt leuk allemaal totnutoe!
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:57:41 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76508042
I luv luvstories
Vooral met een fijn end
pi_76508123
Jij bent laat op uniekhoorn! Is je hele ritme verschoven na de vakantie? Want normaal zit jij toch in de ochtendploeg hiero
pi_76508196
Knolselderij!!! En definitief lijstje

O1: 50 gram fruit 'n fibre/80 gram melk (was al om een uur of 6, het werkt bij mij als een slaapmiddel)
O2: geroosterd volkoren brood met een gekookt eitje
T: appel
L: 2x geroosterd brood met rosbief
T: 2 crackers met lightmayo
T: crunchie hazelnoot x 2
T: appel
S: hardlopen
T: wodka, gemengde noten
D: ik denk kliekje van gisteren. Ja, dus mie met paddestoelen room en pepertjes en peultjes. Toe: frambozen/vlierbessenyoghurt
T: 3 toastjes met franse kaas
T 4 napoleonzuurtjes

Cal: ±1800
pi_76508223
conleche gaat door voor de koelkast.
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:23:23 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76508779
Wow Con, supermooi

Lau, ja ik ben ook al vanaf 4.45 uur op maar morgen vrij, het weekend weer werken. En vriendlief heeft nachtdienst dus ben maarwat aan het doen
pi_76508844
kamer foto's!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76508899
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Con, supermooi

Lau, ja ik ben ook al vanaf 4.45 uur op maar morgen vrij, het weekend weer werken. En vriendlief heeft nachtdienst dus ben maarwat aan het doen
Huh, watte?? Ik scrollde al terug naar boven, omdat ik dacht dat ik per ongeluk een superfoto had gepost!! Maar bedoele je m'n lijstje??
pi_76508948
Leuk, Pief!! Ik mis wel een beetje kleur!! Waar is het roze??
pi_76508975
Ik moet nog verven, maar ik weet niet welke muur welke kleur..
pi_76511070
SMS van collega, of we wel gaan vandaag. Ik kan niet beslissen, de nerd in mij wil naar de les Aan de andere kant is het waarschijnlijk schijtdruk in de treinen en geen idee wat het weer gaat doen vanmiddag & vanavond. Sjugt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')