abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76497669
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef neen het volgende:

Daar is toch een knopje of een knoppencombinatie voor bij macbooks er vanuit gaande dat dat het is
Nee, neen, dat is het niet. Uit een Macbook komt alleen de CD, niet een lade.
pi_76497682
20.25 op Nederland 3
Ja doei.
pi_76497791
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
20.25 op Nederland 3
Dank!

Kunnen we helaas maar een stukje kijken voordat we naar Wouter Klootwijk moeten zappen (die van de Keuringsdienst van Waarde, 20:55 op 2).
pi_76497793
Daph, sterkte meid!

Oh ja, voor het ei dat dacht dat kippe-eieren onbevrucht zijn, ook bevruchte eieren worden gelegd en zijn uitstekend eetbaar .

Ik smacht naar lente. Dit jaar geen lammetjes (wee de ooi die toch lammert ), maar ik hoop wel kuikens. Frisse jonge haan erbij .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76497819
Nog 50 woorden en dan mag ik Theroux kijken
Ja doei.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:22:01 #181
236335 neen
schone schijn
pi_76497867
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, neen, dat is het niet. Uit een Macbook komt alleen de CD, niet een lade.

Ik dacht ze heeft op cd uitspugen gedrukt en hij komt er niet uit ofzo
het lijkt niet wat het is
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:43:15 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76498940
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Nog 50 woorden en dan mag ik Theroux kijken
Het gaat over zedendeliquenten geloof ik (schakel net in)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_76499019
Yup, Mr.Mo had het al aangezet, op tijd

ik zit nog even te inventariseren wat ik nu al geleerd heb.

Heb al 4 tentamens zo goed als af
Ja doei.
pi_76499130
over theroux... bizar, de mannen die netjes het programma afronden en "veilig/genezen" verklaard worden (incl. het kijken naar sexueel opwindend materiaal met een opwindingsmeter om hun penis) wachten eindeloos op een huis waar men ze wil hebben voor ze weg mogen (er zijn er maar iets van 13 ofzo op die manier weer gereintegreerd). voor eentje wel 1100 woningen geprobeerd al...

(zie post verderop voor waarom ik t stiekem wel een beetje snap..)
Kwak
pi_76499145
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:35 schreef Goodbye het volgende:
Hoe gaat het hier? Ik ben nog steeds niet helemaal fit, ben echt een warhoofd vandaag volgensmij

Lijstje van vandaag:

O: vitalinea
T: boterham humus, appel
T: 200 gram wortels + cup a soup champignon
L: 2 boterhammen rosbief
T: plak ontbijtkoek
D: zuurkoolstamppot met worst
T: ???
+ nog een blokje chocola en een bakje optimel kwark
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76499282
oh wacht,ik dacht net dat de weigerende groep vrijgelaten werd, maar ze komen niet vrij... 70% van de mannen daar zal nooit vrijkomen omdat ze medewerking weigeren...

(ik was altijd heel genuanceerd over tweede kansen geven enzo, heel idealistisch, maar sinds ik iemand KEN die twee mensen vermoord heeft (dat hoorde ik pas later) ben ik ineens veel meer van de "not in my backyard" en een stuk minder idealistisch)
Kwak
pi_76499340
Ik ga denk ik morgen even op uitzendinggemist kijken
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:01:53 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76499950
Hooi!

Ik ging op mn snufferd (nouja technisch gezien mn bips-stuitje-rug) en voelde mezellefs heel zielig

Mo, ik zie jou nog wel eindigen bij postcolonial literature Of een variant! Ik hou echt veel van diasporic / migrant etc literature Schrijven vanuit positie van marginality enzo Soeper ientereztieng!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:07:16 #189
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76500204
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef kwakz0r het volgende:
oh wacht,ik dacht net dat de weigerende groep vrijgelaten werd, maar ze komen niet vrij... 70% van de mannen daar zal nooit vrijkomen omdat ze medewerking weigeren...

(ik was altijd heel genuanceerd over tweede kansen geven enzo, heel idealistisch, maar sinds ik iemand KEN die twee mensen vermoord heeft (dat hoorde ik pas later) ben ik ineens veel meer van de "not in my backyard" en een stuk minder idealistisch)
Ik ken wel meer mensen die gemoord en verkracht hebben (fijne jeugd gehad ). Sommigen zijn echt rot fruit en mogen wat mij betreft de straat nooit meer op. Anderen zijn eerder het product van hun omgeving en zouden wat mij betreft best een tweede kans mogen krijgen. Helaas verpesten ze die alleen vaak weer omdat ze niet beter weten.
pi_76500497
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ken wel meer mensen die gemoord en verkracht hebben (fijne jeugd gehad ). Sommigen zijn echt rot fruit en mogen wat mij betreft de straat nooit meer op. Anderen zijn eerder het product van hun omgeving en zouden wat mij betreft best een tweede kans mogen krijgen. Helaas verpesten ze die alleen vaak weer omdat ze niet beter weten.
punt voor mij is dat ik die persoon objectief gezien een tweede kans gun. maar dat ik persoonlijk er niet op zit te wachten om ooit nog met hem te praten, dan wel iun zijn nabijheid te verkeren...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_76500594
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef betty_sue het volgende:
Ik duim mee voor Merel

Tot nu toe:
O: 3 kiwi's en bakje vruchtenyoghurt.
T: 4 worteltjes en een mandarijntje
L: over 30 minuutjes 2 bammetjes met paturain light en kipfilet.
De rest weet ik nog niet, Iig een taartje want paps is jarig
T: snack a jack bbq en 3 mandarijntjes.
D: stoofpotje met een halve gekookte aardappel en een schep huzarensalade.
T: Bossche bol...oei oei.

Nu ook Louis kijken, ben fan.
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:19:28 #192
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76500765
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

punt voor mij is dat ik die persoon objectief gezien een tweede kans gun. maar dat ik persoonlijk er niet op zit te wachten om ooit nog met hem te praten, dan wel iun zijn nabijheid te verkeren...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke. Ik begrijp je wel en kan het me ook wel voorstellen. Ik praat overigens nog wel gewoon met hen. Het zijn vaak vrienden van vrienden of familie, dus ik kan ze neit echt uit de weg gaan. Wel is bij iedereen duidelijk dat ik andere normen en waarden heb. Gek genoeg voel ik me in hun gezelschap vaak het zwarte schaap, terwijl zij dat eigenlijk zijn. Bijna alsof ik me moet verwantwoorden dat ik wel hard werk, eerlijk ben etc.
pi_76501074
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef neen het volgende:

[..]

Gelukkig wel ja, ik hoef in ieder geval niet meer met shirt en trui aan te gaan slapen. Wij hebben een paar keer in Soho gegeten en uiteraard ook Fish & Chips gehad lekker hoor.
[..]

Daar is toch een knopje of een knoppencombinatie voor bij macbooks er vanuit gaande dat dat het is

En Louis Theroux ga ik zekers kijken! Tx voor de tip.
Ik bedoelde dvd speler, in mijn gewone dvd speler die aan de tv zit!
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:48:07 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76502217
Ik heb ook naar Louis Theroux gekeken en ik vond het best interessant . Overigens geloof ik wel dat je ervan kunt genezen, maar ik weet niet in hoeverre het aan genezing bijdraagt om er voortdurend over te blijven praten, zelfs tientallen jaren na dato nog.
Niet meer actief op Fok!
pi_76502660
Ik heb niet naar Louis Theroux gekeken want ik moest werken en daarna voorzichtig door de sneeuw naar huis fietsen. Maar het is gelukt. . Kusje voor iedereen die is gevallen. .

En nu gaan we op bed naar Julie & Julia kijken. Ik denk dat er iets mis was met die daolnwod Vik, want ik heb er nog één geprobeerd en die kan ik wel gewoon bekijken! Bedankt voor je hulp!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76502998
Is Louis Theroux terug te vinden op uitzending gemist? Ik heb eerder al geprobeerd sommige afleveringen terug te zien maar kan ze niet allemaal vinden.

Tink, ik zit erover te denken om te gaan! Ben vorig jaar ook geweest, 2 hele mooie films gezien. Heb jij al een idee welke films je wilt zien?
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:03:37 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76503017
Lijstjeee.

O: ontbijtkoek
L: meergranenstokbroodje met kipfilet
T: meergranenstokbroodje met komijnekaas
T: bakje Griekse yoghurt met jam
D: meergranen pistoletjes (2) met frankfurter en avocadoprutje, nog 1 met chocovlokken
T: 2 droptoffees

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:05:43 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76503136
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:03 schreef shinydiscoball het volgende:Tink, ik zit erover te denken om te gaan! Ben vorig jaar ook geweest, 2 hele mooie films gezien. Heb jij al een idee welke films je wilt zien?
Ik heb nog geen idee eigenlijk. De films die mij interessant lijken zijn vaak snel uitgekocht, dus heb ik sinds een paar jaar een andere strategie: Ik ga gewoon heen en zie wel waar er plaats is. Zo zie je soms heel verrassende films. En daarnaast hou ik erg van korte films,dus als er weer een dag van de korte film is ga ik daar zeker naar toe (als ik "vrij" krijg van man en kinderen tenminste, cq geen andere verplichtingen heb)

Welke films wil jij zien?
pi_76503464
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb nog geen idee eigenlijk. De films die mij interessant lijken zijn vaak snel uitgekocht, dus heb ik sinds een paar jaar een andere strategie: Ik ga gewoon heen en zie wel waar er plaats is. Zo zie je soms heel verrassende films. En daarnaast hou ik erg van korte films,dus als er weer een dag van de korte film is ga ik daar zeker naar toe (als ik "vrij" krijg van man en kinderen tenminste, cq geen andere verplichtingen heb)

Welke films wil jij zien?
Weet ik nog niet, er is ook nog geen volledig programma bekend gemaakt geloof ik. Ik had vorig jaar hetzelfde, er waren veel films al uitverkocht. Uiteindelijk naar twee Frans-Canadese films geweest, zoek er nog steeds dvd's van.
pi_76504182
Hmpf. Statistiek is vervelend als de grafische rekenmachine boven het handmatig uitrekenen wordt gesteld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')