abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:37:09 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76474684
We gaan toch maar zwemmen , al vind ik persoonlijk dat stiekem op de bank in slaap vallen aantrekkelijker .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76474745
Oeh, heldin Vivi!
pi_76474799
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:26 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik ben verleden week met Amber geweest. Met Tess ben ik nog niet geweest... staat nog wel op de planning
Waar ga jij?

Ik zwom met Jen in zoetermeer, maar daar is geen puppyzwemmen meer op vrijdag. En dan zou ik naar een ander bad moeten als ik op vrijdag zou willen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:40:38 #104
7074 moussy
kuttekop
pi_76474829
trots is, ik heb met mn auto door de sneeuw gekoetst, ook al is het een heule kleine witte wereld
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:41:32 #105
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76474870
hem leren zichzelf vermaken?

Ik ga echt niet zo vaak wat met de kinderen 'doen' of er op uit om de kinderen te vermaken. Regelmatig dus wel herrie in de tent, maar ik ben toch echt niet van plan om elke dag met de kinderen er op uit te trekken voor hun vermaak. Ze hebben genoeg speelgoed, leer maar om daar uitgebreid mee te spelen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_76474890
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Waar ga jij?

Ik zwom met Jen in zoetermeer, maar daar is geen puppyzwemmen meer op vrijdag. En dan zou ik naar een ander bad moeten als ik op vrijdag zou willen.
Elke in Delft, van 10 tot 12 ouder en kind zwemmen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:43:01 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76474928
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:41 schreef E.T. het volgende:
hem leren zichzelf vermaken?

Ik ga echt niet zo vaak wat met de kinderen 'doen' of er op uit om de kinderen te vermaken. Regelmatig dus wel herrie in de tent, maar ik ben toch echt niet van plan om elke dag met de kinderen er op uit te trekken voor hun vermaak. Ze hebben genoeg speelgoed, leer maar om daar uitgebreid mee te spelen
Dat was ook een beetje wat ik ook dacht.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat je zo veel met hem onderneemt en doet Viev, maar je maakt het je zelf dan wel heel erg moeilijk want dan is een keuteldagje zoals Trui voorstelt wel al snel saai.

Zwem ze!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:45:26 #108
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76475026
Hier keutelen ze meestal ook gewoon zelf rond, ga zelf maar iets verzinnen om te doen.
Toch kreeg ik pas van oudste wel het verwijt dat ik altijd wel thuis ben maar toch niet genoeg aandacht aan ze besteed. Wat ik dan wat meer zou moeten doen kon hij me echter geen antwoord op geven
Nou ja, ik weet van wie het komt zeg maar
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:48:37 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_76475206
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier keutelen ze meestal ook gewoon zelf rond, ga zelf maar iets verzinnen om te doen.
Toch kreeg ik pas van oudste wel het verwijt dat ik altijd wel thuis ben maar toch niet genoeg aandacht aan ze besteed. Wat ik dan wat meer zou moeten doen kon hij me echter geen antwoord op geven
Nou ja, ik weet van wie het komt zeg maar
In de vakantie zeker? Dat kreeg ik ook te horen meer van, we gaan nooooit weg in de vakantie!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:51:21 #110
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76475335
Ja precies. Alsof het te doen was terwijl we ingesneeuwd waren, het buiten 5 graden vroor en ik het kerstdiner moest voorbereiden en alles gesloten was wegens kerst en oud&nieuw
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:54:47 #111
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76475507
Scheelt het niet dat jullie meerdere kinderen thuis rond hebben hobbelen die ook samen iets kunnen doen? Nouja BE niet, maar TF en ET. Ik vind het ook lastig om een hele dag met Kai thuis te blijven terwijl ik mezelf ook niet continu in de rol van entertainer wil drukken. Maar Kai mist gewoon aanspraak van andere kinderen als hij hier is. Zeker in de winter is dat een probleem omdat de speeltuin dan dicht is enzo.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_76475548
Zelfstandig spelen?? Wat is dat?? Amber kan dat echt niet hè
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:55:40 #113
7074 moussy
kuttekop
pi_76475559
Volgens mijn kinderen gaan alle kinderen die ze kennen iedere dag weg of zo, ballenbak ( ) bios, weer de ballenbak, zwembad enz enz.. ja doei, ik heb het geld ook niet op mijn rug groeien!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:56:14 #114
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76475594
Beppie kan dat ook niet echt maar we maken vorderingen, tegenwoordig lukt het haar al 2 minuten zelf
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:56:38 #115
7074 moussy
kuttekop
pi_76475625
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef m@x het volgende:
Scheelt het niet dat jullie meerdere kinderen thuis rond hebben hobbelen die ook samen iets kunnen doen? Nouja BE niet, maar TF en ET. Ik vind het ook lastig om een hele dag met Kai thuis te blijven terwijl ik mezelf ook niet continu in de rol van entertainer wil drukken. Maar Kai mist gewoon aanspraak van andere kinderen als hij hier is. Zeker in de winter is dat een probleem omdat de speeltuin dan dicht is enzo.
Hier maakt het niet uit, het probleem is dat René zichzelf niet goed kan vermaken, Cas wel, die kan úren mieuwen met lego en knutselen met niets.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:57:58 #116
7074 moussy
kuttekop
pi_76475693
shock! Er stond ineens een auto dwars op de weg met zn neus naar ons huis, ik dacht even dat ie naar binnen kwam Ik doe net of ik het niet zie, hoef ik ook niet te duwen
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:00:10 #117
3011 E.T.
pi_76475803
quote:
Maar Kai is 5 en Dean nog geen 3 en gaat naar het kdv een paar dagen per week.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:05:03 #118
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76476051
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef E.T. het volgende:

[..]

Kai zit doordeweeks gewoon op school Hij kan zichzelf wel vermaken met zijn lego, auto's en dino's. Dit is denk ik ook meer iets wat aan mij ligt. Ik wil dat hij het fijn vindt om hier te zijn maar tegelijkertijd wil ik niet een soort weekendmoeder zijn die alleen maar met hem op stap gaat. Hij zal hier ook gewoon in de dagelijkse sleur mee moeten draaien. Misschien wordt het wel beter als hij hier binnenkort op de zaterdagen dat hij hier is naar de scouting ( ) gaat. Dan kan hij ook hier kindjes leren kennen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_76476254
Jen kan zichzelf echt goed vermaken. Ze hobbelt rustig een ochtend zelf door huis zonder dat ik met haar moet spelen.
pi_76476401
Ik heb met Mikael ook niks te doen. Die komt af en toe even bij me zitten omdat ie iets wil en als hem iets niet wil lukken dan roept ie of ik even help. Naar buiten wil ie nu niet. Is hem veel te koud.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76477292
Maar als jullie kindjes dan bv kleien, doen jullie dan altijd mee? Ik heb hier niet altijd zin in (of gewoon 1001 andere dingen te doen), maar dan voel ik me toch altijd schuldig omdat ik dan te weinig met haar speel
pi_76477430
Nee kleien kan toch best alleen? Mikael wel. hij zit dan aan de eettafel en ik ben aan het afwassen of koken. Zo zijn we in dezelfde ruimte maar speelt ie toch alleen. Enige wat we eigenlijk veel samen doen zijn spelletjes.
pi_76477481
nou ja ik help haar wel even op weg door iets te maken, maar daarna ga ik weer verder of ik ga bv bij haar aan tafel was opvouwen of koffie drinken met een reclamefolder ofzo
pi_76477532
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Stiemie het volgende:
nou ja ik help haar wel even op weg door iets te maken, maar daarna ga ik weer verder of ik ga bv bij haar aan tafel was opvouwen of koffie drinken met een reclamefolder ofzo
Mikael heeft zo'n kappersset voor de klei. Dus daar kan ik eigenlijk niet bij helpen. Enige wat ik kan doen is klei uit de potjes halen
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:40:18 #125
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76477563
is het buiten zo slecht? hier niet eigenlijk. koud, dat wel, maar niet vies of glad.

max kan zichzelf gelukkig heeel goed vermaken
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_76477571
Ik heb ook een hekel aan kleien, en dan druk ik me nog zachtjes uit, maar Sander kan zich prima vermaken daarmee. Oud afneembaar tafelkleed voor verf/knutsel/klei op tafel en gaan met die banaan.
pi_76477664
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:40 schreef pinquit het volgende:
is het buiten zo slecht? hier niet eigenlijk. koud, dat wel, maar niet vies of glad.

max kan zichzelf gelukkig heeel goed vermaken
ik ben vanmorgen naar de opvang geschaatst Gelukkig had ik mijn kinderwagen bij me want anders was ik vast onderuit gegaan
pi_76478043
Hier is het ook heel koud en dik pak sneeuw en ijs overal op. Idd heel erg glad!!
pi_76478772
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:33 schreef Stiemie het volgende:
Maar als jullie kindjes dan bv kleien, doen jullie dan altijd mee? Ik heb hier niet altijd zin in (of gewoon 1001 andere dingen te doen), maar dan voel ik me toch altijd schuldig omdat ik dan te weinig met haar speel
Nee, Maar ik ben toch in de buurt ik praat lekker tegen haar en als ik klaar ben met opvouwen wilt ze me altijd helepen met opruimen dus doen we weer iets samen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:12:06 #130
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76478854
Ik was net getuige van een rits van 3 botsingen en ik moest heel hard lachen
Toen ik terugreed zag ik dat er allemaal ambulances stonden
pi_76479741
oei TF

damn belastingdienst... leuker kunnen we het niet maken maar makkelijker ook niet blijkbaar
kregen een brief of we even ruim 700 euro wilden betalen ineens ben ik van alle dingesen als toeslagpartner afgehaald. en nu moeten we van die knurps dat bedrag toch betalen en wordt het dan weer terugbetaald
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76479826
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:32 schreef huuphuup het volgende:
oei TF

damn belastingdienst... leuker kunnen we het niet maken maar makkelijker ook niet blijkbaar
kregen een brief of we even ruim 700 euro wilden betalen ineens ben ik van alle dingesen als toeslagpartner afgehaald. en nu moeten we van die knurps dat bedrag toch betalen en wordt het dan weer terugbetaald
Stelletje eikels zijn het.
pi_76479900
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Stelletje eikels zijn het.
mja nou hallo, zij maken een fout en dan moet ik toch het bedrag overmaken en maar afwachten óf en wanneer ik het terugkrijg wat een idiotigheid zeg. Vindt ie het heel raar als ik die bijna 800 euro gewoon graag zelf op mn rekening heb staan in plaats van crediteur bij de BD te zijn?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76479954
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:36 schreef huuphuup het volgende:

[..]

mja nou hallo, zij maken een fout en dan moet ik toch het bedrag overmaken en maar afwachten óf en wanneer ik het terugkrijg wat een idiotigheid zeg. Vindt ie het heel raar als ik die bijna 800 euro gewoon graag zelf op mn rekening heb staan in plaats van crediteur bij de BD te zijn?
Ja, en 800 is een hoop geld.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:45:18 #135
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76480264
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Stiemie het volgende:
koffie drinken met een reclamefolder ofzo
Ik drink liever koffie met een vriendin.

Anyway,ik vind het wel een verschil of een kind alleen is of broer/zus heeft.
Ik heb me laatst voorgenomen om elke dag minimaal een half uur gericht en ononderbroken met Thies te spelen. Ik betrapte me erop dat ik hem vaak maar wat liet aanklooien (ook niet verkeerd) en ondertussen met mijn huishoudgedoetje of whatever bezig was.
En toen realiseerde ik me dat er dus echt dagen zijn dat wij de enigen zijn met wie hij kan spelen. Dus dan verdient hij ook dat we echt met hem spelen. vind ik.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76480344
Zo traktaties zijn weg! De leidsters waren heel enthousiast. Dat mag ook wel na een dag werken aan die krengen. Kan geen mandarijn meer zien. Maar goed, ik heb een beetje een creatieve moeder reputatie door het geboortekaartje. De verwachtingen waren hoog gespannen geloof ik. Aaaargh de druk op mijn schouders.. :-P
seb is zich nu even zelf aan het vermaken, zowaar in zijn eentje!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76480496
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:45 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik drink liever koffie met een vriendin.

Oh maar dat half uur red ik makkelijk. Voel me soms alleen onzeker omdat mijn moeder dus echt uuuuuuren met haar kan spelen (en dan ook nog hele huizen en treinbanen in elkaar zet als Linde slaapt.)
pi_76480503
Ik ben blij dat ik niet de enige ben met een hekel aan klei!
Kim heeft dan ook pas klei sinds ze 4 is. Op de verjaardag gehad. Ze vind het nu wel heel leuk en kan het gelukkig zelf heel goed.
pi_76480558
Owja ... Seb is jarig!

van harte gfeliciteerd manneke met je eerste verjaardag!

Estrys en Estrys man ook van harte
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:53:32 #140
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76480594
Is Seb vandaag jarig?
Gefeliciteerd Estrys!

Zo bijzonder, die eerste verjaardag!

En klei heb ik ook een hekel aan. Stinkt.
pi_76480635
maar playdoh is toch gewoon lekker?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76480636
Nee klei ruikt juist lekker.

Niet dat we het in huis hebben. Als we broodjes maken mag ze ermee kleien. Dan de oven en en lekker eten.
pi_76480734
Dank je voor de felicitaties. We vieren het zondag. Vanmorgen is hij gewoon naar het Kdv geweest. Dus vandaag doen we er niet veel aan verder.
pi_76480814
Seb ook al 1...
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:59:59 #145
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_76480861
Seb, gefeliciteerd!

Ik zit op mn kantoor mijn collega's lastig te vallen met wat ik 5 jaar geleden om deze tijd deed; Naar het winkelcentrum waggellen omdat mijn weeen niet doorzetten. Huhuuuu, waar blijft de tijd....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:02:21 #146
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76480946
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef simmu het volgende:
maar playdoh is toch gewoon lekker?
Oeh nee gadver.
pi_76480961
Seb alweer 1 jaar joh! Gefeliciteerd!
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:04:58 #148
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76481046
ik speel heel vaak met ze hoor, maar ik vind dat ze zich ook af en toe alleen moeten kunnen vermaken. bovendien vinden ze 't hier echt heel leuk als ik ze betrek bij huishoudelijke dingen. dus soms kun je het praktische met 't aangename combineren. en ik vind ook niet dat je elke dag echte 'uitjes' of andere grootse activiteiten met ze hoeft te ondernemen, ik moet er in elk geval niet aan denken zeg! fijn samen thuis wat aankeutelen is ook waardevol.
oja en dat 'samen spelen' van broer en zus is lang niet altijd handig, pfff! ik ben vaak meer tijd bezig met het sussen van ruzietjes tussen hen twee dan dat ik tijd overhoud doordat ze elkaar bezighouden. ik ben echt blij dat zoonlief vanmiddag bij een vriendje speelt. even lekker tijd met dochter alleen. we hebben samen pannenkoeken gebakken, en net wat zitten knutselen. nu mag ze zelf even wat doen en probeer ik nog wat te haken.
in de haak.
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 14:05:58 #149
5428 crew  miss_sly
pi_76481077
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76481121
Ja Linde vindt het soms leuker om de geschilde aardappels in een pan met water te doen dan om te kleuren of met duplo te spelen
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:12:52 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76481364
miss_sly, dat is toch een ander soort OUDerschap dan waar we 't hier doorgaans over hebben.
in de haak.
pi_76481435
t blijft hier maar sneeuwen
pi_76481441
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:02 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oeh nee gadver.
oh
ik ben echt de enige die als kind verzot was op het spul dan?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76481584
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:14 schreef Kleurdoos het volgende:
t blijft hier maar sneeuwen
sneeuwen?? Hier schijnt het zonnetje. Het is precies hetzelfde weer als een jaar geleden alleen iets minder koud.
Zo feestvarken ligt in bed. Kopje thee op de bank, even niks heerlijk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 januari 2010 @ 14:20:20 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76481651
Estrys, gefeliciteerd met Seb Waren de oogjes nog gelukt?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_76481814
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef Rewimo het volgende:
Estrys, gefeliciteerd met Seb Waren de oogjes nog gelukt?
ja ik wilde ze eerst groter maken maar dat vond ik teveel werk dus nu had ik de pupillen wat groter gemaakt en de mond wat vrolijker. Nou ja seb was een van de oudste vandaag, in zijn groep waren ze vandaag bijna allemaal een maand of zes oud. Alsof die het zien :-D ow en ik had cadeauzakjes gehaald om de foto bij de mandarijn te doen. Goed gelukt vond ik zelf.
pi_76481894
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:14 schreef simmu het volgende:

[..]

oh
ik ben echt de enige die als kind verzot was op het spul dan?
Nee ik vind playdoh ook lekker ruiken hoor
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 14:31:34 #158
5428 crew  miss_sly
pi_76482136
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:12 schreef trui het volgende:
miss_sly, dat is toch een ander soort OUDerschap dan waar we 't hier doorgaans over hebben.
Bijdehandje

Past bij het topic en past bij waar het gisteravond over ging enzo
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:40:48 #159
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76482562
estrys, gefeliciteerd met je (een)jarige SEB!
in de haak.
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:47:06 #160
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76482811

leuk die polsding tenminste supergrappig
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_76483107
Ja dat armbandje vind ik leuk!
pi_76483203
Ook leuk voor als je kapster bent
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 15:27:13 #163
37843 lady-wrb
kortaf
pi_76484462
eind vorig jaar ging een collega van mij voor een routineonderzoekje het ziekenhuis in.
vanochtend hoorde ik dat ze van alles gevonden hebben.... waarschijnlijk niets meer aan te doen.
hoewel ik haar niet zo goed ken, ben ik er diep van onder de indruk
pi_76484575
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:27 schreef lady-wrb het volgende:
eind vorig jaar ging een collega van mij voor een routineonderzoekje het ziekenhuis in.
vanochtend hoorde ik dat ze van alles gevonden hebben.... waarschijnlijk niets meer aan te doen.
hoewel ik haar niet zo goed ken, ben ik er diep van onder de indruk
Dat zijn van die rare dingen..
pi_76484687
wat een leuk armbandje Pinq!
oei Lady, das schrikken zeg!! Sterkte voor je collega.

Het schoolplein bij Ambers school is spekglad en dat blijft nog wel ff zo. Ze gaan namelijk proberen of ze een ijsbaan kunnen maken van het schoolplein. Ze hebben 2 paden gemaakt war je iig veilig kan lopen. Ben benieuwd of het gaat lukken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 15:33:13 #166
37843 lady-wrb
kortaf
pi_76484694
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat zijn van die rare dingen..
zeg dat wel.

ik moet zo weer naar mijn werk terug, maar we zijn bezig in te sneeuwen. dr ligt nu zo'n 10 cm en het gaat maar door.....
pi_76484919
Dat is geen fijn bericht over je collega Lady

Hier schijnt nu volop de zon...
pi_76485032
Zo is een (vroegere) vriendin van M. nu heel ernstig ziek. Dat is ook zo raar, ze was kankervrij, maar bij de laatste controle blijkbaar toch niet goed en meteen einde verhaal. En gister kreeg M. een mailtje van zijn ex dat het nu echt fout is.
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:48:40 #169
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76485308
He bah, Lady! Kan me voorstellen dat je daar onder de indruk van bent.

Hoorde onlangs dat een oudleraar van mij, die al een hele tijd niet zo lekker was, was opgenomen voor een routine operatie. Ik weet niet precies de details, maar het leek allemaal recht toe recht aan. Zijn conditie verslechterde zo snel tijdens de operatie, en toen bleek dat zijn hele lichaam bezaait was met kanker. Ze hebben hem in coma moeten houden, de familie gebeld zodat ze afscheid konden nemen, en na een week is hij uit coma gehaald en overleden. Hij heeft zelf geen afscheid kunnen nemen oid, hij was gewoon bijna meteen weg. De man was 47. (Details een beetje vaag, mijn moeder was er zo van ontdaan dat het verhaal mij niet geheel duidelijk werd, maar dit was de rode lijn volgens mij)

Geconfronteerd worden met je eigen sterfelijkheid, en nog erger misschien,die van je familie en naasten.... Ik denk niet dat je daar ooit aan kan wennen....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_76485400
jeutje basboussa... das heftig zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76485455
Brrr, ook al zo'n naar verhaal Tico en Basboussa

En nee, je went er idd nooit aan, ik in ieder geval niet.
pi_76485627
Ja het is gewoon heftig omdat het jou ook zou kunnen overkomen. Je gaat naar de dokter met een simpele klacht en je bent gewoon binnen een jaar dood.

Mijn oma was net voor kerst opgenomen in het ziekenhuis, omdat ze benauwd was, blijkt haar hart niet goed te werken en krijgt ze een peacemaker. Maar toen ik hoorde dat ze vocht achter haar longen had kreeg ik het ook wel even benauwd, ik zag mn omaatje al gaan.
pi_76486093
Zo ben weer naar husi geglibberd... tjee wat een sneeuw zeg, zeker weer een cm of 10.
en t strooizout is hier op in de gemeente dus nu strooien ze zand, dat heeft dus 0,0 effect
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:12:30 #174
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76486305
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:04 schreef trui het volgende:
bovendien vinden ze 't hier echt heel leuk als ik ze betrek bij huishoudelijke dingen. dus soms kun je het praktische met 't aangename combineren. en ik vind ook niet dat je elke dag echte 'uitjes' of andere grootse activiteiten met ze hoeft te ondernemen, ik moet er in elk geval niet aan denken zeg! fijn samen thuis wat aankeutelen is ook waardevol.
Oh ja, samen het huishouden doen ís ook erg gezellig en 'samen'.
Maar ik merkte dat ik soms dagen had dat ik heel gezellig samen ging stofzuigen, was ophangen, boodschappen doen, dweilen, keuken poetsen, naar de bieb, douchen en nog even stoeien voor het naar bed gaan. En dan lag 'ie in bed en realiseerde ik me dat we niet echt gespééld hadden. En daarom let ik er nu voor mezelf op, dat ik ook dát elke dag bewust met hem doe.

(Klinkt nu mss wat geforceerder dan het is hoor )
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:16:52 #175
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_76486526
O Moonah... Herkenbaar. Dat heb ik met Lena, die word maar meegesleept naar school om Luuk op te halen, even een boodschap, in en uit de auto, op en af de fiets, slaapje tussendoor, en dan is de dag alweer om.
Ik speel ook veel te weinig met haar, goed voornemen, fijn dat je het benoemt!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:19:45 #176
3011 E.T.
pi_76486692
Mijn vader ging in april ofzo naar de huisarts omdat ie zo'n pijn in z'n duim had.. In augustus is hij overleden
De pijn in zijn duim waren uitzaaiingen van de longkanker die z'n botten wegteerde. Z'n duimbotje was op een latere rontgenfoto helemaal weggeteerd (net zoals wel meerdere kleine botjes).

het kan soms bizar snel gaan en met iets heel onbenulligs beginnen
pi_76486743
oei, we raken hier ingesneeuwd nu geloof ik
Nah ja, ik heb mijn zin, ik wilde sneeuw
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_76486783
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:20 schreef snoopy het volgende:
oei, we raken hier ingesneeuwd nu geloof ik
Nah ja, ik heb mijn zin, ik wilde sneeuw
Nou ik wilde straks graag nog thuiskomen. Maar ik vrees dat het weer een lange rit wordt.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:24:11 #179
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76486908
Wat akelig, al die ernstig zieke mensen.

En hier vooralsnog geen sneeuw. wel kou. T zal mij benieuwen met die elfstedentocht.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:27:41 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76487088
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat was ook een beetje wat ik ook dacht.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat je zo veel met hem onderneemt en doet Viev, maar je maakt het je zelf dan wel heel erg moeilijk want dan is een keuteldagje zoals Trui voorstelt wel al snel saai.

Zwem ze!
We hebben ook regelmatig keuteldagjes hoor! Gisteren nog eiks. Maar ik voel me toch vaak een soort lullig dan, want ik denk dan dat kindjes met broertjes en/of zusjes het dan gezelliger hebben dan Dean, in zijn uppie . Die kindjes hebben dan elkaar nog en hij heeft niemand. Sws word ik al de laatste tijd emo als ik kijk naar die vreselijke Pfaffs waar al die kinderen bij elkaar in bed liggen . Zo, dit heb ik niet gezegd! .

Maar anyway, ik ben terug van zwemmen alwaar een3 jarige blonde mini Andre Hazes ineens zijn hand in mijn bovenstukje liet glijden, *Pwep* . Schrok me rot! Eerst streek ie me al steeds over mijn wang enzo, dat vond ik al raar en ongemakkelijk, maar soit. Maar dit vond ik toch wel heel raar! .
pi_76487227
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou ik wilde straks graag nog thuiskomen. Maar ik vrees dat het weer een lange rit wordt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_land__.html?p=1,1

@Vivi een blonde mini-andre-hazes? wat erg
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_76487261
Wat een akelige verhalen zeg bah.
Lady_wrb sterkte ermee, dat hakt er wel in zulke dingen.

Estrys! gefeli met Sebmans!
en fijn dat de traktaties gelukt waren

Wat een sneeuwverhalen allemaal hier helemaal niets, wel koud maar absoluut geen sneeuw of andere neerslag. Ben benieuwd of dat nog komt dan vanavond of vannacht.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:31:49 #183
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76487304
quote:
Ah dit dus! Had je reactie nog niet eens gelezen M@x, maar dat is wat ik bedoel ook. Hoewel Dean zichzelf uitstekend kan vermaken als ik eerlijk ben, hij speelt echt uren lief met zijn speelgoed. Maar toch voel ik me vaak schuldig dan.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:32:31 #184
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76487350
haha vivi. wat idioot!
in de haak.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:33:13 #185
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76487368
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef E.T. het volgende:

[..]

Een halve dag .
pi_76487409
Vivi
ik ken dat ongemakkelijke gevoel wel. Heb ook wel eens een meisje op schoot gehad die maar in mn ene borst blééf knijpen, kind was 2 of 3 ofzo? Ze bedoelt er niets mee en ze zal het vast gewoon grappig vinden maar ik voelde me er knap raar bij

En voor de nuance, mijn broertje heeft twee zussen (,...) en daar speelde hij dus nooit mee want meisjes waren stom. En mijn zusje en ik konden ab-so-luut niet door 1 door deur.nederlands! geen engelands... Toen we heel klein waren al niet, later als puber niet en nu botsen we nog steeds met enige regelmaat. Zoals Trui zegt, mijn moeder was meer de hele dag bezig met het sussen van ruzietjes en politieagentje spelen dan dat wij leuk met elkaar speelden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:34:32 #187
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76487432
Euh Vivi en wat heb je toen gedaan?

En ik zou het hebben van broers en/of zussen niet overidealiseren als ik jou was het is hier voornamelijk heibel. nou ja, het voetbalt wel net wat leuker natuurlijk, met je broer. Enniehoe, ook dan moet je naast de strijd sussen ook wel vermaak zoeken. Alhoewel ik je gevoel wel heel goed kan begrijpen.

Oh en vergeet ik Seb helemaal te feliciteren! Van harte!
En veel sterkte Lady, dat lijkt me echt heel rot.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_76487457
Vivi, wat erg (dat van die mini Andre Hazes)

oh, en mijn zonen hebben de laatste tijd meer ruzie dan wat anders...misschien is dat een troost
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:36:15 #189
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76487512
oh en Vivi, hier vinden ze 't meestal juist erg fijn als ze eens tijd met mama alleen hebben. maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. en ze missen elkaar ook wel als er bijv. 1 uit logeren is, ze zijn ook echt wel gek op elkaar. maar toch. zie ook buuvs post hierboven.
en als Dean bij 't kdv al regelmatig met andere kinderen speelt zou ik me daar niet te druk om maken.
hmm en halve dag zie ik nu. da's niet veel! wat te denken van een psz?
in de haak.
pi_76487579
Hier zijn ze "los van elkaar" ook echt liever, vind ik.
Maar goed; het zijn wel broertjes en houden ook van elkaar, daar niet van (maar soms )
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:40:56 #191
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76487729
en dat ééuwige gestoei ook. hoort erbij schijnt, maar ik kan het niet altijd even goed hebben. En dan elkaar dwars zitten. En inderdaad als er dan een logeren is missen ze elkaar toch. Bij terugkomst duurt dat een uur, en dan is het weer mis.

En toch zouden ze niet zonder elkaar willen. Gelukkig.
pi_76487738
Ik heb manlief de opdracht gegeven om maar snel naar huis te gaan

De avondspits krijgt naar verwachting in het westen van het land te maken met sneeuwoverlast. Een gebied met winterse neerslag zakt langzaam vanuit Noord-en Zuid-Holland richting het zuidoosten.

Meteoconsult verwacht dat er in het westen van het land zo'n vijf centimeter sneeuw zal vallen en dat de sneeuwval twee tot drie uur aanhoudt. Tussen 17.00 uur en 18.00 uur ligt het neerslaggebied vermoedelijk tussen Amsterdam en Den Haag. Rijkswaterstaat verwacht rond het IJsselmeer veel problemen.

In Noord-Holland sneeuwt het al een deel van de dag. Wegen en snelwegen, onder meer de A9, N9, N245 en N248, zijn daardoor veranderd in ijsbanen. Door het dreigende tekort aan strooizout beperken veel gemeenten het strooien tot de hoofdwegen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:44:39 #193
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76487893
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh Vivi en wat heb je toen gedaan?

Ik heb gezegd dat ie dat niet moet doen! Later wilden ze samen steeds onder mijn benen door zwemmen, mijn benen waren dan de brug, en dat ventje ging steeds *per ongeluk* met zijn hoofd omhoog recht tegen mijn doos aan bijna! Toen heb ik de brug maar dicht gedaan . Zijn moeder was een nog ergere wandelende vetkwab en die zat met een stel collega koeien verderop op het indoor " terras" voortdurend soepstengels te knagen en chocotoffs en sultana's richtjng zwembad te gooien. Geen wonder dat dat ventje al een onderkin als een telefoonklapper had. Ik bedoel. ik ben zelf echt geen spriet hoor, maar ik eet iig wel gezond en Dean krijgt gewoon een Festini ijsje (met alleen fruitsuikers ) maar pas na zijn volkorenbroodje! Echt sws vind ik het verbazingwekkend hoe veel dikke kinderen je ziet in zo'n zwembad!

En dan van die broertjes en zusjes die ruzie maken, dat weet ik ook. Ik heb ineens gewoon totaal irrationele klapperende eierstokken, terwijl ik het rationeel gezien niet eens zie zitten volgens mij (nog daargelaten dat meneer Vivi's mening natuurlijk totaal irrelevant is , ik nog steeds geen baan heb en in een minihuis woon).

Seb en Estrys, gefeli! . De vreselijk verhalen negeer ik maar even, ben daar nog steeds te emo voor.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:49:10 #194
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76488100
Trui, ik ben solliciterende dus Dean zit in de praktijk nu wel iets vaker op het KDV, gelukkig zijn ze wel heel flexibel daarin. En ik ga hem niet inschrijven voor een psz als ik ms volgende maand weer aan de slag moet snap je, dan gaat ie sws vaker naar het KDV. En verder zit ie op taekwondo en vanaf volgende week ook weer op muziek op schoot.
pi_76488118
quote:
Standish: "Wanneer je zwart precies naast je gezicht draagt brengt het alle slechte aspecten van het gezicht naar boven." Volgens de kleurengoeroe is het daarom beter om zwarte sjaals, coltruien en jassen met hoogopstaande kraag voortaan te vermijden.
uit dat artikel van Miss
dus eigenlijk hebben alle aziatische vrouwen wel heel erg pech met dat zwarte haar langs hun gezicht
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76488414
ik heb dat met rebbelende hondjes
als je op visite bent en er springt zo'n smerige jack russel op je been..t liefst verkoop ik m een rotschop maar dat is niet van fatsoen.
En ik geloof dat dat met kindjes ook not done is
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:56:43 #197
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76488480
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat ie dat niet moet doen! Later wilden ze samen steeds onder mijn benen door zwemmen, mijn benen waren dan de brug, en dat ventje ging steeds *per ongeluk* met zijn hoofd omhoog recht tegen mijn doos aan bijna! Toen heb ik de brug maar dicht gedaan . Zijn moeder was een nog ergere wandelende vetkwab en die zat met een stel collega koeien verderop op het indoor " terras" voortdurend soepstengels te knagen en chocotoffs en sultana's richtjng zwembad te gooien. Geen wonder dat dat ventje al een onderkin als een telefoonklapper had. Ik bedoel. ik ben zelf echt geen spriet hoor, maar ik eet iig wel gezond en Dean krijgt gewoon een Festini ijsje (met alleen fruitsuikers ) maar pas na zijn volkorenbroodje! Echt sws vind ik het verbazingwekkend hoe veel dikke kinderen je ziet in zo'n zwembad!

En dan van die broertjes en zusjes die ruzie maken, dat weet ik ook. Ik heb ineens gewoon totaal irrationele klapperende eierstokken, terwijl ik het rationeel gezien niet eens zie zitten volgens mij (nog daargelaten dat meneer Vivi's mening natuurlijk totaal irrelevant is , ik nog steeds geen baan heb en in een minihuis woon).

Seb en Estrys, gefeli! . De vreselijk verhalen negeer ik maar even, ben daar nog steeds te emo voor.
oh ja, prettig. Áls mijn kind dat al zou doen zou ik er zelf wat van zeggen, maar dat doen die van mij uiteraard niet.

Ja echt hè?! Ik verbaasde me laatst openlijk over het feit dat H&M Xtragenerous broeken verkoopt. Mijn jongens kunnen met z'n drieen in een gewone broek van Hennes, en dan kan de knoop nog dicht. dus ik snap het ff niet.
Maar ja, ik ben toch al meer van de gezonde voeding politie helemaal toen ze nog van die dreumes/peuters waren. Geen snoep in huis tot ik merkte dat mijn oudste strategisch vriendjes ging kiezen. Daar waar snoep te halen was lag zijn vriendschap. dus sinds die tijd een snoepje bij de thee.

Oh, zulke eierstokken. Ja, die zijn lastig. ik ken ze. Die klapperen sterker dan ratio. In mijn geval dan.
Maar ik ben wel uitgebroed geloof ik. nu ik nog soort van de baas ben.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:27:34 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76489862

F heeft cursus vanavond tot 9 uur, in amersfoort. En dan dus nog naar huis...
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:31:30 #199
3011 E.T.
pi_76490065
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Brighteyes het volgende:

oef
Kan me voorstellen dat je niet lekker zit
pi_76490148
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Brighteyes het volgende:

daar een slaapplaats regelen geen optie?
Niet gezellig en niet comfortabel voor hem maar terugrijden met dit weer is ook naar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')